مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سمت های جدید اعضای هیئت مدیره.

[box]مخابرات ما – در ساختار جدید شرکت مخابرات ایران, اعضای سابق هیئت مدیره استانی جایگاه جدیدی پیدا کرده اند.[/box]

 

مخابرات ما(تهرانی فر) – از اول مهر 1395 , شرکتهای استانی در مخابرات ایران ادغام و سمت های اعضای هیئت مدیره نیز حذف شده است.

در استانهایی که همچنان اعضای هیئت مدیره باقی بوده اند  – بازنشسته نشده اند , سمت جدید مناسبی هم برای اختصاص به آنان موجود نبوده- بعنوان مشاوران مدیر عامل برایشان حکم زده اند.

در این استانها چنانچه معاونتهای مدیر عامل بازنشسته شده باشند , اعضای هیئت مدیره جایگزین شده اند.

گفته می شود سمت مشاور فنی و مشاور تجاری  مدیر استان برای دو عضو هیئت مدیره در نظر گرفته شده است.البته از آنجا که الگوی جدید شرکت مخابرات ایران  و مدیریتهای استانی مشخص نشده است در این مورد نمی توان حرفی زد ولی طبق قواعد قبلی سمت های مشاوره حداقل در استانها بعنوان یک شغل محسوب نمی شده است.البته با کارشناسان بیرون از شرکت این قراردادها منعقد شده است که در این مورد هم اشکالاتی وجود دارد  اما بدلایلی نمی خواهیم موضوع را کاملا باز کنیم و از آن می گذریم.

 

658890cookie-checkسمت های جدید اعضای هیئت مدیره.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. همکار رسمی می گوید

    با سلام
    اینجانب 18 سال سابقه دارم و بالاترین مدرک رو در استان خودمان دارم ( دکترا) ، توی آزمون استعدادها در سطح استان نفر اول شدم و چند مقاله بین المللی تخصصی چاپ شده به زبان انگلیسی دارم از همکاران قدیمی با 30 سال یا بیشتر خواهشمندم تشریف ببرید و بگذارید تجربه تان برای خودتان باشد اجازه بدهید ما هم از علممان برای پیشرفت مخابرات استفاده کنیم.

    1. حاجی می گوید

      میشه لطفا اسم شریفتان را بگین و از کدام استان هستین؟ یادتان باشد دانش جای تجربه را نمی گیره ، ولی اینکه دوستان بالای 30 سال برن خیلی موافق هستم چون بودنشان باعث شده در خیلی از موارد جلوی تکنولوژی و افراد جدید را بگیرن

  2. مشهدی می گوید

    درشهری معاونی هست 36 سال سابقه دارد و نميرود چون ماهی 12 میلیون میگیرد.ویارانه هم 230 هزار میگیرد کجا برود، اما در کرمانشاه به ما گفتن اگه سی سال نروید میشوید نگهبان مراکز

    1. حاجی می گوید

      شما وقتش که دیگه برین خیلی زحمت کشیدین باید برین استراحت و میدان را به جوان ها بدهین و ..

  3. علی بیغم می گوید

    سلام بر همکاران
    آقا پول بهشون بدید برن هم به نفع شرکته و هم به نفع همکاران خدا خیرتون بده

  4. ناشناس می گوید

    سلام

    سردبیر عزیز

    شرکتهای مخابرات استانی منحل شدند و مدیران عامل به تاریخ پیوستنئد کاری کنند که مدیران عامل سابق
    با خاطره از سیستم خداحافظی کنند .

  5. ناشناس می گوید

    وقتی به خودشان میرسد برای خودشان ساختار می سازند وبه همکاران که میرسد باید تنزل پیدا کنند عدالت رو ببینید

  6. قراردادی جدید می گوید

    خدا به داد ما برسد که به یک قرارداد دلمان خوش است.

  7. ناشناس می گوید

    مااگرنخوایم بازنشست بشیم کی روبایدببینیم اش اینجالواش اینحا کحابرم بهترازاینجا بازنشست بشم حقوقم نصف میشه سالی دوماه پاداش رو ندارم پول نهارندارم پول ایاب ذهاب ندارم جیره غیرنقدی میشه صدتومن حق ماموریت روزی صدوبیست هزارتومن رودیگه ندارم روی هم رفته یک سوم حالا که سرکارم نمیگیرم پس بمانم بهتر حالا که کار کردن….وخوردن …است چرابرم پاداش قسطی اونم چهارماه یک باربه درد نمیخوره تازه بیرون خبری نیست همه کارهاکساده تازه کسی تواداره کاری به من نداره راستی میام راستی میرم نه سوالی نه جوابی کی به کیه ؟تاریکیه؟اداره رواب برده مدیرعامل روخواب برده؟

    1. ناشناس می گوید

      با سلام
      اینجانب بازنشسته سال 1394 میباشم وتمام حرفهای بالا را تائید میکنم بیرون هیچ خبری نیست …….

      1. ناشناس می گوید

        قرار بود چه خبری باشه ؟

    2. ناشناس می گوید

      سلام
      فرمایش شما کاملا در سته ! ضمنا اگه بازنشستگی خوبه پس چرا مدیران جلو نمی افتند!

  8. رسمی . آ. غ می گوید

    خوب این یکی از آن هزاران دلیلی است که نخواهند توانست شرکت را سر پا نگه دارنند. وقتی همکاران بی عدالتی را به چشم می بینند و وعده وعید های تو خالی شعاری را می شنونند.وضع همین است و خواهد بود.

  9. ناشناس می گوید

    بلاخره اگر مدت كمي از خدمتشان مانده مدارا بشكل فوق بد نيست تا آنها نيز از فرصت هاي بازنشستگي استفاده كرده و از سيستم خارج شوند و در غير اينصورت بايستي برايشان يك جايگاه متناسبي پيدا كرد مانند جابجائي در استانها يا داخل خود استان كه بتوانند مفيد باشند والا به بي تفاوتي و بيكاري پنهان دچار خواهند شد ؛ رئيس مخابرات شهرستان يا مدير مخابرات شهرستان نيز پستي خوبي براي چنين همكاراني است كه بتوانند تجربيان و مهارتهاي كاري خويش را به منصه ظهور برسانند.

  10. م می گوید

    چرا نمی خواهید مطالب را باز کنید؟

نظرات بسته شده است.