مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همه خبرهاي نمايشگاه تله كام در يك خبر

[box]مخابرات ما- باشگاه خبرنگاران جوان در ابتكاري جالب، همه خبرهاي نمايشگاه تلكام را بصورت بريده خبري ، يك جا منتشر كرده است.ضمن تشكر از اين جوانان خوش ذوق توجه شما را به اين خبر جلب مي كنيم.[/box]

ابتکار:
روزنامه ابتکار از ارائه اینترنت فوق سریع با دکل برق خبر داد و نوشت:
شرکت مخابراتی AT&T روشی جدید را توسعه داده که به واسطه آن می توان از طریق دکل های برق و استفاده از فرستنده های مخصوص، اینترنت فوق سریع گیگابیتی را به صورت بی سیم به مناطق مختلف ارسال کرد.
 این مطلب به سرعت چنین برابری اینترنت گیگابیتی  خبر داد و عنوان کرد این  اینترنت چندین برابر سریع تر از پهنای باند استانداردی است که اکثر مردم در خانه های خود از آن استفاده می کنند.
 پروژه AirGig آنتن ها را به خطوط برق موجود متصل کرده و از یک فرکانس موجمیلی متری برای پخش اینترنت گیگابیتی به دستگاه های مختلفاستفاده می کند.
گفتنی است؛این پروژه جدید که AirGig نام دارد، در حال حاضر تنها در مرحله آزمون اولیه است و AT & T هنوز زمان دقیق راه اندازی آن را اعلام نکرده است.

ابرار اقتصای:
روزنامه ابرار اقتصادی ازارائه‌اینترنت‌1۰۰‌مگابیتی‌ در‌مخابرات‌استان‌تهران خبر داد و نوشت:
مخابرات استان تهران همزمان با تلکام2016 به ارائه و رونمایی سرویس VDSL2 که امکان دسرسی به اینرنت 100 مگابیتی را فراهم می کند،خواهد پرداخت.
 به گفته سخنگوی مخابرات استان تهران ؛ این سرویس به صورت آزمایشی در برخی از مناطق تهران ارائه شده است و  VDSL2 در اغلب موارد کارکردی مشابه ADSL است و  تفاوت این سرویس  این است که امکان ارائه سرعت 100 مگابیتی حداکر تا فاصله 1200 مری بر روی بستر کابل مسی را فراهم می کند.

ایران:
روزنامه ایران از دردسر جدید برای فیسبوک گفت و نوشت:
“شــماری از گروه هــای مدافــع حریــم شــخصی از کمیســیون تجارت فدرال امریــکا خواســته اند تــا جلــوی بــه اشــتراک گذاری داده هــای کاربــران واتــس اپ بــا شــبکه اجتماعــی فیــس بــوک را بگیرنــد. بنا بر گــزارشی  17 گــروه بــا ارســال نامــه ای برای کمیســیون مذکور از آن خواســته اند تا با مداخله خود نگذارد داده هــای خصوصــی کاربــران واتس اپ بــه دســت فیس بوک بیفتــد  زیرا ایــن امر با تعهدات و وعده های قبلی واتس اپ هم منافات دارد.
این خطر وجــود دارد کــه بــا افشــای اطلاعــات کاربــران واتــس اپ بــرای فیس بوک حریــم شــخصی افــراد بــا توجــه بــه سیاست های ســهل گیرانه این شبکه اجتماعــی بــه طــور جــدی بــه خطــر بیفتــد

تفاهم:
روزنامه تفاهم ازانتشار آمار کاربران اینترنت موبایل در کشور خبر دادو نوشت:
آمارهای رسمی منتشر شده گویای آن است که تا پایان خرداد ماه سال جاری، اپراتورهای مختلف تلفن همراه بیش از 21 میلیون و 348 هزار مشترک اینترنت داشته ا
طبق آمارهای منتشر شده این تعداد کاربر اینترنت همراه  در شرایطی است که در ایران بیش از 9 میلیون و 14 هزار مشترک ADSL نیز وجود دارد.
همچنین تا پایان خرداد ماه سال جاری تعداد دایری های تلفن ثابت به بیش از 30 میلیون و 386 هزار خط رسیده و بیش از 150 میلیون و 578 هزار سیم کارت واگذار شده است اما از این میان تنها 77 میلیون و 681 هزار سیم کارت فعال هستند، به عبارت دیگر می توان گفت همانند گذشته نیمی ازسیم کارت های کشور حالت غیرفعال دارند.
 گفتنی است، ضریب نفوذ مشترکان فعال تلفن همراه کشور نیز 97.48 درصد اعام شده است.

فناوران:
روزنامه فناوران از راه اندازی سامانه جامع شکایات مخابرات خبر داد و نوشت:
سامانه جامع شکایات مخابرات استان تهران در نمایشگاه تلکام معرفی و آغاز به کار کردو  در نخستین روز  این نمایشگاه سامانه جامع شکایات ارتباط مردمی(2090) مخابرات استان تهران با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مهندس صیدی مدیر مخابرات تهران در تلکام 2016 افتتاح شد.
مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی مخابرات استان تهران در مراسم افتتاح این سامانه عنوان کرد: با توجه به اینکه شرکت مخابرات استان تهران برای دریافت نقطه نظرات مشترکان شیوه های مختلف تماس تلفنی، پیامکی، اینترنتی، ایمیلی و غیره را در نظر گرفته، با راه اندازی این سامانه امکانی فراهم می شود تا دسترسی جامع به مجموع این اطاعات وجود داشته و نظرات مشترکان بررسی و تحلیل شود.

کسب و کار:
روزنامه کسب و کار از معیوب بودن جایگزین گوشی های نوت 7 خبرداد و نوشت:
كاربراني كه نوت 7 معيــوب خود را تعويض كرده اند، مي گويند نوت 7 تعويض شده دچار مشكل بوده و باتري آن در عرض چند دقيقه خالي كرده و داغ هم مي كند.
 شبكه تلویزیونی كره جنوبي گزارشي از نخستين كاربران دريافت كننده نــوت 7 جايگزين را پخش كرد كه در آن مشــتريان همچنان از نوت 7 مي نالند.
 مــردم  کره جونبی بــه شــبكه تلویزیونی  YTN گفتنــد هرچند گوشيهاي تعويض شــده منفجر نمي شوند يا آتش نمي گيرند اما باتری آن  زود خالي شــده يا داغ مي كنند.
 سخنگوي سامســونگ به وال استريت گفت كيسهــاي مذكور ربطي به باتــري ندارند و آنها به زودي تحقيقات خــود را در اين زمينه آغاز مي كنند”
659970cookie-checkهمه خبرهاي نمايشگاه تله كام در يك خبر

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.