مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس شهمرادی از قراردادی های استان با مدیر عامل صحبت کرد.

مخابرات ما – مهندس شهمرادی جزو معدود مدیرانی است که در هر شکل و حالتی وضعیت نیروی انسانی برایش مهم است.امروز در جلسه دیدار مدی رعامل مخابرات ایران با کارکنان استان گلستان, ایشان وقتی بعنوان مدیر عامل میزبان پای تریبون رفت , با اصرار فراوان از مدیر عامل خواست وضعیت نیروهای قراردادی گلستان را روشن کند.

کمتر مدیری دیده ام که در چنین لحظاتی خواسته های پرسنلی مطرح کند! یا بهتر بگویم اصلا ندیده ام.

شنیده می شود پس از جلسه و خروج مهندس سرائیان از سالن, مجددا مهندس شهمرادی موضوع را با دکتر سرائیان مطرح کرده است و قول های مثبتی برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی جدید گرفته است.

اخیرا تعدادی از همکاران شرکتی با پیگیری های فراوان مدیر عامل گلستان در آزمونی شرکت کرده و قبول شدگان قرارداد امضا کردند.شرح کامل این واقعه در خبرهای قبلی سایت مخابرات ما به تفصیل آمده است.

به هر حال, اگر مهندس شهمرادی بتواند موفق به تبدیل وضعیت این افراد شود, اولین استانی است که پس از خصوصی سازی توانسته است افرادی را تغییر وضعیت دهد از قراردادی به رسمی یا آزمایشی.

 

655960cookie-checkمهندس شهمرادی از قراردادی های استان با مدیر عامل صحبت کرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
30 نظرات
  1. امیر می گوید

    شرکت مخابرات باید شرکتیهایی رو که مدرک تحصیلی دارند و قبل خصوصی سازی وارد مخابرات شدند رو تبدیل وضعیت کنه

  2. ناشناس می گوید

    شرکت خصوصی شده.داره سعی میکنه تا از پرسنل رسمی کم بشه.رسمی دیگه معنی نداره .برای شرکت تخصص نیرو مهمه.حالا قراردادی باشه یا رسمی.من خودم 14ساله قراردادی هستم.از اولم گفتن همین وضعیت میمونید تا زمانی که خودتون یا شرکت نخواد ادامه بدی.آخرش تا کارشناس مسئول

    1. ناشناس می گوید

      سلام
      همکار عزیز خودتونم بهتر میدونین که وضعیت شما با ما استخدامی های 92 خیلی فرق میکنه. همون 14 سال پیش اگه خاطرتون باشه یه ازمونی برگزار شده که طی اون افراد مشخصی طی ظرفیت محدودی که اعلام شده بوده جذب شدند و بعد چند سال هم رسمی شدند. اما در کنار این دوستان طی یک تصمیم اشتباه از سوی مسئولین مخابرات افرادی که به هر دلیلی نتونسته بودن قبول شوند طی چند مرحله وارد سیستم می شوند و اینطور که خود این همکاران استخدامی 14 سال پیشمون میگند تقریبا اکثر افراد رد شده را طی چند مرحله وارد مخابرات میکنند که این ظلم بزرگی در حق مخابرات بوده که شاید بخشی از تاوانی که این روزها مخابرات داره میده به خاطر ورود بی رویه این دوستان عزیز هست. حالا اگه درست به حافظتون رجوع کنین بخاطر همین مسئله بوده که شما تا به امروز قراردادی موندین و تا چند سال پس از ورودتون به مخابرات از خیلی از امکانات شرکت محروم بودین، سطح حقوقی نسبتا پایینتری داشتین، پستی بهتون تعلق نمیگرفت ونمیتونستین عضو صندوق 6 درصد بشین و…..
      حالا اینکه شما بخواین شرایط ماهم مثل شما ادامه پیدا کنه دور از انصافه و همیشه خاطرتون باشه که این افراد هستند که به جایگاه ها شخصیت میدهند و نه جایگاه ها به اشخاص. بازهم در دفاع از دوستان استخدامی هم دوره ای خودم باید بگم که اکثرا این دوستانی که سال 92 استخدام شدند جز بهترینها در زمینه تخصصی خودشون بودند و خیلی هاشون در شرکت های مطرحی چندین سال سابقه داشتند و بعد اون اخلاق و آرامشی که تو این بیش از سه سال از خودشون نشون دادند دربین همه ی همکاران زبانزد هست.
      تمام این صحبتا رو برا این خدمتتون عرض کردم که بگم اینکه شما 14 سال هست در مخابرات قراردادی هستید لطف مخابرات به شما بوده و گرنه تمام دوستانی که حتی وضعیت علمی بهتری نسبت به هم دوره ای های شما داشتند اما بعد شما به صورت شرکتی وارد مخابرات شدن با بسته شدن روند استخدام مخابرات نتونستن به صورت مستقیم با مخابرات قرارداد داشته باشند و دریافتی بسیار پایینتری نسبت به شما دارند. حالا اون دوستان شرکتی میتونن در مورد نحوه استخدام شما اعتراض داشته باشند و مدعی باشند که چرا شرایطی مشابه شما برای اونها پیش نیامده اما با کمال احترام مطمئنا شما در جایگاهی نیستین که بخواین در مورد نحوه استخدام دوستان استخدامی سال 92 که منتخب یک ازمون کشوری با نزدیک به 100 هزار شرکت کننده هستند اظهار نظر کنین. انشالله که حافظه مخابرات ضعیف نیست و به زودی حق دوستان استخدامی سال 92 داده خواهد شد.
      با آرزوی موفقیت برای تمام مخابراتی های عزیز

