هر روز دو کلید طلائی برای دکتر سرائیان (2)
[box] مخابرات ما – نتایج نظر سنجی دو کلید طلایی برای دکتر سرائیان از این پس ، منتشر میشود.[/box]
مخابرات ما (محمد) – مدتی قبل یک نظر سنجی منتشر کردیم.
(برای دیدن نظر سنجی اینجا را کلیک کنید)
که بر اساس آن از شما خواسته بودیم فقط دو کلید طلایی برای بهبود شرایط مخابرات به دکتر سرائیان بدهید از این پس هر روز دو کلید طلائی ارسالی شما را به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خواهیم داد!
دو کلید طلائی امروز را همکارمان مهدی فرستاده است:
[box]
مهدی ۱۳۹۵-۰۸-۰۱ – ۱۹:۴۰
با سلام
- ۱-به پیمانکاران خارج از مخابرات اعتماد نکنید و هیچ بخشی را برونسپاری=کاهش انگیزه نکنید
- ۲-تئوری همه جا و در اینترنت هست بدرد مخابرات نمی خورد افرادی از دل مخابرات را برای عملیاتی کردن انتخاب کنید تئوری نیز حاصل می شود.
[/box]
6773300cookie-checkهر روز دو کلید طلائی برای دکتر سرائیان (2)
سلام علیکم
بنده یک نظردرسیستم پیشنهادها مخابرا دادم چرا مخابرات کارکنان خودش را مثل بانکها وشرکت نفت وبرق خودش بیمه مخصوصاتکمیلی نمیکند هرماه چندین میلیون پول به جیب بعضی ازبیمه ها میردخدمات دهی هم که صفرلطفا به آقا ی مدیریت محترم عامل بفرمایید یک فکری درخصوص بیمه تکمیلی انجام دهند تا همکاران فکرشان راحت باشد یک وقتی نام مخابرات درتمام بیمارستان و…. اعتبار داشت ولی اکنون ندارد
سردبیر عزیز لطفا شماره موبایل مرا ننویسید ولی پیشنهاد مرا توجه فرمایید اگر قابل انتشار است لطفا برای جنابآقای مدیر بنویسید اگرنیست اصلا درج نکنید نظرشما برایم بهترین نظراست چون شما وتمام همکاران شما دلسوز ما هستید
با تشکر
دو صد گفته چون نیم کردار نیست!حضرات !اعضاء محترم هیئت مدیره!مدیر عامل محترم!معاونت محترم منابع انسانی !ومعاونت محترم مالی!جناب آقای توکلی!عالی جنابان!بزرگان!اساتید! وا.. آرامشی را که با اطلاع رسانی بهنگام وصحیح می توانید به سیستم وبدنه مخابرات القاء نمائید! با هیچ تقدیر نامه وپاداشی نمی توانید القاء نمائید!وبدانید از اهم اطلاعات مورد نیاز جمع کثیری از همکاران که در شرف باز نشستگی هستند! اطلاع از کمیت وکیفیت اندیشه وتدبیر شما در خصوص بازنشستگی است!هر چه در نظر شما باشد ( صرف نظر از انتفاع ویا عدم بهره مندی طیفی از همکاران از بازنشستگی تشویقی!)یقینا” اثرات مطلوب اطلاع رسانی بیشتر نافع همکاران خواد بود!
1-راضی نمودن کارمندان شاغل و افزایش حقوق و جبران گروه های عقب افتاده همکاران .چون بدون کارمند راضی شما مشتری راضی نخواهید داشت .
1-در حال پرداختن به مسایل فنی مسایل مالی پرسنل را مد نظر داشته باشید که پشتوانه همکاران را کسب کنید
2-تغییرات را در سطح استانها بدون واهمه و وابستگی انها و سفارشات انجام دهید.
1 – ایشان باید بدانند که….) فاقد هرگونه اطلاعات تخصصی و تجربه مفید در مسائل فنی و تخصصی و عامل ایجاد تنش و آشفتگی در بدنه مخابرات و در ضمن مصرف کننده و هدر دهنده و سوءاستفاده کننده عمده منابع مالی هستند.
2-ایشان باید بدانند که ارتباط با کارشناسان و متخصصان واقعی و با تجربه از کانال ارتباطی و سلسله مراتب موجود امکان پذایر نیست.
البته اینهم بدانند ..
آنچه که ما میدانیم مخابرات همان مخابرات است نیروها همان نیروهای سابق خصوصی سازی ما را به اینجا رساند دیدگاه مدیریتی با عوض شود در طی این مدت فقط بردند ورفتند انگیزه ایی برای ما نمانده با وجود تما م این مشکلات مادی حتی دیگر دفترچه بیمه مخابرات از نظر ببمه فاقد ارزش است آقا ی سراییان آیا بچه های وزارت خانه مثل ما حقوق ناچیز میگیرند ؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باسلام:ازجناب دكتر تقاضا دارم وضعيت بازنشستگي نيروها رامشخص فرمايند چون بلاتكليفي آفت سيستم شده وديگر چرخه حركت راكامل كنيد واين تنها باتغيير در هرم ايجاد نميشودبلكه بايد تمام چرخ بااستفاده از نيروهاي دلسوز وكاربلدبه حركت درآيد%