مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حاجی محمدی, در خبری از مجله ارتباطات!

haj-mohammadi

مخابرات ما- هر چند مجله ارتباطات شرکت مخابرات ایران , آنقدر دیر منتشر می شود یا بهتر بگویم دیر بدست همکاران می رسد که خبرهایش بیات می شود , اما برای یادآوری بد نیست.

در خبری که تصویرش را می بینید , مهندس حاجی محمدی از مدیریت شبکه شرکت مخابرات ایران جدا شده و به جمع بازنشستگان اضافه شده است.

در این خبر مراسم تودیع و معارفه او با دیگری هم منتشر شده است.

بحث ما روی خود این خبر نیست.میخواهیم از این فرصت استفاده کنیم و همکاران و مدیران بیرجندی را به رفتاری دعوت کنیم که شاید برایشان غریب باشد.

مهندس حاجی محمدی در خراسان رضوی , خراسان جنوبی و این اواخر در مخابرات ایران مدیر یت کرد.در این سایت فرصت سوال و جواب با او را نداشته ایم اما همکاران بیرجندی در خراسان جنوبی هنوز هم وقتی در جایی گرهی برایشان ایجاد می شود در کامنتهایشان از او می خواهند دخالت کند.

کمی و کاستی در همه مدیریت ها وجود دارد , اما چند چیز اصل است.مدیر نباید هرگز دروغ بگوید, وعده نادرست بدهد یا تهدید غیرمنطقی داشته باشد.من تهدید غیرمنطقی را در جمع دروغ دسته بندی کردم چرا که بنظر من تهدید های اخلاقی , به اجرا نمی رسد ولی آرامش روانی دیگران را بشدت بهم میزند.

استفاده از اتهامات غیر اخلاقی و تهدیدات روانی برای کاهش و یا تعدیل نیروها , یا وادار کردنشان به سکوت, کار جالبی نیست.البته با اطمینان می گویم کسی که مشکلات اخلاقی دارد باید بیرون برود ولی این امر نیز راه خود را دارد.با شایعات آبروی مردم را نباید به خطر انداخت.

مهندس حاجی محمدی در بیرجند مدیر عامل بوده است اما هرگز از این شیوه ها استفاده نکرد.هنوز هم برای حل مشکلات همکارانش محل مراجعه است.او هنوز مورد توجه همکاران استانش است در حالیکه سالهاست در استان خراسان جنوبی مدیریت نمی کند.

چرا این حرفها به میان آمد!؟

 

می خواهیم  از سوی سایت مخابرات ما و سردبیر صبور آن از مهندس حاجی محمدی تشکر کنیم که صبورانه کامنتهای همکاران را چه در گروه اجتماعی تلگرامی مخابرات ما در خراسان جنوبی و چه در سایت مخابرات ما می خواند و به آن توجه داشت و برای حل مشکلا ت همکارانش اقدام میکرد.

ضمن اینکه دلمان میخواهد حرفهای ما مورد توجه جانشینان بعدی او هم قرار بگیرد.مسائل اخلاقی محدوده ای بسیار حساس است که ترجیحا مدیران باید با قانون واردش شوند.

به توصیه سردبیر از این جلوتر نمی روم! فقط اشارتی کردم امید که مورد توجه بعدی ها قرار گیرد.

برای حاجی محمدی آرزوی توفیق میکنیم.فقط امیدواریم او نیز در عقبه اش اتوبوسی از آشنا و فامیل های سفارشی را در مخابرات بجا نگذارد!

 

648790cookie-checkحاجی محمدی, در خبری از مجله ارتباطات!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    تو نیکی میکن و در دجله انداز…
    که ایزد در بیابانت دهد باز….

    خدا پشت و پناهت که هوای همه کارکنان خراسان جنوبی راداشتی….

  2. amir می گوید

    من هیچ چیز خاص و مدیریت قشنگی رو از این آقا ندیدم فقط به درد همون استان میخورد نه تهران باور بفرمایید مدیریت یک استان کوچیک با مدیریت تو مخابرات ایران خیلی فرق می کنه

  3. بیرجندی می گوید

    حاجی محمدی عزیز تا زمانی که مدیر عامل بیرجند بودی قدرت را ندانستیم و بعد از رفتنت جای خالی یک مدیر واقعی را به شدت احساس کردیم.
    شرایط پسا حاجی محمدی در خراسان جنوبی بسیار تلخ و دردناک بود و همچون بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله و سونامی بود که کام همه را تلخ کرد.
    فقط آرزو میکنیم این شرایط برای هیچ استان دیگری اتفاق نیفتد.

نظرات بسته شده است.