مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- این بار برای مدیران معزول رمضان است!

مخابرات ما – یکی دو روز گذشته خبری شنیدیم که هنوز هم نتوانسته ایم صحت آن را بطور کامل تایید کنیم لذا با انتشارش منتظر نظرات همکاران می مانیم.

الگوی نیروی انسانی مخابرات از اوایل سال جاری اجرائی شد.بویژه دو تغییر عمده در سازمان رخ داد.یکی حذف هیئت های مدیره بود و دیگری حذف سمت رئیس مرکز در استانها بود.

بر اساس این تصمیمات و کاهش سمت های مدیریتی , بسیاری از روسای ادارات و مدیران به سمت های پایین تر نقل مکان کردند.

این نقل مکان مساوی است با کاهش درآمد از طریق کاهش مزایا.مثلا رئیس مرکز در حد رئیس اداره بود ولی امروز در حد کارشناس مسئول است.اما از همان ابتدا قرار بود حداقل 6 ماه حقوق و مزایای قبلی را بگیرند, پس از آن نیز 6 ماه دیگر این دریافتی ادامه پیدا میکند بنا به نص صریح قانون مخابرات.

اما پس از مدتی مشخص شد که حداقل 25 درصد کاهش را باید بپذیرند.

بهر حال از زمان تصویب این قانون تا امروز که برای این مدیران حکم زده شده است 5-6 ماهی گذشته.یعنی در این مدت مبلغی اضافه دریافت کرده اند.

خبر یا شنیده ما این است که در ماه گذشته , تمام کسورات قانونی طی سال را, یک جا از حقوق آنان کسر کرده اند.مثلا مورد مثال ما 4 میلیون تومان کسورات داشت که از حقوق مهر ماهش کم شده بود.

از آنجا که خبرهای مالی در بین مدیران بسیار  سری است  گرفتن تاییدیه این خبر زمان برد.در حقیقت در انتظار کامنتهای شما هستیم.

khabar-shenide-1-250x80

***

677880cookie-checkشنیده ها- این بار برای مدیران معزول رمضان است!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    شايد فقط براي استاناي محروم اتفاق افتاده احتمالا حكم رئيس مركز حذف كردن تا بدن به افرادي كه خودشون ميخوان حكم من كه حذف شد كلي از حقوقم هم كسر شده

  2. ناشناس می گوید

    سلام
    این تازه اولشه
    اینکه ما را سرگرم ره نگاشت کرده اند و در پشت قضیه در حال کم کردن تمام امکانات و تسهیلات و حقوق و مزایای کارکنان می باشند.
    آقای فیضی کجایی که گفتی وضع ما بهتر از دولتی ها می شود؟
    چطور می خواهی در آن دنیا پاسخ اقداماتت که ما را در چاه ویل انداختی بدهی؟
    خدا بدادت برسد.
    خود شما که فعلا در شرکت سهامدار عمده مخابرات هستید و علاوه برحقوق بازنشستگی حقوق قرارداد جدیدتان را می گیرید و کلا خوش می گذرانی ولی ما را بدبخت و بیچاره کردی!

  3. ناشناس می گوید

    سلام کی میگد رئیس مرکز حذف شده من رئیس مرکز با 4000 شماره هستم و ابلاغ جدید هم صادر شده هیچ مزایایی هم کم نشده است

    1. ناشناس می گوید

      سلام نمي دونم شوخي مي كني يا جدي ميگي ولي من رئيس يك مركز10kهستم كه پستم حذف شد والان كارشناس پشتيباني هستم واين ماه هم مبلغي از حقوقم كسر شده كه چون هنوز فيش حقوقي آن لاين نشده نمي دونم بابت چيست احتمالا همان مزايايي بوده كه در متن گفته شده و الان كسر كردن .راستش ديگه هيچ انگيزه اي برا كار تو اين محيط تماما نا اميدي ندارم

  4. ناشناس می گوید

    سلام
    سردبیر عزیز

    1-هیچ رئیس مرکزی تنزل نکرد
    2- اکثر کارشناسان مسئول دوباره با رایزنی حکم مجدد گرفتند .
    3- سازمان جدیدی در اکثر استانها با روسا و مدیران جدید ایجاد شده اند .
    4- حقوق و مزایای همه پرداخت شده است .

  5. ناشناس می گوید

    در استانهای درجه دو و سه طرح تنزل پست ها اجرا شد اما در استانهای درجه یک جرات نکردند و اکثر احکام قائم به فرد زده شد و هیچ تغییری در مزایا برایشان ایجاد نشد . عدالت پروری یعنی این .

  6. کارمند کوچولو می گوید

    سلام نه بابا کی گفته رئیس مرکز را حذف کرده اند برایشان مجوز گرفته اند فقط معاونین را حذف کرده اند وضمنا اینها همه کشک است چرا که برای هر که خواسته اند یا رابطه وتوصیه داشته را نیز در ست کرده اند(مثلا قائم مقام) فقط یک عده که رابطه نداشته را حذف کرده اند وتازه یک معاون مرکز که رابطه داشته را رئیس مرکز زده اند(درحالیکه خیلی از معاون مرکز های دیگر از ایشان شایسته تر بوده اند)بهر حال هر کی به هر کیه کارشناس وکارشناس مسئول را ارتقا داده ورئیس مرکز ورئیس اداره زده اند در حالیکه یکسری رئیسهاومعاونین ادارات را تنزل داده اند

  7. ناشناس می گوید

    درود :یک موردش در استان چهامحال و بختیاری اتفاق افتاده است.

  8. کارشناس می گوید

    اگر همچین انفاقی افتاده بود سرو صدای روسای مراکز بلند بود ومخفی نمی ماند

    1. شوشی می گوید

      دروغه در کرج که حتی در چارت جدید منطقه هم نیست معاون مرکز ده هزار شماره داریم که یک نفر خدماتی فقط مختص نان خریدن و گرم کردن غذا برای ایشان میباشد، پاداش مرکز را به او میدهند،کارتش را میزنند و..

نظرات بسته شده است.