مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها – همراه اول از همراهی صدوقی دست برمی دارد؟

[box]مخابرات ما – فرصت کوتاهی برای مکالمه رو در رو بین ما پیش آمد.اما حرفهایش در مورد صدوقی با نوشته های قبلی سردبیر در یک مسیر بود.[/box]

shenideha-slide

مخابرات ما – این خبر را قبلا به شکلهای مختلفی بیان کرده ایم اما کسی تابحال به این صراحت از رفتن صدوقی حرف نزده است.

سهام زیادی از همراه اول را خریده است به همین دلیل همه خبرها را با جزئیات دنبال میکند.بمن که رسید گفت: امسال آخرین سال مدیریت صدوقی در ارتباطات سیار یا همراه اول شماست.

از او می پرسم : آیا سهامت را نگه میداری؟ (بنظر خودم سوال هوشمندانه است! او اگر تغییرات را قطعی بداند تعداد سهامش را کاهش خواهد داد.)

می گوید : هنوز نمیدانم.

پس خبرش صد در صد نیست .با اطمینان این حرف را نمی زند.

اما این حرفش زنگ تغییر را برای من بصدا درآورده است.بقول سردبیر شاخک هایم جنبید شماره  سردبیر را گرفتم تا خبرم را کامل کند.

 

او میگوید : برخی می گویند صدوقی 12 سال در همراه اول مانده است.این زمان بسیار زیاد است.لذا همراه اول به خون تازه ای نیاز دارد. اما  در این مسائل پارامترهای تاثیرگذار خیلی زیاد است می بینید در آخرین لحظه یک عامل باعث ماندگاری کسی می شود.اما دوست شما تا این لحظه درست گفته است.تا مجمع هیچ اتفاقی نمی افتد.

 

 

 

 

 

676330cookie-checkشنیده ها – همراه اول از همراهی صدوقی دست برمی دارد؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    صدوقی ارتباطات سیار را از مخابرات دزدید و هیچکس هم متعرض وی نشد.

    صدوقی را به مخابرات تحمیل کردند چونکه شرکت ارتباطات سیار پردرآمدترین شرکت ایرانی در زمان خودش بود و می خواستند دست خودشان باشد.

    صدوقی از هنر مدیریتی هیچ چیز ندارد که بخواهد به آن بنازد و تنها ارتباطات خاص دارد.

    صدوقی فرصتهای شرکت ارتباطات سیار را یکی یکی از بین برد.

    صدوقی فرزندخوانده ای بود که وارد خانواده شد و باعث شد خانواده شرکت مخابرات ایران از هم بپاشد.

    صدوقی توانست با سیاست رقیب هراسی(ایرانسل هراسی) حضور بی ارزش خودش را به مدیران شرکت مخابرات ایران تحمیل کند.

    صدوقی اگر از شرکت ارتباطات سیار برود هیچ بعید نیست که مقصد بعدی اش شرکت ایرانسل باشد که خدمات زیرپرده زیادی به دوستان و سهامداران ایرانی در آن شرکت کرده است.

    صدوقی در روز واپسین چگونه می تواند جواب آسیبهایی که به کارکنان شرکت مخابرات ایران در استانها زده است را بدهد.

    صدوقی در روز واپسین چگونه می تواند در خصوص شرکتهای اقماری و صوری که در حول و حوش شرکت ارتباطات سیار ایجاد شده است توضیح بدهد.

    صدوقی تنها می تواند خوشحال باشد که خوش خدمتی تمام و کمال به دوستان و هم مسلکانش کرده است ولی باید غمگین باشد که حقوق مردم و مشتریان و کارکنان شرکت مخابرات ایران را ضایع کرده است.

    صدوقی …..

