مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ایجاد 140 سایت نسل ۳ و ۴ توسط یکی از اپراتورهای موبایل

[box] مخابرات ما – معاون شرکت ایرانسل تعداد سایت‌های نسل ۳ و ۴ فعال در لرستان را ۳۰۷ سایت برشمرد و گفت: تا پایان این دولت بالغ‌بر ۱۴۰ سایت نسل ۳ و ۴ جدید به شبکه استان لرستان اضافه می‌شود.[/box]

مخابرات ما (محمد – تسنیم از خرم آباد) – محمدرضا منصوری در جلسه شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه شرکت ایرانسل از سال 93 تاکنون که مجوز نسل سه و چهار تلفن‌های همراه را گرفته بیش از دو میلیارد دلار در کشور سرمایه‌گذاری کرده است اظهار داشت: کل سرمایه‌گذاری شرکت ایرانسل در لرستان  288 میلیارد تومان بوده که از این میزان 130 میلیارد تومان در دولت تدبیر و امید انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر 36 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان لرستان در دست اقدام است عنوان کرد: 820 هزار مشترک فعال ایرانسل در لرستان وجود دارد.

معاون شرکت ایرانسل با اشاره به اینکه میزان مصرف ماهیانه دیتا در لرستان 513 ترابایت بوده است عنوان کرد: میزان مصرف دیتا پس از راه‌اندازی اینترنت نسل سه و چهاردر این استان نسبت به گذشته 20 برابر افزایش‌یافته است.

وی بیان کرد: امروز در شهرهای خرم‌آباد و دورود شبکه نسل چهار ثابت ایرانسل افتتاح می‌شود و تا پایان امسال بروجرد به شبکه نسل چهار ثابت ایرانسل مجهز می‌شود.

منصوری تصریح کرد: تعداد سایت‌های نسل سه و چهار فعال در لرستان 307 سایت بوده و برنامه داریم تا پایان این دولت بالغ‌بر 140 سایت نسل سه و چهار جدید را به شبکه استان لرستان اضافه کنیم.

khabar1

***

704720cookie-checkایجاد 140 سایت نسل ۳ و ۴ توسط یکی از اپراتورهای موبایل

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.