مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مبین نت در نمایشگاه تلکام 2016

[box] مخابرات ما –  مبین نت در نمایشگاه تلکام 2016 ازLte   خانگی و اداری خود رونمایی کرد. [/box]

مخابرات ما (محمد – سایت مبین نت ) –  شرکت ارتباطات مبین نت جهت بازدید از هفدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام) از کلیه علاقه مندان دعوت به عمل می آورد.

 مبین نت در نمایشگاه تلکام 2016 ازLte   خانگی و اداری خود رونمایی خواهد نمود و  کلیه بازدیدکنندگان می توانند اقدام به تست سرعت این محصول و تجربه کاربری از آن را داشته باشند.

مشترکین وایمکس مبین نت ضمن بازدید از غرفه ی شرکت ارتباطات مبین نت میتوانند با در اختیار داشتن شناسه اشتراک ، از دو گیگ حجم رایگان به همراه 15 روز تمدید رایگان طرح اشتراکی خود  بهره مند و از فرصت دریافت طرح تمدید ویژه ی نمایشگاه استفاده نمایند .این طرح با سرعت 4 مگابیت و حجم 300 گیگ ، سه ماهه با قیمت 50 هزار تومان در اختیار مراجعین حضوری نمایشگاه قرار خواهد گرفت .

همچنین کلیه بازدیدکنندگان محترم از نمایشگاه میتوانند با شرکت در قرعه کشی لحظه ی شانس خود را  برای دریافت ده­ها جایزه ارزنده روزانه امتحان نمایند!

در تلکام 2016یک مسابقه ی عکاسی با موضوع «غرفه ی مبین نت در نمایشگاه تلکام» برگزار می گردد که تصاویر شرکت کنندگان مسابقه در دو شبکه ی اجتماعی اینستاگرام و تلگرام منتشر خواهد شد و به 10 نفر از برندگان بر اساس رای مردم جایزه اهدا خواهد شد.

khabar2-150x80

واحد بازاریابی و فروش راهکارهای سازمانی مبین نت، در نمایشگاه تله کام امسال، همه روزه از ساعت 11 تا 12:30، کارگاه آموزشی LTE-Advanced(4.5 G) با عنوان “جایگاه نسل چهار و نیم در افزایش سودآوری کسب و کار سازمان ها” را برگزار خواهد نمود.  همچنین مانند ادوار گذشته، کارشناسان و مدیران این واحد، جهت معرفی محصولات و راهکارهای سازمانی و برگزاری جلسات با بازدیدکنندگان و مشتریان فعلی سازمانی، در غرفه مبین نت، حضور خواهند داشت.

ثبت نام خرید وایمکس مبین نت با تخفیف های ویژه ی نمایشگاه توسط کارشناسان فروش انجام خواهد گردید و بخش عوامل فروش اقدام به جذب نماینده در سراسر کشور در راستای فروش محصول جدید خواهد داشت.

و در بخش منابع انسانی مستقر در نمایشگاه آمادگی دریافت سوابق کاری کلیه علاقه مندان فعالیت در این حوزه را خواهد داشت.

شرکت ارتباطات مبین‌نت در هفدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام) که از 4 تا 7 مهر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، در سالن 8 و 9 از ساعت 9 الی 16 مفتخر به میزبانی شما خواهد بود.

***

660650cookie-checkمبین نت در نمایشگاه تلکام 2016

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.