مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – آیا مخابرات واقعا کمبود نقدینگی دارد؟

[box]مخابرات ما- کارکنان و مدیران از دو دیدگاه متفاوت به دارائی مخابرات نگاه می کنند.بهمین دلیل کارکنان باور نمی کنند مخابرات کمبود منابع مالی داشته باشد.[/box]

shoma-neveshte-eed-100x100تنظیم – دبیر دوم

از کامنتهای همکار همدانی

مخابرات ما-  آنچه می خوانید تنها نظر یک نفر نیست بلکه عموم همکاران باور نمی کنند مخابرات کمبود نقدینگی داشته باشد! سالها با این شرکت زندگی کرده اند و دیده اند که همیشه دیگران به کمک مخابرات احتیاج داشته اند, البته این همکاران همراه اول را جزئی از مخابرات میدانند, نه آقایی بالای سر!

نظر این همکار همدانی را بخوانید:

 

[box]

همکار همدانی …

 

سلام
بارها و بارها گفته شده مخابراتی که با در امد های میلیاردی ادعای ناتوانی می کند تنها برای مصرف کارکنانش است و بس! در امد مخابرات خیلی خیلی بیشتر از اینهاست و البته کل سود نیز نصیب سهامداران عمده میشود که تعدادشان زیاد نیست.

این سرمایه ملی را در اختیار گروهی قرار داده اند که خوب در امد کسب می کنند و ریخت و پاش زیادی دارند. اما آنجا که به حق و حقوق کارکنان می رسد دنبال قانونی می گردند که با تکیه بر ان حق و حقوق کارکنان را از بین ببرند!

همین رفاهیات کارکنان را با نامه نگاری وزارتی بین خود و وزارت کار با تکیه بر مدارک نادرست جلویش را گرفته اند . صندوق شش در صد کارکنان (پول خود کارکنان) را یکجا جمع اوری و  انرا به دارائی مخابرات افزوده اند و از سود ان برای خود  اندوخته کرده اند.

اکثر مدیران استانی برج ساز شده اند .و بجای پرداختن به وظا یف خود به دنبال مال اندوزی هستند.

هشت سال است که رتبه بندی قانونی کارکنان را اجرا نمی کنند و گروه و پایه انها را پایمال کرده اند . در این وانفسا  دم از طرح ره نگاشت  یک توهم بیشتر نیست . با مشغول نمودن کارکنان به این تفکرات بیشتر و بیشتر به دنبال پایمال کردن حقوق انها هستند .

کارکنان را با تشویق های غبر واقعی به بازنشستگی ترغیب می کنند اما خود مدیران تمایلی که به این کار ندارند هیچ تازه انگار یکبار دیگر متولد شده اند و دست از سر سازمان بر نمی دارند. اینان مصداق همانانند که تنها به خود فکر می کنند و زندگی و ابروی دیگران کمترین ارزشی برای انان ندارد.

حال سخن از کول بری توسط یک همکار …  برای این اقایان مدیر یک داستان جذاب و شیرین است که از واقعه ان ناراحت که نمی شوند لذت هم می برند.

پس تو ای همکار گرامی برادر و خواهر همکار سرت را بالا بگیر و از اینکه آبرو داری می کنی به خودت ببال اما به چنین افرادی التماس نکن .که جز انداختن موانع بیشتر توسط این چنین اشخاصی از جانب انان ثمره ای به ما کارکنان نمی رسد.

خلاصه اینکه کارکنان را در رنج نگه داشتن بر خلاف انچه ادعا می کنند از سیاست های اصولی شرکت مخابرات ایران است.

[/box]

 

693290cookie-checkشما نوشته اید – آیا مخابرات واقعا کمبود نقدینگی دارد؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام ضمن احترام به سردبیر محترم که تلاش زیادی در جهت شفافیت سازی ها داشته اند اما متاسفانه با همکاران که صحبت می کردیم تقریبا” همه اتفاق نظر داشتند که مخابرات ما دیگر آن مخابرات ما سابق نیست و با عرض معذرت نظر بر اینست که یه جورایی دهانش را بسته اند چون الان فقط از طرح ها کمپین ها و… مطلب داره در حالیکه قبلا” از حق و حقوق کارکنان بیشتر می نوشت الان مهمترین مسئله برای کارکنان پاداش بهره وری است آقای سردبیر مبلغ پاداش بهره وری در فیش حقوقی همه کارکنان توسط مخابرات ایران گذاشته شده بود چرا یک روز قبل از پرداخت حقوق آنرا برداشتند؟ چرا پولی که در استانها برای بهره وری داده بودند مجددا” به مخابرات ایران برگرداندند؟ بدون هیچ حرفی هیچ مطلبی واقعا” از مخابرات ما بعید است در این باره تا حالا هیچ مطلبی نداشته است.

  2. . می گوید

    تادرنزد تويم مرحمتي كن فردا كه شوم خاك مراسودچه حاصل

  3. ناشناس می گوید

    شرکتی که نقدینگی ندارد ، سود سهامدارِ عمده را چگونه می دهد؟
    در مغازه ی مخابرات، مغازه زده اند!این در کار حسابرسی ، سابقه دارد.
    در اصل، کلِ شرکت و کارکنانش، در اختیار سهامدارِ عمده قرار گرفته اند.

  4. ناشناس می گوید

    این نوشته یک حقیقت تلخ است !!

  5. ناشناس می گوید

    چه اتفاقی افتاده؟، شما که از پاسخ های مختصر مهندس قبادیان در گروه ره نگاشت از ان به نان شب بیاد ماندنی یاد کردید اکنون نطر این همکار همدانی مبنی بر سرکاری بودن ان را منتشر می کنید!!

  6. ناشناس می گوید

    ما کارمون از التماس کردن گذشته لطفا طرح بازنشستگی رو اجرا کنید تا بلکه با پول سنواتمون یه گوشه از بدهکاریهامون به خلق خدا رو بدیم که اگه یه روزی از همین روزا مردیم حداقل به خلق خدا بدهکار نمونیم شما به ما بدهکار بمونید عیبی نداره

    1. همکار می گوید

      دوست عزیز
      انجا که عرض شد التماس نشود منظور این بود که این امر با احقاق حق تفاوت دارد و عزت همکاران بسیار بالاتر و گرامی تر از ان است که عده ای که اصلا بهایی برای کارکنان و کار انها قایل نمی شوند موجب شادی انها را فراهم اوریم. این افراد هر چه سخن گفتن بیشتر در رابطه با طرح های بازنشستگی موجب مسرت بیشتر انها می شود . و چنین برای انها تداعی می کند که کارکنان خسته شده اند و حال به راحتی می توان با اندک امتیازی که می شود به انها داد از دست کارکنان رها شده و خود با خیالی راحت از ثمره سال ها زحمت کارکنان بهترین و بیشترین بهره را ببرند.

  7. ناشناس می گوید

    سلام سردبیرجان امیدوارم همیشه سرحال وموفق باشی واما درخصوص موضوع به نظر می رسدهم مدیران وهم اعضاء هیئت مدیره شرکت مخابرات می دانند که مخابرا ت کمبود نقدینگی ندارد چون حساب دو دوتا چهارتاست ولی چرا برخلاف واقع اعلام میشه یه بحث دیگری است .امیدوارم این دفعه مطلب ما منتشرشود.

نظرات بسته شده است.