مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شبکه وای فای همراه اول به طور رسمی راه اندازی شد

[box] مخابرات ما – همزمان با عید سعید غدیرخم و در راستای شعار هیچکس تنها نیست، همراه اول به عنوان اپراتور پیشرو، سرویس «وای فای اول» را راه اندازی کرد.[/box]

مخابرات ما (همراه – شرکت ارتباطات سیار ) – با استفاده از این خدمت مشترکان همراه اول می توانند در اماکن عمومی به سادگی از اینترنت «وای فای اول» با سرعت ویژه استفاده کنند.

کاربران برای اتصال به «وای فای اول» که اینترنتی با سرعت بسیار بالاست، فقط باید همراه اولی باشند.

از مزایای «وای فای اول» تجربه استفاده از اینترنت با سرعت و کیفیت بسیار بالا در مکان های عمومی، اتصال آسان به اینترنت، حفظ باتری تلفن همراه به علت کم مصرف بودن وای فای در مقایسه با دیتای گوشی و مدیریت متمرکز مصرف در قالب بسته نوترینو است.

مشترکان در مکان هایی که نشان «وای فای اول» را مشاهده کردند، می توانند از اینترنت پر سرعت «وای فای اول» استفاده کنند و فقط کافی است وای فای گوشی خود را روشن و به WiFi Aval متصل شوند.

khabar2-150x80
در وای فای اول مصرف اینترنت در قالب حساب نوترینو مشترک انجام می شود. اگر مشترک بسته نوترینو داشته باشد، مصرف وی در قالب همان بسته انجام شده و در غیر این صورت مصرف مانند مصرف عادی اینترنت محاسبه می شود. به عبارت دیگر فارغ از اینکه کاربر از چه طریق به اینترنت متصل است، فقط یک حساب برای مدیریت آن دارد و آن حساب، نوترینوی مشترک است.

همراه اولی ها برای دیدن فهرست کامل این نقاط که دارای نشان وای فای اول هستند، می توانند به سایت همراه اول به نشانی http://mci.ir/WiFiaval مراجعه کنند.

***

 

656580cookie-checkشبکه وای فای همراه اول به طور رسمی راه اندازی شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام

    قابل توجه مدیران رده بالای شرکت ارتباطات سیار و ثابت :
    قبل از اجرای طرحهای وای فای با کارشناسان حوزه های امنیتی در سطح بین المللی و داخل کشور مشورت های
    فنی لازم صورت گیرد .

    1. دبیر -دوم می گوید

      توصیه جنابعالی بسیار مهم است اما کو چاره ای وقتی که ریال تعین کننده همه چیز است

  2. محمد می گوید

    با سلام
    در آینده خواهید دید که به دلیل امنیتی وای فای شهری چه شبکه ثابت و سیار و یا هر شرکت دیگر شکست خواهد خورد. چون ایجاد وای فای به نام WiFi Aval و …. بسیار ساده است .این موضوع باعث راحتی کار برای هکرها می شود. توصیه کارشناسان نیز عدم استفاده از این شبکه ها خواهد بود. من برنامه هایی دیدم که به شبکه وای فای گوشی وصل می شود و به راحتی از کاربر می خواهد تایید را بزند و اطلاعات کاربر با نصب نرم افزاری در گوشی به سادگی هک می شود. ناآشنایی برای کاربران عادی و نگهداری اطلاعات شخصی در گوشی ها باعث مشکلات عدیده ای خواهد شد.
    هشدار : مطمئن ترین شبکه همین شبکه موبایل هست.
    هشدار به مخابرات : اصلا در این حوزه مگر با درخواست قبلی سرمایه گذاری نکنید. فقط و فقط توسعه نسل 3 و 4 موبایل و توسعه فیبر شهری.

نظرات بسته شده است.