مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بيمه تامين اجتماعي براي سرويس نداده پول مي گيرد!

[box]مخابرات ما- در گفتگو با مديران تيزهوش استاني متوجه شدم بيمه تامين اجتماعي در شكل سرويس دادنش و پول گرفتنش قدري اشكالي اساسي دارد.[/box]

مخابرات ما- از مازندران  چشمه هاي ديگري هم ديده ام .سر فرصت خواهم نوشت.اما اين بار او اين استان معتقد است سازمان تامين اجتماعي در حق همه شركتهاي طرف قراردادش  رفتاري نادرست دارد.

وقتي خبر عدم تامين دفترچه هاي بيمه نيروهاي شركتي در مازندران را پيگيري كردم مديران استاني به اين موارد اشاره كردند.

اشكال كار بيمه در اين است كه :

[box type=”info”]

بيمه بازاي هر ماه تاخير در پرداخت سهم  بيمه كاركنان ، از شركت طرف قرارداد جريمه مي گيرد.فرض كنيد از مخابرات!

اما در همين بازه، از دادن سرويس به بيمه شده خودداري ميكند!

بيمه بايد يكي از اين دو كار را بكند: يا جريمه را نگيرد،

يا در زمان تاخير به كاركنان سرويس بدهد!

[/box]

حرف اصلي اين است كه بر اساس ماده 36 قانون تامين اجتماعي، اين شركت نمي تواند به بهانه عدم پرداخت سهم كارفرما از ارائه خدمات به كارمند خودداري كند.چرا كه در نهايت بيمه پول خود را از شركت خواهد گرفت اما در اين بازه تاريخي پول چه چيزي را مي گيرد وقتي سرويس نداده است؟

اين مسئله موجب اختلاف بين بيمه و شركت مخابراتي شده است.اين اختلاف بسرعت توسط مخابرات در حال پيگيري است و چنانچه به نتيجه برسد هم مشكلي بزرگ در سطح كشور حل شده و بيمه شدگان از دغدغه نجات مي يابند، هم اينكه مخابرات از مشكلات روزمره و آزاردهنده مثل عدم تامين دفترچه بيمه نجات پيدا ميكند.

 

در ا ين باره خبرهاي ديگري خواهيد خواند.

 

678610cookie-checkبيمه تامين اجتماعي براي سرويس نداده پول مي گيرد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. منعمی بیدگلی می گوید

    سلام
    متاسفانه تامین اجتماعی در این مملکت هر کاری دلش می خواهد میکند وکسی جواب نمی دهد. مثلا در دوران استعلاجی روز های تعطیل را کم می کند وبه ازای آن حقوقی را نمی دهد. (اگر دوهفته را در استعلاجی باشی فقط 12 روز حقوق محاسبه می کند)در صورتی که ما برای روزهای تعطیل خود هم بیمه پرداخت می کنیم. یا وقتی که یک خانم 30 سال حق بیمه می دهد وبه بچه هاش هم هیچ حق حقوقی نمی دهند از دادن مرخصی زایمان 9ماهه طفره میرود.این در صورتی است که حقوق باز نشستگی ما فقط سود پولی است که در طول سی سال به بیمه داده ایم و اصل پول تو جیب بیمه باقی می ماند.

  2. راضی و ناراضی می گوید

    اگر میتونستم فریاد میزدم حنجره پاره میکردم تا همه بدونن تامین اجتماعی چه مصیبتهایی که سر ما پیاده نمیکند.سازمانی که منفعت سازمانی بر عدالت برتری دارد.اگر یک سازمان خصوصی بود اینقدر ناراحتی نداشت!!!!!!

نظرات بسته شده است.