مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بهره‌برداری از مرکز تلفن 1-MX و شبکه Data ناحیه فنی تبریز

[box]مخابرات ما – یکی از مراکز  پیشرفته (FULL IP-Base) در منطقه شمال غرب راه اندازی شد. [/box]   

2

مخابرات ما (همراه – خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان) – مرکز تلفن (MX-1(FULLIP و شبکه Data ناحیه فنی تبریز نهمین مرکز اداری و عملیاتی منطقه شمال‌ غرب که یکی از مراکز پیشرفته (FULL IP-Base) است و به شبکه سراسری Data و voice وزارت نفت پیوسته است.

امینی ادامه داد: پشتیبانی خطوط در بستر IP بی‌سیم ‌(Data)، دیجیتال(DTS) و آنالوگ(ATS) همچنین ارتباط با شبکه گسترده مخابرات کشور(ISDN) از طریق بستر PRI و خطوط شهری را از مزایای مهم این مرکز بوده و این مرکز این قابلیت‌ها را در انجام عملیات بهره‌برداری بدون وقفه و ارتباط تلفنی سریع با مراکز انتقال نفت سطح کشور حائز اهمیت دارد.

امینی خاطر نشان کرد: با اتصال ناحیه فنی تبریز و تاسیسات‌های هم‌ جوار به شبکه گسترده نفت (WAN) از طریق (IPE1) برقراری ارتباط ایمن و سریع با سرور‌های سیستم اتوماسیون اداری، جامع پرسنلی، مالی و ترابری و حذف مکاتبات سنتی و انجام مکاتبات به صورت آنی با مرکز منطقه و مراکز تابعه را به همراه دارد.

وی افزود: لازم به ذكر است كه تمامی اقدامات توسط كارشناسان ستادی و معاونت مخابرات منطقه انجام شده است که این مهم نشان از توانمندی کارشناسان منطقه شمال غرب در این بخش‌ها است.

500-khabar-23

***

پی نوشت ادیتور – با زحمات کارشناسان منطقه شمال غرب، ارتباطات در کشور به سوی پیشرفت، در حال حرکت است.

665070cookie-checkبهره‌برداری از مرکز تلفن 1-MX و شبکه Data ناحیه فنی تبریز

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.