مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مازندران؛ ورودی های جدید آغاز بکار کردند.

[box] مخابرات ما – مراسمی برای آغاز بکار ورودی های جدید , جانشین پدر در مازندران برگزار شد. [/box]

76

 

مخابرات ما ( مخابراتچی) – این جشن که با حضور مدیر منطقه مازندران و معاونان و مدیران ارشد و ورودی های جدید  در مخابرات استان مازندران برگزار شد در این مراسم پدران بازنشسته این جدیدالوروده ها نیز حضور داشتند.

این افراد با استفاده از قانون بازنشستگی و جانشینی بجای پدر , مشغول بکار شده اند.در دیگر استانها این ورود بصورت متفرق بوده است اما مازندرانی ها در کاری جالب , همه را با هم فراخواندند.

در این مراسم ابتدا مدیر روابط عمومی به تازه واردها خوش آمد و خیر مقدم گفت.سپس  مدیر منابع انسانی از روند جایگزینی ورودیهای جدید صحبت کرد.

در ادامه این مراسم یکی از همکاران بازنشسته , و پدر یکی افراد تازه وارد از تلاش مسئولین در این راه تشکر کرد.

khabar-slide

مهندس موسوی مدیر مخابرات منطقه  مازندران سخنران بعدی این مراسم بود که توصیه هایی به شرح ذیل به این افراد داشت :

  1. افزایش دانش و مهارتهای تخصصی و به روز بودن.
  2. هوشمند بودن
  3. داشتن نگرش سازمانی
  4. داشتن اخلاق خوب
  5. رعایت انضباط اداریی

او در پایان سخنان خود گفت : نیروی انسانی بالاترین سرمایه شرکت است و وجود مدیریت به خاطر نیروی انسانی است.تنها چیزی که سازمان را رشد می دهد مودت و دوستی است.

73

685820cookie-checkمازندران؛ ورودی های جدید آغاز بکار کردند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. شرکتی می گوید

    الهم عجل لولیک الفرج

  2. سید مهدی می گوید

    خواش میکنم جواب بدین اخه منم پسر همکار بازنشسته که ۱۱ساله تو بخش خصوصی

  3. مهندس مخابرات می گوید

    همه موفق باشند و در راه تعالی شرکت گام بردارن و شرکت هم قدرشون رو بدونه

  4. ناشناس می گوید

    سلام چه جالب با پول استخدامی خریدند سردبیر جان مگه نمیگن نیرو زیاد داریم

  5. م م قائمشهر می گوید

    سر دبیر جان انصافا باید از مهندس موسوی ومهندس صانعی بخاطر زحمات زیاد در این موردتشکر کرد / خصوصا از خانم مزینانی که هر وقت همکاران جهت سوال خدمت ایشان می رسیدند با اخلاق بسیار خوب جوابگو بودند/انشاالله اجر همه این عزیزانیکه در این مورد زحمت کشیدند با خدا باشد

  6. ناشناس می گوید

    سلام
    فرزندان همکار بودند که در طرح بازنشستگی سال گذشته بجای پدر یا مادرشان در ازای عدم دریافت پاداش بازنشستگی وارد مخابرات شدند.

    1. بازنشستگان می گوید

      فقط تشویقی نگرفتن داداش وگرنه پاداش قانونی روگرفتن ماکه به پول بازنشستگی احتیاج داشتیم وهمه پول رو گرفتیم چه فرزندان ما چه کار کنند!!!!!!؟

  7. احمدی شرکتی می گوید

    خدا آخر عاقبت مازندران رو بخیر کنه

  8. زیران می گوید

    مگه جدیدا استخدام داشتیم؟

  9. مخابرات می گوید

    برای کرج هم برگزار میشه راستی کی امتحان گرفتن که به مانگفتن شماهم دربسته توضیح دادی برادر خواب خبرتو کامل بزن کی امتحان گرفتن

  10. mh_gh1990 می گوید

    ینی چی چجوری استخدام شدن میشه سردبیر جواب بدی؟

  11. نادر-الف می گوید

    کاش مدير محترم منطقه مازندران به جاي سخنراني وارائه راهکارهاي ملي وفرامليتي,ميفرمودند در اين دوسال مديريتشان بر مخابرات استان ,چه منشاءاثر مثبتي براي شرکت بوده اند و رتبه استان را در ميان ساير استانها چقدر ارتقاء داده اند و چقدر براي ارتقاي کيفيت شبکه وجلب رضايت مشترکين و ارزندگي سهام مخابرات ايران تلاش کرده اند؟ هرچند دراين دوسال به دليل اجراي طرح بازنشستگي تشويقي وبازنشستگي تعداد زيادي از مديران شرکت,همکاران زيادي مناصب جديدي گرفته اند وبعضا رضايت نسبي از بابت ارتقاء در ميان اين همکاران حاصل شده است ولي برآيند انتصابات,باندي وفاميلي وسفارشي بوده که قبلا خود اين آقايان در بوق وکرنا ميکردند که وا شرکتااا از اين روشهاي ناصواب انتصابات.در اين مدت نزديک به دوسال مديريت آقايان,عملا يک کنترل پروژه جدي ديده نشده وعملا مديران مياني وکارکنان شرکت در فاز استراحت بسر ميبرند ودر عوض وضعيت مالي ودرآمدي شرکت وميزان رضايت مشترکين در سطح پاييني قرار دارد./.

نظرات بسته شده است.