مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همکاران مخابراتی در گرگان؛ از دکتر سرائیان چه سوالی دارید؟

مخابرات ما – دکتر سرائیان صبح یکشنبه حدود ساعت 11 با همکاران گلستانی ملاقات عمومی دارد. طبق سنوات گذشته حتما بخشی از جلسه بصورت پرسش و پاسخ خواهد بود.

می خواهیم آماری از سوالات و نوع خواسته ها داشته باشیم تا با سوالاتی که به پاسخ میرسد تطبیق دهیم سپس برای سوالات بی پاسخ فکری بکنیم….چه فکری؟ … حداقلش این است که مسئول جلسه بخاطر اینکه در زیر انتقادات تند و تیز ما مجروح نشود, سعی میکند بیشترشان را بپرسد.

شما می توانید سوالات خاص خود را هم بپرسید.البته اگر سوالات پراکنده باشد و به حوزه های مختلفی مربوط باشد بهتر است تا کمی معاونت های مدیر عامل هم فرصت پاسخ دهی پیدا کنند.

همین جا پیشنهاد می کنیم دکتر سرائیان با معاونانش در جلسه حاضر شود تا آنان هم با پاسخگویی عادت کنند ضمن اینکه باید پاسخگوی حوزه ماموریت خود باشند.

*****

654780cookie-checkهمکاران مخابراتی در گرگان؛ از دکتر سرائیان چه سوالی دارید؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
23 نظرات
  1. فرامرز می گوید

    1- چرا بجای طرح های تشویقی برای بازنشستگی حق واقعی یعنی سختی کار کارکنان فنی مخابرات اعمال و اجرا نمیشود که هم به قانون احترام گذاشته شده باشد و هم به حق واقعی کارکنان.
    2-چرا حق بیمه کاگزاران شاغل مخابرات که توسط شرکت مخابرات قبل از خصوصی سازی به تائید و تصویب رسیده بود متوقف شد و حق بیمه کارگزاران دفاتر مخابراتی مسکوت و به حاشیه کشیده شد.
    (البته اگر سردبیر خصومت خود را با کارگزاران مظلوم کنار گذاشته باشد)
    3-مطالبات بر حق کارکنان مثل صندوق 6 درصد و رفاهیات چرا به فراموشی سپرده شده است

  2. ناشناس می گوید

    با سلام .ماکه رئیس مرکز شدیم بعد از اندک زمان این پست را حذف کردندوبه جایش سمت کارشناس مسئولی دادند. قبلا در مراکز روستایی وشهری 12 نفر بودیم .حالا تنهای تنها تمام سختی ها را به دوش می کشم .ای مسلمان یه فکری هم به حالا ما وامثال ما بکنید .این چه مدیریتیه . الان حدود 36 ماه هستش نه مرخصی می تونم بروم نه استراحتی می توانم بکنم .دریغ از یک ساعت مرخصی ساعتی .از حق ایثارگری و گروه عقب افتاده و اعمال مدارک تحصیلی و…رفاهیات وغیره هم ماشاءا…خبری نیست .آقای سرائیان لااقل شماقدمی جهت استرداد حق وحقوق کارمندان بردارید.حق کارکنان به ویژه فنی ها را لگد مال کردند . .ببینیم چکار می کنی.این گوی واین میدون./.

نظرات بسته شده است.