مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دکتر سرائیان در گرگان , همراه با معاونانش در جلسه پرسش و پاسخ کارکنان شرکت کند.

[box]مخابرات ما- کار بسیار خوبی که دکتر سرائیان کرده دید و بازدید با کارکنان است.این اتفاق در گرگان هم خواهد افتاد.[/box]

gorganمخابرات ما – تقریبا همه مدیران عامل قبلی این سفارش ما را به تاق (یا طاق)  کوبیدند و اجرا نکردند اما دکتر سرائیان به محض ورود این فاصله را بین خودش و کارکنان از میان برداشت.

این روش قابل تقدیر است.

مدیران عامل قبلی در استانها فقط جلسات مدیریتی برگزار میکردند اما دکتر سرائیان به هر استانی میرود با کارکنان دیداری دارد.فعلا با نتیجه اش کاری ندارم هر چند که اولین نتیجه اش آرامش عمومی و نسبی است که بدست می آید.

 

در جلسات پرسش و پاسخ معمولا دکتر زارعیان جلسه را می گرداند و به دو شکل سوالات را مطرح میکند. یا از روی برگه می خواند یا به همکار اجازه طرح سوال می دهد.سپس دکتر سرائیان پاسخ میدهد.

اما از آنجا که دکتر هنوز اطلاعات کاملی ندارد چیزی دستگیر کارکنان نمی شود.

لذا برای بهتر شدن جلسه دو پیشنهاد داریم:

  1. اداره جلسه را به یک نفر از کارکنان بسپارند.
  2. همه معاونین مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت (در صورت حضور) در جلسه حاضر باشند.
  3. اعضای هیئت مدیره هم حاضر باشند.

 

حسن مورد اول این است که کارکنان خودشان در مهلت پرسش و پاسخ اولویت های سوالاتشان را تعیین می کنند لذا در صورت پایان وقت گله ای نخواهند داشت.

حسن بند دوم هم این است که پاسخ سوالات در محدوده فعالیت معاونت هاست.لذا دکتر سرائیان مجبور نمی شود پاسخ های ناکامل بدهد.ضمن اینکه معاونت ها نیز پاسخگویی را تمرین می کنند و از اتاق های در بسته خود بیرون می آیند.

از بین معاونت ها فقط باطنی معاونت نیروی انسانی مدیر عامل در تهیه پاسخ به مدیر عامل کمک میکند.این امر در کارنامه مثبت باطنی ثبت میگردد اما برای مدیر عامل کافی نیست.

کارکنان انتظار دارند تیم اجرائی مدیرعامل پاسخگو باشند.

حسن بند سوم نیز این است که برخی خواسته ها از محدوده اختیارات مدیر عامل و معاونت ها خارج است لذا حضور اعضای هیئت مدیره به شفافیت اوضاع کمک میکند.

 

بهر حال, حتی اگر این پیشنهادات نیز اجرائی نشود , همین که مدیر عامل به میان کارکنان می آید و در کمال شجاعت پاسخ مشکلاتی را می دهد که خودش نساخته, قابل تقدیر است.

 

654800cookie-checkدکتر سرائیان در گرگان , همراه با معاونانش در جلسه پرسش و پاسخ کارکنان شرکت کند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    دیگه فرمایشی نیست؟

  2. م می گوید

    چه خوب طرح شده، متشکرم.

نظرات بسته شده است.