      1. نیروی قراردادی می گوید

        دوست عزیز رسمی من که سال 92 استخدام شدین اگر شما دکترا هم داشته باشید باید چند سالی زیر نظر همین نیروهای قراردادی که از نظر شما بیسواد هستند اموزش ببینید تا مورد تمسخر قرار نگیرید . شما هم با دو سال سابقه کار در جایگاهی نیستید که در باره نیروهای محترم قرار دادی که موی سرشون رو در مخابرات سفید کردن نظر بدبد.
        در مظلومیت نیروهای قراردادی همین بس که شما با دو سال سابقه کار و بی تجربه اینطور حرف می زنید .
        موفق باشید .

      2. در راه مانده می گوید

        باسلام
        این دوست عزیزیا خواب هستند
        اون زمانیکه همین نیروهای به قول شمابیسوادداشتن با دست خالی مخابرات رو میچرخوندن شما داشتی با پول باباجونتون تفریح میکردید
        زمانیکه سیم بان بیچاره با سطح سواد دیپلم که پول نداشته درس بخونه تا بتونه توی آزمون شرکت کنه توی گرمی شدید وسرمای کشنده بالای نردبان دوپله داشت برای ارتقای مخابرات تلاش میکرد که یک لقمه نون حلال برای زن وبچه اش بیاره شما داشتی با پول بابات تفریح میکردی شما در حدی نیستی که بخوای این عزیزان زحمت کش که در پاینن ترین سطح شغلی قراردارن .مقصر شما نیستی مقصر اون افرادی هستند که تا دیدن بچه هاشون باناز ونعمت لیسانس گرفتن سریع یه آزمون گزاشتن خودشونم قبولشون کردن تا سرکاربیان وسالیان سال گذشتواون نیروی زحمت کش بی ادعا فقط بخاطر نداشتن پارتی وپول درجا زدند**
        اگر پول وپارتی نداریم لااقل اینقدر معرفت داریم دسترنج خودمون رو بخوریم ومنت خلق نکشیم

        1. دبیر -دوم می گوید

          اولا عصبانی نباش
          دوما در سطح اپراتوری که شامل سه بخش اساسی یک-نصب وراه اندازی دوم – نگهداری وسوم- بهره برداری است با تغیر تکنولوژی سطح سواد منابع انسانی نیز تغیر می کند در دورانی که تکنولوژی مخابرات در کشور در حد تلگراف خانه ویا نزدیکی آن بود شاهد بودیم که نیروهای با حد سواد سیکل ویا حتی کمتر در مخابرات بودند وزحمت تولید خدمات ارتباطی کشور بر دوش این عزیزان بود زمانی در مخابرات ردیفهای کارشناسی بمراتب کمتر بود اما امروزه با تغیر فناوری در مخابرات نیاز به منابع انسانی با تحصیلات بالاتر بیشتر حس می گردد در واقع اگر نباشد عملا انجام وظیفه های اداری بخصوص در بخش فنی غیر ممکن است حتی سیم بانی که شما بدان اشاره فرمودید با ورود کافوهای نوری تغیر ماهوی کرده است نکته اسای این است که نباید زحمات همکاران را در مسیر این تغیر مستقل از مدارک انها نادیده گرفته شود آن همکاران عزیزی که در زمان خود با مدارک پایین برای اعتلای شرکت مخابرات ایران زحمت کشید ه اند به اندازه همکاران امروزی که دارای مدارک دانشگاهی هستند با ارزش تر است

