مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پیامک ایرانسل و سردرگمی مشترکان

[box] مخابرات ما –  ارسال یک پیامک با مضمون “برای تکمیل مشخصات سیمکارت خود تا 48 ساعت به یکی از دفاتر ایرانسل مراجعه نمایید” ، بسیاری از مشترکان این اپراتور تلفن همراه را در تبریز سردرگم کرد.[/box]

مخابرات ما (محمد – نصر) – عصر روز گذشته به برخی از مشترکان ایرانسل در تبریز پیامکی ارسال شده و از آنان خواسته شده تا به یکی از دفاتر ارایه خدمات این شرکت مراجعه کنند که به دلیل هدایت مشترکان به یک دفتر ارایه خدمات صف های طولانی در مقابل این دفتر ایجاد شده و جالب اینجاست که بعد از ساعت ها انتظار اعلام شده است که باید به دفتر مرکزی ایرانسل مراجعه نمایید.

برخی از مشترکان ایرانسل با ارسال تصاویری از سردرگمی مشترکان در مقابل دفاتر ایرانسل در تبریز خبر داده اند.

iransel17

khabar4

***

715320cookie-checkپیامک ایرانسل و سردرگمی مشترکان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. محمدپور می گوید

    وقتی وزیر محترم به کارهای دیگری مثل افتتاح راه اهن مشغول باشد خوب در وزارتخانه تحت سرپرستیش اینطور اتفاقات دور از انتظار نیست سازمان تنظیم هم به سیل اعتراض پاسخ مناسبی نمیدهد و نظارت مناسبی روی اوپراتورها نیست

نظرات بسته شده است.