مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مشتری مداری اولویت اصلی برنامه های ماست.

[box] مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه کردستان مشتری مداری را یکی از برنامه های دارای اولویت در فعالیت های مخابرات استان ذکر کرد..[/box]

مخابرات ما (محمد – روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان) –  آزاد حکمت برنامه پنج ساله ره نگاشت را برای همکاران به صورت پاورپوینت و جز به جز تشریح کرد و اضافه کرد: براساس ساختار جدید، تلاش مجموعه مخابرات در راستای مشتریمداری، توجه زیاد به جذب، نگهداری و حفظ مشتریان است که این مهم با وحدت و همدلی حاصل می شود.

وی بیان کرد: باید با استفاده از خدمات یکپارچه و بهره گیری از نرم افزار و اپلیکیشن ها بتوانیم درهمه وقت و همه جا به مشتریان محصول باکیفیت ارائه دهیم.

وی از تحول به عنوان یک تغییر بنیادی در مخابرات یاد کرد و افزود: تغییرات در روش ها در تسریع در به ثمر نشستن کارها، منجر به تحول شده و خروجی آن، خدمات مطلوب و ارایه محصول مورد نیاز مشتری خوهد بود.

وی برنامه تحول را فرایندی آگاهانه و از پیش برنامه ریزی شده ذکر کرد واظهارداشت: ارتقای آمادگی و تغییر رفتار کارکنان، ذوب شدن اندیشه ها ورفتارهای سنتی، ثبت ارزش های نوین وتغییر بنیادی در فرهنگ سازمان مهمترین دامنه های برنامه های تحول در بخش نیروی انسانی ست.

حکمت با اشاره به مطالب فوق عنوان کرد: تحول منجر به خلق آینده، ارتقاء، تعهد، تفکر و انگیزش افراد شده و سند ابتکارات جدید و ابداع مجدد سازمان را ایجاد می کند.

وی افزود: امروز در بازار رقابتی در حوزه ارائه خدمات مخابراتی باید با ارائه محصول و خدمات با کیفیت و مناسب به مشتریان در مقابل رقبا همچون گذشته موفق عمل کنیم تا بتوانیم به یک کسب و کار سودآور دست یابیم.

khabar1

***

714550cookie-checkمشتری مداری اولویت اصلی برنامه های ماست.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام

    می شه مشتری را تعریف کنند !ایا مشتری حق اعتراض دارد! ایا می تواند احقاق حقوق کند !کجا می شود !چقدر
    طول می کشد! تا به حق اش برسد! نقل می کنند در زمان دولتی بودن مخابرات در یکی از استانها یک تاجر تلفن
    ثابت اش قطع بوده به دلیل عدم پرداخت قبض وی می رود شکایت می کند که اقا مگر ودیعه برای چیست !
    در نهایت مخابرات به پرداخت جریمه از بابت ضررو زیان سود تجارت اش محکوم می کند انزمان تلفن سیار نبوده !
    ایا حالا هم می شود !

  2. ناشناس می گوید

    یکی بهش بگه اگه میتونید سعی کنید این مشتری مداری رو تبدیل کنید به همکار مداری یا پرسنل مداری…. الان تمامی پرسنل رسمی به فکر افتادن یکجور از این سازمان فرار کنند

  3. عیسی مسیح می گوید

    همکار پرانی هم از اولویت مدیران موفق برنامه ریز هست.

نظرات بسته شده است.