      3. ناشناس می گوید

        راست ميگه

  3. همکار می گوید

    سردبیر جان سلام
    اینجا چه خبره؟ a,b,c چیه مگه منظور از قراردادی بچه های استخدام جدید 92 نیس که قراره تغییر وضعیت داده بشند ؟ مگه بعد سال 92 هم آزمونی بوده ؟ تو رو خدا مارا توجیه کنید چه خبره ؟ من فکر کردم قرار بچه های سال 92 به سلامتی بالاخره دایم بشیم ؟!!!!!!!!

    1. ناشناس می گوید

      سلام دوست عزیز
      انشالله با پیگیری تمام دوستان به زودی همکاران استخدامی سال 92 تبدیل وضعیت خواهند شد. امیدوارم مخابرات تو این زمینه مطابق قانونی که خودش تصویب کرده عمل کنه و موجب ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس بالاتر در بین جوانان خانواده مخابرات شود. در کنار این موضوع امیدوارم وضعیت حقوقی همکاران شرکتیمونم بهبود پیدا کنه و فکری برای وضعیت استخدام همکاران شرکتی که سابقه مفید و موثری دارند بشه. مثلا دوستانی که با سابقه بالای ده سال تو سیستم بودند و تو این شرکت زحمت کشیدین مزایایی به لحاظ حقوقی و رفاهی بهشون تعلق بگیره.

      1. ناشناس می گوید

        ۷سال سابقه هم کم نیست

  4. ناشناس می گوید

    باسلام.استان گلستان حدود 400 نیروی قراردادی دارد . در آزمونی که درسال گذشته برگزار شده است حدود150 نفر در گروه الف و ب قرارگرفته اند. تعدادی از کسانی که در این آزمون دراین دو گروه قرار گرفته اند از نظر علمی و فنی در این جایگاه نیستند.مابقی کارکنان نیز با ارتقاء این دو گروه می بایست بعنوان نیروی شرکتی ادامه فعالیت دهند. خلاصه مطلب اینکه برای جبران افزایش حقوق احتمالی یک سوم کارکنان قراردادی می بایست دو سوم فداشوند.و به قیمت تضمین آینده این 150نفر ، آینده 250 نفر و خانواده هایشان در معرض خطر قرار گیرد.جالب اینجاست که اکثر کارکنانی که در لیست 150 نفر نیستند ، بالای 15 سال و بیشتر از قبول شدگان سابقه دارند.قضاوت با شما !!!!!!!!!!!

    1. اهورا می گوید

      با سلام خیلی عذر میخام تو هر امتحانی مردودی داره دوما بخاطر بیسوادی یک عده و بدون تلاش بودنشان چرا باید افراد دیگه بسوزند همتان می دانید تو هر اداره سازمان امتحانی گرفته یک سری قبول ویک سری رد اما دلیل نمیشه این امر جهت بهبود حال کارکنان انجام نشه لطفا با منطق حرف بزنید دوما اینو بدانید اگه پله اول پشت سر نزارید بقیه می مانه داشتن مدرک معادل خود یک نمره مثبت برا امتحان دادن بود پس خود فرد باعث امتحان ندادنش شده ورد قبولی بقیه افرادی که امتحان دادند هم طبق درصد هوشی وگفتار بیان شاید چند موردی پیش آمده که در درصد نمره بالا پایین شده ومسول اون بعهده مدیریت ضعیت مدیر عامل می باشد همان نمره موثر ریس مستقیم که نگم بهتره .پس تدبیرانه حرف بزنید

    2. ناشناس می گوید

      دستت درد نکنه همکار عزیز معیار ازمون چی بود لطفا واقعیت بنویس شرایط ازمون بک: لیسانس و بالاتر 2:مرتبط با اداره که هرکس داشت در ازمون شرکت کرد 3: مصاحبه وسنجش که یک گروهی از تهران و خود شرکت مخابرات گرفتند و استان دخالتی در ازمون نداشت وغیر ه اگر دروغ بگو دروغه با دلیل حال اگر کسی شرایط بالا را ندارد گناه چیست در هر ازمون مسلما ریزش است در ضمن دوست هنوز خبر ینیست که تخریب همکار شروع کردی و به گفته باطنی شرکتی وجود ندارد همه تغیر وضعیت می شوند لطفا فرافکنی نکن واقیت بازگو اگر حال اینکار را کنی مسلما در اینده نیز بخاطر خودت نزدیکان خود راهم تخریب و نابود میکنی لطفا اخلاق را خوب کن باریکلا

    3. ناشناس می گوید

      واقعا درسته.آزمون هم اصلا تخصصی نبود.

