مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وضعیت اسف بار آموزش کارکنان،خدمات رفاهی در تهران و شهرستان ها!

[box]مخابرات ما- وقتی برگی از رفتار اجتماعی ما, یا برگی از کمبود امکانات ما در این سایت رو می شود شما باید آن را در بقیه جاها شبیه سازی کنید ، خوب یا بد! فرقی ندارد.[/box]

مخابرات ما- تعدادی از همکاران استانها برای شرکت در یک دوره آموزشی به تهران رفته اند.بهمین دلیل است که وقتی دور هم جمع می شوند حرفهایشان را می زنند و برای ما هم می فرستند!

این بار حرف از مامور سرای مخابرات ایران در تهران است.گزارش عینی همکار را بخوانید:

[box]

نبي محمدي:

اينهمه ما تو و اين سايت به مديران ارشد مخابرات نقد وارد كرديم ؛ حالا يه سوزن هم به خودمان بزنيم…
خداوكيلي اين چه  رويۀ چِندش آوريست كه اهالي اداره رفاه و امور مهمانسراهاي تهران باب كرده اند…

مطمئن باشيد كسي براي تفريح وارد اون شهر آلوده نميشه. از سر زور و اجباره.
اين يعني چي كه خواهر كارمند چون جزو افراد  تحت تكفل نيست ، نميتونه از واحدهاي رفاهي ااستفاده كنه. اونم زماني كه بخاطر همراهي با مادر مريضش مجبوره با ما باشه؟؟
پس چرا وقتي شما با فك و فاميلاتون پا ميشيد ميايد شهرستان هاي ما كسي نميپرسه كي به كيه؟؟
اين تبعيض احمقانه فقط باعث بي اعتباري مخابرات و بخصوص شما تداركاتي هاي تهران ميشود. بعيد ميدانم اين گونه تصميمات بچگانه به مديران ارشد مخابرات مربوط باشه…
يه كم انصاف داشته باشيد. من كه نميتونم با مادرم ساكن مهمانسراي شما باشم و خواهرم را به امان خدا رها كنم….
الان واحد رفاه كردستان زحمت كشيد و برام هماهنگي كرد… منم گفتم بهشان بگه ، هنوز اينقدر بي غيرت نشديم كه بخوايم خواهرمان را اواره كنيم….
خجالت آوره وجداناً….

وضعیت اسف بار آموزش کارکنان،خدمات رفاهی در تهران و شهرستان ها

[/box]

حرف دیگری هم باقی است؟

رفاهی ها! کمی ، فقط کمی ، احساس ناراحتی و شرمندگی نکردید!؟

چرا باید این قوانین بر ما حاکم باشد؟

***

 

 

 

677610cookie-checkوضعیت اسف بار آموزش کارکنان،خدمات رفاهی در تهران و شهرستان ها!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام زمانی که گفتیم بخش خصوصی یعنی خطای بزرگ کسی گوش نکرد زمانی که گفتیم دعوای دکتر هاشمی با وزیر محترم سر سهم بیشتر است سر دبیر محترم گفت استغفرالله همانطور که شرکت های استانی به آواره کل تبدیل برای حل مشکل دکتر که نه پرفسور سراعیان نیز مشکل را نمی تواند حل کند چون در این دنیای وانفسا آدم صادق کم است بنابراین مخابرات دولتی بهتر است تا خصوصی

  2. ناشناس می گوید

    آنوقت که بنده گفتم خصوصی کردن مخابرات یعنی خطای بزرگ کسی به حرف ما گوش نکرد آنوقت که گفتم مخالفت بابا بزرگ با پسر خوانده بر سر تقسیم ارث است سردبیر گفت استغفرالله الان می گویم تنها راه رهایی و حل مشکل برگشت به بخش دولتی همانطور که تمام شرکتها ی استانی به اداره کل تبدیل شد و الا تا بزرگان سیر نشوند که هرگز سیر نخواهند شد ما گرسنه و شکسته خواهیم شد

