مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارائه سرویس منسوخ شده IP استاتیک توسط مخابرات در تلکام

[box]مخابرات ما – شرکت مخابرات تهران هم زمان با آغاز به کار تلکام ۲۰۱۶ خبر از ارائه سرویس آی پی استاتیک که سال هاست توسط بخش خصوصی ارائه کننده اینترنت منسوخ شده است، داد.[/box]

مخابرات ما (محمد – فاوا نیوز) – هم زمان با آغاز به کار هفدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی تلکام شرکت مخابرات تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرده که در این رویداد بین المللی سرویس IP Static ارائه خواهد کرد.
محمدرضا بیدخام با اعلام این مطلب گفته است که IP Static یا IP ثابت نوعی آدرس شبکه است که برای یک کاربر تعیین شده و در طول ارائه سرویس ثابت است.
مدیر روابط عمومی مخابرات تهران همچنین گفته است که بدین ترتیب با خاموش و روشن شدن مودم IP کاربر تغییر نخواهد کرد و به دلیل ثابت بودن IP این سرویس کاربردهای خاص متعددی را شامل می‌شود.
در حالی این سرویس به عنوان یکی از آپشن‌های گروه مخابرات تهران در تلکام معرفی شده که از ابتدای دهه هشتاد (سال ها پیش) توسط شرکت های ندا (PAP) ارائه می‌شود.
ارائه آی پی استاتیک داخلی (در بستر شبکه داخلی) یکی از مواردی است که در توسعه شبکه ملی اطلاعات به صورت رایگان برای تمامی کاربران در نظر گرفته شده است.
500-khabar-24
***
660600cookie-checkارائه سرویس منسوخ شده IP استاتیک توسط مخابرات در تلکام

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. مخابرات می گوید

    سلام- ip استاتیک با گسترش تکنولوژی بدرد نمی خورد زیرا با اعمال تغییرات در DVR بدون نیاز به IP می توان به طور ریموت کنترل کرد

نظرات بسته شده است.