  5. ناشناس می گوید

    مخابرات ازتاریخ 88/8/18به بعدکارگررسمی نداردهمه پیمانی یاشرکتی یاروزمزدهستنداصول خصوصی سازی بارسمی شدن کارگرتناقض دارد تناقضی که الان درمخابرات برای کارکنان رسمی ازقبل شده یک معضل .

    1. عدالت می گوید

      کارگر دائمي دارد
      کلمات مهم نيستند
      واقعيات با بازي با کلمات تغييري نميکند.

  6. گلستان می گوید

    سلام سردبیر
    برام یه چیز خیلی جالبه
    اینکه همیشه مدیران در استان گلستان از حجم بالای نیرو شکایت و گله دارند و همیشه در حال سرکوب کردن پرسنل شرکتی و قراردادی هستند
    حالا موندم این چه توجیحی داشته که نیروهای قراردادی تبدیل وضعیت شوند
    درحال حاضر استان گلستان بیش از 400 نیروی قراردادی دارد که میانگین 15/000/000 حقوق دریافت میکنند
    جای سوال اینجاست
    طبق اطلاعات رسیده آنهایی که در آموزن شرکت کردن به سه گروه تقسیم شده اندA.B.C
    گروهA: کسانی هستند که باید سریعا رسمی شوند که تعداد آنها بیش از 150 نفر هستند که اکثر آنها نسبتی با مدیران عالی رتبه و میانه دارند
    گروهB:گروهای هستند که آزمون دادند قبول هم شده اند اما بعد تبدیل وضعیت گروه A به ساماندهی میرسند
    گروهC:گروهی هستند که سوابقشان مانند گروهA.B هستند ولی چون مدارک مرتبط و در آزمون شرکت نکردند قربانی گروه A.B هستند و یه مسله مهم که وجود دارد این است طبق قراری که مدیرعامل سابق که به امضاء هم رسیده گروه C از گردونه شرکت مخابرات خارج یا همان اخراج شوند تا نیروهای AوB بتواند دریافتی بیشتری داشته باشند!!!!!!!!!؟
    حالا جای چند سوال که ذهن مرا مشغول کرده است اگه پاسخی درخور این موضوع بدهید ممنون میشوم:
    با توجه به اینکه حجم نیروهای قراردادی این همه زیاد می باشد چه توجیح دارد که حقوق این افراد از میانگین از 15/000/000 به 25/000/000 افزایش پیدا کند!!!!!؟
    دوم :بنده وقتی محاسبه میکنم با توجه به ضرر شرکت مخابرات استان گلستان که دائما درحال بیان می باشد در خوش بینانه ترین حالت بیش دویست میلیون تومان باید افزایش اعتبار بدهند تا اینان تبدیل وضعیت شوند؟؟/!!!
    سوم:چرا برای تبدیل وضعیت بعضی از آقایان که در آزمون شرکت کردند و متاسفانه افراد خاصی توانستند در این آزمون شرکت کنند گروه C باید قربانی شود؟
    چهارم:اگر قرار بود وضعیت نیروها بهتر شود نیازی به آزمون نبود کافی بود طرح طبقه بندی مشاغل رو برنامه ریزی میکردند تا به نوعی همه میتوانستند از این سفره بهره مند شوند و افزایش نسبی مثلا ماهی 200 یا 300 هزار تومان افزایش حقوق میدادند تا راضیات نسبی بین تمام کارکنان بوجود می آمد
    پنجم:سوالی که ذهن مرا بیشتر مشغول کرده این است که چرا این آزمون مخصوص استان گلستان بود؟؟؟چرا استان های دیگه ایی این اتفاق نیفتاده؟؟؟
    سردبیر هنوز هم توی توجیح این موضوع موندم
    چرا؟
    چه چیزی باعث مطرح شدن این مسله شده که باید در استان گلستان آزمون برقرار شود؟
    واقعا قرار بود برای مقداری افزایش حقوق گروه C قربانی شود؟
    بنظرم این اتفاق باعث افزایش فوق العاده نقدینگی استان گلستان خواهد شد.
    برابری برای همه باید اتفاق بیفتد
    از قراردای ،خدمات اولی و شرکتی ها اصلا کلیه پرسنل نه افراد خاص و آقا زاده