  3. ناشناس می گوید

    متاسفانه ما هم که در تهران هستیم از این وضع خجالت می کشیم و دوست داریم وقتی جلسه ای با همکاران استان داریم و وقتی به استان می رویم و آنها بخوبی از ما استقبال می کنند ما هم متقابلا این برخورد را داشته باشیم ولی بارها که با رفاه مخابرات ایران تماس گرفته ایم به بهانه اینکه جا نیست در شان همکاران مخابرات استانی رفتار نکرده اند مشکل در بخش نیروی انسانی است و تا زمانی که در کل کشور به نیروهای مخابراتی بها ندهد و این منابع ارزشمند و اصلی شرکت را ندیده بگیرند به هیچ یک از اهداف ره نگاشت آقایان نخواهیم رسید باید افراد توانمند و متخصص در پیکره معاونت سرمایه های انسانی باشند تا شرکت به عزت و اقتدار گذشته خود برسد

  4. همکار رسمی می گوید

    با سلام
    واقعا با این همکار محترم اظهار همدردی میکنم چرا که به نظر میرسه در مخابرات انسانیت و نوع دوستی معنای واقعی اش را از دست داده و این باعث تاسف است.
    26 ساله کارمند مخابراتم تا کنون به جز یکبار از اماکن رفاهی شرکت مخابرات ایران استفاده نکرده ام چندی پیش بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی در راه بازگشت از مشهد مقدس شب هنگام باران شدیدی می بارید بطوریکه قادر به رانندگی نبودم .یکباره چشمم به تابلوی ویلای رستم رود افتاد و مانند تشنه ای که به آب رسیده آرامش پیدا کردم و با خودم گفتم امشب را اسکان میگیرم و فردا با بهبودی وضع هوا سفرم را ادامه میدم.اما برا همین یک شب هم با توجه باینکه متقاضی زیادی در مهرماه وجود نداره پذیرش یه ایراد بنی اسرائیلی گرفت و گفت باید مسئول رفاه استانتون با تهران مکاتبه کنه و کد پذیرش بگیره لذا دست از پا دراز تر و خجالت زده نزد خانواده برگشتم و در همان محل سوئیتی با تمام امکانات به مبلغ 30هزار تومان برا یک شب کرایه کردم.
    به بوی کباب آمدم دیدم خر داغ می کنند.
    دوستی می گفت یکسال پاچال دار نانوائی بودم و حالا بعد از گذشت 15 سال هنوز صاحب نانوائی این اجازه را نمیده که من داخل صف نان بگیرم .

  5. علیرضا می گوید

    آنچه همکارمون آقای نبی محمدی نوشته کاملا صحیح است جادارد مسولین فکری کنند

  6. رسمی . آ. غ می گوید

    همکار گلم نبی محمدی گل گفتی . بنده هم چند سال پیش با دوستم که جزو وزارت کشوریها بود در تهران امتحان داشتیم اون برا خودش در مهمانسرای وزارت کشور جا گرفته بود بنده در مخابرات قرار شد تا ظهر بیاد پیش بنده با هم باشیم اومد ولی چه اومدنی آقا این بخش خصوصی ها نگذاشتن هر چه بنده اینور اونور زنگ زدم نشد با شرمندگی رفتیم مهمانسرای اونها.
    بنده بعنوان یه مخابراتی به خودم گفته ام که نباید بیشتر از اینها از مخابرات توقع داشت همین است و بس. باید به فکرخودمان باشیم که چگونه رهایی یابیم.

  7. حسین می گوید

    من تا حالا تهران از مهمانسرا ی تهران استفاده نکردم ولی اگر اینطوری باشه که خیلی بی معرفتیه . خب باید رسیدگی بشه حتما مسئولین رفاه نمیدانند وگر نه رسیدگی میکردند. بدنیست یه کم توی شهرستانها هم با تهرانها اینطور رفتار بشه تا بفکر اصلاح برخوردشان بشوند.(واقعاً خجالت آوره)

  8. مسیح می گوید

    واقعا این درد دل همه ماست نمی دونیم باید چه کار کنیم و به کی بگیم که این تصمیم رو از روی چی گرفتین و وقتی داشتین این تصمیمو می گرفتین آیا به همه جوانبش نیز فکر کردین؟ آیا من تنها بیام تهران امنیت بیشتری دارم و خانواده ام آرامش خیال دارن یا وقتی با یکی از اعضای خانواده بیام؟

  9. ناشناس می گوید

    سلام

    من به عنوان یک همکار وقتی می خوانم خجالت می کشم و از خدا می خواهم به مسئولین رفاه کمی انصاف عنایت فرماید.

  10. م می گوید

    تا فاضلاب ها بالا نزنه، بازهم رو مون رو اون ور می کنیم و خودمون رو به ندیدن می زنیم.

نظرات بسته شده است.