مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- ما اهل تبیم واز قبیله تاب!

500-sardabir-40

مخابرات ما (سردبیر) – ما اهل تبیم  و تاب!

ما همه مخالفیم یا موافق!

مخالفت هایمان و حتی موافقت هایمان نیز تابعی است از آنچه که فعلا مد شده ؛ یعنی در مورد اجرای برنامه ها در مخابرات؛یا همه مخالفیم ، یا همه موافق و در نتیجه  عامل تبیم!

زمانی بود که همکدی تب زمانه بود  همه در رثای آن می نوشتند و سخن ها می راندند انگار که  راه حل همه مشکلات مخابرات به اجرای آن بسته بود و درست بعد از اجرای این طرح ،تب مخالفت با آن باب شد همه آنهایی که در موضع موافقت نوشته  و گفته  بودند یک شبه متحول شدند و در مذمت طرح همکدی مویه ها کردند و باز نوشتند و گفتند و فضلها فروختند .

همچنین بود در مورد طرح افزایش  تعرفه های مخابراتی که باز همه مخالف بودند یا موافق.

حالا زمان, زمان ره نگاشت  است و روزگار , روزگار دیوار نویسی و حذف شرکتهای استانی، سوژه روز،

باز هم اینروزها مخابرات در تب می سوزد برای ره نگاشت مخالفی نیست و یا اگر هم هست صدایی از آن شنیده نمی شود  همه موافق برنامه ره نگاشتیم ولی آیا براستی همه موافقیم ؟ آیا عاقبت کار را دیده ایم و آیا مدیران استانی که قرار بود سیمرغ را عملی کنند و نتواستند؛ می توانند ره نگاشت را اجرایی کنند؟

500-sardabir-40

تجربه می گوید وقتی در مخابرات همه موافق چیزی هستند حتما باید نگران شد در این روز گار ، تب ره نگاشت  و دیوار نویسی ها در گیر و دار فکر تحمل و تاب و توان حذف شرکت های استانی ؛ ما را جدا نگران کرده چون هیچ صدای مخالفی شنیده نمیشود و موافق هم فقط هیئت مدیره مخابرات ایران است و از مدیران استانی هم صدایی به گوش نمیرسد آقای دکتر سرائیان! شما هم نگران باشید! وقتی هیچکس مخالفت نمی کند و موافقها هم حرف نمی زنند بدانید که کسی هم از ته دل اجرایش نمی کند و فقط اجبار اداری ، و عمل به دستورات باعث انجام کار به بصورت ظاهری خواهد شد.

ما نه می گوییم مخالف باشید , نه می گوییم موافق ! می گوییم تیم ها و گروههای موافق و مخالف حرفهای خود را بزنند, تا راه مستقیمی پیدا شود و راه از بیراهه مشخص شود نکند سال دیگر در این زمان, باز تب انتقاد از حذف شرکتهای استانی تاب و توان ما را بگیرد!

***

644900cookie-checkسردبیر- ما اهل تبیم واز قبیله تاب!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. علی می گوید

    امروز چهارشنبه دهم شهریور ۹۵
    نمی دانم چرا تاریخ بالای همین صفحه
    پنجشنبه یازدهم شهریور ۹۵ هک شده

  2. مجید می گوید

    مدیر ترابردپذیری MCI گفت: در نظر بگیرید که مشترکی از همراه اول به اپراتور دیگری پورت کرده است؛ در چنین شرایطی ناخواسته هزینه‌ای به شخص تماس گیرنده با وی که از قضا او هم مشترک همراه اول است تحمیل می‌شود.
    این موضوع برای تجار و دارندگان کسب‌وکار بسیار مهم است زیرا ممکن است بخشی از تماس‌هایشان را از دست بدهند. از سوی دیگر چون این پیام به زبان فارسی پخش می‌شود ممکن است برای خارجی‌ها نگران کننده باشد و سریعا تماس را قطع کنند زیرا گمان می‌کنند مخاطب‌شان به کشور دیگری رفته و قرار است هزینه رومینگ بین‌الملل (هزینه بیشتر) از آنها دریافت شود

    دروغ اول:
    چقدر خنده دار.هزینه رومینگ به عهده تماس گیرنده.هزینه تماس دریافتی و ارسالی در حالت رومینگ به عهده رومینگ شونده است.

    دروغ دوم:
    پخش پیغام ترابرد شدن برای تماس گیرنده از خارج کشور.
    جناب mci این طرح داخلی کشور هست .این پیغام IVR فقط برای مشترکین همراه اول پخش میشه که با مشترک ترابردپذیرشده همراه اول تماس بگیرند،نه سایر مشترکان.

    یعنی این همه دروغ و دغل بازی برای زدن طرح ملی ترابردپذیری.

    از جناب سردبیر عزیز درخواست دارم نظر این بنده رو که در جهت دفاع از حقوق مشترکین تلفن همراه است منتشر کند.

نظرات بسته شده است.