    1. هدف می گوید

      اشتباه گفتید گروه A یا گروه اول ۸۴ نفر هستن که تمام مراحل استخدام رو گذروندن و منتظر کد پرسنلی هستن . گروه B یا دوم ۷۰ نفر هستن که هنوز استخدام اونها قطعی نشده و در حال رایزنی هستن . گروه C یا سوم رد شدن و نمیتونن استخدام بشن و حدود ۴۵ نفر هستن . مابقی ۲۰۰ نفر که آزمون ندادن و منتظر تصمیم مخابرات ایران که وضعیت کاریشون به چه صورت میشه . مجموعا ۴۰۰ نیروی قرارداد کار مشخص استان گلستان

    2. ناشناس می گوید

      چیزی برای شما جالب نیست مگر خود شما در آزمون و مصاحبه قبول می شدید امار اشتباه دادید اخراجی وجود ندارد به فرموده اقای باطنی همه تغیر وضعیت می شود ولی این درست نبود دوستان خود را اینقدر اتهام اقازاده و امثال ان رابگید زشته عرضه

  7. مریم شیراز می گوید

    وای چقدر شبیه به مدیرعامل ما عمل کرده ایشون!!!
    ای روزگار از دست روزگار!

  8. ناشناس می گوید

    اگر مدیرعامل مخابرات گلستان بدون مصوبه مجمع چنین خطایی کرده باشد که نیروهایی را بصورت خودسر قرارداد بسته باشد. می باید انتظار داشته باشد که اقای دکتر سرائیان در اولین فرصت ممکنه وی را استنطاق کند.

  9. ناشناس می گوید

    اقای سردبیر چرا این ازمون فقط برای نیروهای شرکتی استان گلستان برگزار شد و مابقی استان ها اونو برگزار نکردن ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

    1. هدف می گوید

      عزیزان من این نیروهایی که آزمون دادن شرکتی نبودن بلکه حدود ۱۰ سال هست بصورت قرارداد کارمشخص هستن . چرا بیخود شایعه درست میکنید . چرا اطلاعات صحیح منتقل نمیکنین .

      1. ناشناس می گوید

        من با مدرک لیسانس مرتبط ده سال سابقه کار دارم و بخش خصوصی ام . تا جایی که من و همکارام می دونیم از ده سال پیش مخابرات تبدیل وضعیت نداده و کسی رو قرارداد مستقیم نکرده ، مگر معدود نور چشمی های ..

  10. ایرانیم می گوید

    کاش زودتر این وضعیت سروسامان پیدا کنه ماهم سه سال آزمون قبول شدیم و رسمی نشدیم

    1. ناشناس می گوید

      حتی خود دولت دیگه استخدام رسمی نداره بعد مخابرات که یک شرکت خصوصی هست چطوری نیروی بصورت رسمی !!!!بگیره ؟؟

      1. پژمان می گوید

        سلام
        دوست عزیز من، منظور همه ما اینه که کسانی که از طریق آزمون 3-4 سال پیش استخدام شدند و الان تقریبا بیش از سه سال سابقه دارند بایستی طبق آیین نامه شرکت مخابرات تبدیل وضعیت شوند و قرارداشان به قرارداد دایم تبدیل شود. (که مصطلح شده به رسمی)
        نمیدونم چرا یعده تا دوستامون حرف از حقشون میزنند مدام این جمله که مخابرات رسمی نداره را بیان می کنند!!!! منظور همه ما تبدیل قراردمون به قرارداد دایم هست.

    2. ایرانیم می گوید

      یه عده میترسن ما دائمی بشیم دلیلش رو باید بررسی کرد چرا؟؟ عزیز من همین نیروهای تازه استخدام در خیلی قسمتها بدون یک ساعت آموزش دارن کار ها رو سروسامون میدن آینده شرکت مال ماست

      1. دبیر -دوم می گوید

        عبید زاکانی می گوید
        یکی اسبی به عاریت خواست گفت:اسب دارم اما سیاه است گفت:مگر اسب سیاه را سوار نشاید شدگفت:چون نخواهم داد همینقدر بهانه بس است.

      2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        اینجا آنقدر بزرگ هست که جا برای همه تون باشه.بی جهت یه دشمن فرضی درست نکنید دوست خوب من.عزیز من

نظرات بسته شده است.