توضیحات روابط عمومی مخابرات ایران در باره قبوض این دوره
[box]مخابرات ما – روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در باره قبض های این دوره تلفن ثابت و مبلغ ١٠هزار تومان اضافه ای که در قبض ها اعمال شده بود توضیحاتی داد .[/box]
مخابرات ما – زارعیان در مورد قبوض این دوره و ده هزار تومان اضافه اخذ شده از بعضی مشترکین به موارد ذیل اشاره کرد :
- قبض های تلفن ثابت که این. دوره صادر شد بر اساس 2 مصوبه 205 و 237 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صادر شده است.
- مصوبه ٢٠٥ تعرفه خدمات مخابراتی مانند هزینه ثبت نام، هزینه قطع و وصل و غیره را شامل می شود که در آن هزینه ثبت نام تلفن ثابت ١٠ هزارتومان در نظر گرفته شده است.
- مشتركيني كه در اين دوره مشمول پرداخت اين بند شده انددرصد كمي از مشتركان درشهر تهران بوده اند كه با توجه به تفسير متفاوت مصوبه در حال حاضر مبلغ را به عنوان بستانكاري ايشان منظورگرديده است .
- مصوبه رگولاتوری تنها برای تعداد کمی از مشترکان تهرانی که در سال 1394 و 95اقدام به خرید تلفن ثابت کرده بودند اعمال شده است و در سراسر کشور نبوده است.
- اکنون و بر اساس دستور وزیر مبنی بر رعایت حال مشترکان شرکت مخابرات ایران اين مبلغ را به عنوان بستانكاري منظور نموده است.
- مبلغ ١٠هزار توماني که در قبض های تلفن این دوره اعمال شده مختص کسانی است که در یک و نیم سال گذشته اقدام به خرید تلفن كرده اند.
***
پی نوشت سر دبیر – اولا مشترکین مورد نظر چه کار باید بکنند که تفسیر متفاوت صورت نپذیرد ثانیا چرا کار به موقع انجام نمی گیرد.
6776400cookie-checkتوضیحات روابط عمومی مخابرات ایران در باره قبوض این دوره
سلام اقای سردبیر
بد نیست به نظر سنجی مخابرات و همراه اول سایت سیتنا سری بزنید و نتیجه ارای مردم را در این سایت منتشر کنید.
چشم حتما
خلاصه ش فعلاً یه جوری ، یه پولی ، به چرخه ی جاریِ شرکت وارد شد که البته چندان هم دندان گیر نیست.
مدیر استان تهران باید استعفایش را بخاطر چنین اشتباهی بنویسد.
پس … تان
… تا از دستتان راحت شویم
آبروی ما را بردید
با سلام و احترام
در برخی از استانها که از همان ابتدا(ابلاغ مصوبه205) چنانچه مشترک در امور مشترکین و یا مراکز تلفن ثبا نام نماید مبلغ را بر روی اولین قبض صادر اعمال نموده اند و هزینه را از مشترک گرفته اند!تکلیف این مشترکین چیست؟