مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

23 شهریور مجمعی برای ادغام

[box]مخابرات ما- گزارش خبرگزاری فارس :  مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران (سهامی عام) به منظور بررسی و تصمیم‌گیری در مورد ادغام شرکت‌های مخابرات استانی، رأس ساعت 10 صبح روز سه شنبه 95/6/23 در آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه در تهران برگزار می شود.[/box]

400-khabar-22

مخابرات ما (همراه ) – دستور جلسه به شرح ذیل خواهد بود :

  • استماع گزارش مجامع عمومی فوق العاده شرکت های سهامی مخابرات استان ها در ارتباط با ادغام شرکت های موصوف شرکت مخابرات ایران
  •  تصمیم گیری در مورد ادغام شرکت های مخابرات استانی در شرکت مخابرات ایران
  •  تصمیم گیری در مورد سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام است.

 

تصمیم گیری در باره ادغام شرکت های مخابرات استانی در شرکت مخابرات ایران شامل شرکت های مخابرات استان های آذربایجان شرقی – آذربایجان غربی – استان تهران – چهارمحال و بختیاری – خراسان شمالی – خراسان جنوبی – زنجان – سمنان – قم – کرمانشاه – کهکیلویه و بویر احمد – گلستان – هرمزگان – همدان – یزد – اردبیل – اصفهان – ایلام – بوشهر- خوزستان – سیستان و بلوچستان – فارس – قزوین- کردستان – کرمان – گیلان – لرستان – مازندران – مرکزی – خراسان رضوی است.

اخذ برگ حضور در جلسه از اداره سهام شرکت، واقع در بزرگراه همت – ابتدای بلوار سردار جنگل – ساختمان شرکت مخابرات ایران یا سایت اینترنتی شرکت به نشانی www.tci.ir امکان‌پذیر است.

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران (سهامی عام) در تهران، خیابان دکتر شریعتی، بوستان اندیشه، فرهنگسرای اندیشه، طبقه دوم، تشکیل می‌شود.

***

646410cookie-check23 شهریور مجمعی برای ادغام

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. اصفهانی می گوید

    در اصفهان که حدودا از دو ماه پیش استارت اینکار خورده است. اعضای هیات مدیره یکی غیب شده است و دیگری نیز شرایط بازنشستگی را برای خود مهیا می کند. مدیرعامل نیز در حال انجام کارهای ناتمام و انتصابهای دقیقه نودی خود می باشد. و همه چیز آماده شده است.

  2. ناشناس می گوید

    با سلام.
    این کار 7 سال پیش در استان ما انجام گرفت.
    تامین اجتماعی الان سیستمش مکانیزه و فراگیر شده. اگه در اصفهان حق بیمه رو سر وقت بریزند. هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. چون سامانه یکپارچه تامین اجتماعی از وصول حق بیمه همان لحظه در شهرستان هم مطلع می شوند. قبلا هم تامین اجتماعی نهایت کاری که انجام میداد زدن یک نهر اعتبار بود. الان که برای پرداخت حق بیمه شناسه پرداخت توسط فیش سازمان تامین هر شهرستان یا حتی هر فردصادر می شود همان فیش در هر کجای ایران پرداخت شود به حساب تامین اجتماعی شهرستان آنی واریز می گردد

  3. ناشناس می گوید

    سلام

    سردبیر عزیز

    نتایج ادغام شرکتهای مخابرات استانی

    1- اتخاذ سیاستهای مالی واحد و الزام استانها به اجرای این سیاستها
    2- جلوگیری از هدر رفت منابع مالی با جلوگیری از اعمال سلیقه های شخصی مدیران استانها
    3- پرداخت حقوق کارکنان از طریق تهران
    4- بروز مشکلاتی جهت دریافت احکام صادره مالی توسط دادگاهها به دلیل کمبود منابع مالی
    در اختیار استانها
    5- طولانی شدن روند خرید و فروش در سطح شرکت
    6- سیاستهای استخدام نیرو تحت قانون واحد

  4. ناشناس می گوید

    سلام

    سردبیر عزیز در روز سه شنبه انشا الله ادغام شرکت های مخابراتی استانی رای خواهد آورد .

    1. م می گوید

      آقایون با صورت های مالیشون ، تشریف می برن. اکثریت با بدهی های سنگین در نامه ی اعمالشون وارد می شن .در اصل تفهیم وضعیتشون رو تحویل میدن.
      باشن تا صبح دولتشان بدمد.

  5. کار شناس فناوری (تجارت الکترونیک) می گوید

    سلام
    سر دبیر جان سوالاتی پیش امده که شاید نیاز به پاسخگویی مسئولین داشته باشد.
    1- در قبال بدهی های شرکت های استانی به کارکنانشان اعم از حق ماموریت های پرداخت نشده چندین ماهه و غیره در صورت ادغام چگونه عمل خواهد شد؟
    2- وضعیت سرمایه های صندوق 6 درصد کارکنان که توسط مدیران عامل استان ها برداشت های غیر قانونی صورت گرفته و عملا خالی شده اند به کجا میرسد؟
    ایا صرف ادغام رویه های قانونی مد نظر هست که مدیران عامل را وادار به تسویه حساب های قانونی نسبت به کارکنان نماید یا این نیز چالشی خواهد شد تا بلوای دیگری بر پا شود . حال شاسیته است برنامه ای تدوین شود که مدیران عامل را قبل از ادغام وادار به تسویه حساب های مالی با کارکنانشان نماید . تا بعدا برای شرکت مخابرات ایران مشکل مالی بوجود نیاید.

  6. یحیی می گوید

    کدوم استانها ادغام نخواهند شد و چرا ؟؟؟؟؟

  7. م می گوید

    جلوی ضرر رو هر جا بگیریم نفعه، هیچوقت نباید این مدیریت های ضعیف و نا پاسخگو تشکیل می شدن.

  8. آ و ب می گوید

    سلام.
    شرکت مخابرات استان اصفهان در اقدامی مدتی است بیمه تامین اجتماعی را تجمیع کرده است . یعنی ادارات تامین اجتماعی شهرستان ها اجازه انجام هیچ کاری برای ما را ندارند. فقط میتوانند دفترچه را تمدید کنند. کاری که در سراسر کشور قابل انجام است. در زمانی که همه دنبال جایگزینی روشهای الکترونیکی به جای سفرهای حتی درون شهری هستند، مسولین مرکزمحور استان ما بااین طرح کاری کرده اند که برای امور ساده ای همچون مرخصی استعلاجی یا ارائه فاکتور و … مجبوریم از اداره مرخصی روزانه بگیریم و از دورترین جاهای استان به اصفهان برویم و با حال نزارمان( بعد و یا در طول بیماری ) کارهای بیمه ای مان را آنجا انجام دهیم. از مدیرعامل استان که خودش شهرستانی است موافقت با این کارها بعیداست.( البته خودش میگوید : من از اصفهانی ها اصفهانی ترم!) پیگیری همکاران تاکنون به نتیجه ای نرسیده. حتی بعضی معاونت ها در استان هم با این امر موافق نیستند( آنقدر شور شده که آشپز هم به آن اعتراف میکند!) گفتم اینجا بعداز مدت ها مطرح کنم بلکه کسی صدایمان را بشنود و یا از تجربه استانهای دیگر استفاده کنیم. خیلی ممنون از سردبیر خوب خودمون!

نظرات بسته شده است.