مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام میکند- سلام بر گرگان و مردان کار بلدش!

sardabir-salam-520-280[box type=”info”]سایت مخابرات ما امروز گزارش لحظه به لحظه همایش را در سایت و کانال تلگرامیش منتشر کرد.از همه عزیزانی که در این راه کمک کردند صمیمانه تشکر میکنم.بویژه از مدیر عامل محترم و همکاران گرامی روابط عمومی گلستان. خبرنگار ما د رگرگان و دبیر داخلی سایت نیز تلاش شایسته ای داشتند.از همه سپاسگزارم.[/box]

slide2

 

مخابرات ما (سردبیر) – سلام میکنم به مردان گرگانی , یا بهتر بگویم گلستانی که همایشی یک روزه و منظم را به آخر رساندند و دقایقی قبل,  آخرین مهمانان خود را راهی خانه هایشان کردند.

فکر میکنم نیازی به توضیح ندارد که ما -مخابرات مایی ها-  در هر رخدادی , ابتدا بدنبال یادگرفتن هستیم و تجربه اندوزی.سپس به مشاهده شرایط می پردازیم.به بیان ساده هرگز از همان ابتدا بدنبال انتقادات سخت و کوبنده نیستیم.یعنی انتقاد را آخرین گام میدانیم تا تجربه ای به تجارب قبلی ما و دیگران بیفزاید.

امروز گرگانی ها چند حرکت انجام دادند که در نوع خود جالب بود.

باز کردن گروهی در تلگرام با عنوان «کانال خبری روابط عمومی مخابرات گلستان» و انتشار فوری عکس های مراسم و جلسات در نوع خود بسیار جالب بود.این امر موجب تنوع کار خبرنگاران و سایتهای خبری میشد.

هر چند که خبرنگار ما در تمام لحظات در صحنه ها آماده بود و عکس هایش را ارسال میکرد اما این عکس ها کمک شایانی به گزارش آنلاین ما کرد.

کاش مراکز مهمتر و بزرگتر هم از این الگوها پیروی کنند.

مورد بعدی که شایسته ذکر است در دسترس بودن عوامل و همکاران روابط عمومی بود بطوریکه خبرنگار ما هر گاه از سوی ما سوالی می شنید که پاسخش را نداشت بسادگی می گفت :«از روابط عمومی می پرسم!»

پاسخگو بودن به رسانه ها, اولین و مهمترین وظیفه روابط عمومی است.اگر روزی اصحاب رسانه در محل کار شما سرگردان باشند باید بدانید روابط عمومی ضعف دارد.

ما در گرگان سرگردان نبودیم.لذا روابط عمومی کارش را بخوبی انجام داده است.

معمولا در مراسم و همایش ها زمان بندی چندان رعایت نمی شود.اما در این همایش , بجز مراسم آغازین که مدت کوتاهی تاخیر داشت زمان بندی اجرا شد.این کار بسیار دشوار بود ولی عملی شد.

در نهایت تمام واحدهایی که در مخابرات گلستان در جایی بنام محل همایش بهم پیوند می خوردند , منظم شده بودند , معنای این حرف این است که علاوه بر تلاش شایسته مدیران و مسئولان و کارکنان روابط عمومی , مدیران ارشد سیستم نیز فعال بوده و کارهای کلیدی را بدرستی مرتب کرده اند.مدیر عامل این استان نیز علیرغم تمامی گرفتاری هایش , مدیریت مناسبی داشته است.

 

ما موضوع برگزاری همایش را از بحث کیفی آن جدا می کنیم.موضوع برگزاری به میزبان مربوط است و در موردش می توان نظر داد.اما بخش کیفی باید بماند برای روزهای آینده تا انشاء الله آثار همایش را در رگ های سیستم مشاهده کنیم.

 

در پایان , گزارش آنلاین, فوری و لحظه ای سایت مخابرات ما با اطلاع رسانی های خوب روابط عمومی و مدیریت مدیر عامل استان گرگان حاصل آمد که در پایان کار, بعنوان سردبیر این سایت به سهم خود از آنان سپاسگزارم.

برادر شما- سردبیرتان

ساعت 23:30 نیمه شب

یکشنبه 28 شهریور95

[box] پیرمردهایی مثل ما دیگر توان اینقدر کار کردن را ندارند!با اجازه امشب و این ساعت , کار را  ,۳-۴ ساعت زودتر از شبهای دیگر تعطیل می کنم. شبتان بخیر[/box]

656020cookie-checkسردبیر سلام میکند- سلام بر گرگان و مردان کار بلدش!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. م می گوید

    البته برای مام تجربه ی خوبی بود ، دیشب ، تا نزدیک به یک سال قبل ، توی خبرای اینجا دنبال موضوع رفاهیات ، رفتم. یه سِری هیجان و شعار، و بعدم یه اتفاقی که با باورِِ :”الخیرّ فی ماوقع” تمام شده.
    و، تو خود حدیثِ مفصل بخوان ازین مجمل!

نظرات بسته شده است.