مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر مخابرات منطقه البرز و استقلال این منطقه از تهران.

مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه البرز جدا شدن مخابرات منطقه البرز از تهران را به دلیل تغییر ساختاری در بدنه مخابرات و تبعیت از تغییرات تقسیمات استانی کشور اعلام کرد و گفت: با این تغییر، تمرکز بر سرعت و دقت بیشتر در خدمت رسانی به مشترکان افزایش می یابد.

به گزارش  طوفان نیوز از ستاد خبری مخابرات منطقه تهران در نمایشگاه الکامپ ۲۲، حمید همت زاده درباره جداشدن مخابرات منطقه البرز از مخابرات منطقه تهران اظهار داشت: این تغییر در پی تغییرات ساختاری در بدنه شرکت مخابرات ایران و پیرو تغییرات جغرافیایی سیاسی کشور انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه البرز تصریح کرد: در پی تصویب ره نگاشت ۵ ساله شرکت مخابرات ایران در مجمع این شرکت از تاریخ اول مهرماه ۹۵ تمامی شرکت های مخابرات استانی یکپارچه و در شرکت مخابرات ایران ادغام شدند و سپس مخابرات منطقه البرز به عنوان یکی از  ۳۱ منطقه مخابراتی از تهران جدا و مستقیم با شرکت مخابرات ایران مشغول فعالیت شد.

همت زاده با اشاره به تاثیر این تغییرات در وضعیت ارایه خدمت به مشترکان مخابرات منطقه البرز گفت: تمامی مسئولیت ها و برنامه ها طبق سیاست های کلی ابلاغی شرکت مخابرات ایران در مخابرات های مناطق از جمله منطقه البرز اجرا می شود.

به گفته وی با جدا شدن مخابرات منطقه البرز تمرکز بر ارائه بهتر خدمات درمنطقه افزایش خواهد یافت و این امر سبب افزایش سرعت عمل و افزایش دقت در خدمت رسانی می شود.

 

709620cookie-checkمدیر مخابرات منطقه البرز و استقلال این منطقه از تهران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.