  2. ناشناس می گوید

    سلام
    یک مدیر بنام صدوقی را از خارج از مخابرات و با تجربه اندک که صرفا می توانسته در جبهه بیسیمی را روی فرکانسش تنظیم کند و به حرفهای عراقی ها گوش کند می اورند و شرکت بزرگ و سودآور در زمان دولتی و وقتیکه رقیب پراپاقرصی نداشت را دست وی می دهند و انتظار دارند که ایشان بتواند شرکت ارتباطات سیار را در این دریای متلاطم ارتباطات در بازار پر رقیب فعلی به سرمنزل مقصود برساند.
    زهی خیال باطل
    آقای صدوقی از اول دست استانها را کوتاه کرد. و از دادن کمترین امکانات و دسترسی ها و آموزشها به استانها دریغ کرد.
    شرکتهای اقماری متعددی را به شرکت ارتباطات سیار اضافه کرد و هزینه های شرکت را بالا برد.
    طرحهای توسعه ای خود را با بدترین نظم ممکن و با کندی پیش برد.
    پیشبینی های لازم برای فناوریهای جدید و باندپهن را نکرد. و هم اکنون شرکت مخابرات ایران در حال آسیب دیدن از این عقب ماندگی است.
    متاسفم که در کشور ما انسانها سرجایشان قرار نمی گیرند.

  3. کارشناس می گوید

    سلام
    در اخبار شنیدیم MTN که شریک استراتژیک ایرانسل است با اپراتور فیبر کشوری نیز شریک شده اند و این یعنی یک قدم دیگر به پایان کار شرکت مخابرات ایران
    چند سال وقت داشتند که با اندیشه ای باز، بازارهای ارتباطات کشور را به دست بگیرند و تا اپراتورهای جدید نیامده اند فکری کنند ولی متاسفانه به جای همکاری و همفکری مدام به جان هم افتادند و اکنون MTN با داشتن ارتباطات ثابت و ارتباطات سیار حرف اول را در کشور خواهد زد.
    مدام می گفتند که ارتباطات ثابت وزنه ای به پای ارتباطات سیار است ولی دیدید که MTN که یک شرکت چندملیتی و بین المللی است به ما یاد داد که ارتباطات ثابت و سیار دو بال حرکت در نسل جدید مخابرات است.
    مدام می گفتند که باید از ایرانسل(MTN) یاد بگیریم و تمام کارهایمان را در تهران متمرکز کنیم ولی دیدید که چطور MTN در حال پهن شدن در عرصه جغرافیای کشور می باشد و این مهملاتی که آقایان می گفتند درست نبوده است.
    شرکت مخابرات ایران از ابتدا دارای این مزیتها بود یعنی هم سیار داشت و هم ثابت و در کل جغرافیای کشور حضور داشت ولی به بهانه اینکه ایرانسل چنین است و چنان هر دو مزیت ما را تضعیف کردند و خدا از این مدیران بی سواد و خودخواه نگذرد.
    آقایان ص و س و … از جمله افرادی بودند که مدام دم از استقلال ثابت و سیار می زدند و می گفتند که مدل ما ایرانسل است و بدلیل اینکه ایرانسل بخش ثابت ندارد ما هم نباید داشته باشیم. می گفتند ما باید پا به پای رقیبمان اقدام کنیم و بالاخره دیدید که چگونه رقیبتان شما را گول زد و در حالیکه تمام ذهنیت شما بر تمرکز گرایی بود، خود از مسیری دیگر جای شما را در ارتباطات ثابت گرفت.
    هنوز هم دیر نشده و لازم است نقاط قوت ما که شبکه های ثابت و تجهیزات زیربنایی آن می باشد را به فناوریهای جدید و فیبر مجهز کنیم و عقب ماندگی خود را جبران کنیم.

  4. ناشناس می گوید

    سلام
    سردبیر

    متاسفانه روند تغییرات در شرکت سیار بقدری کند است که زنگ خطر عقب ماندگی برای این شرکت از 5 سال
    قبل به صدا درآمده است . ضمنا استراتژی این شرکت در خرید تجهیزات مخابراتی در سطح بسیار کلان از
    شرگت هواوی متاسفانه به شدت ادادمه دارد.

  5. علی بیغم می گوید

    سلام
    اگه ازهم دست بردارند بازی برد برد است به نفع هر دوی آنهاست . مگه زور و نو آوری یک انسان چقدر است ؟

نظرات بسته شده است.