مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بخشیدن حس پیروزی , به دولت, توسط اعتماد مبین! – بخش دوم.

[box]مخابرات ما- شاید تا بحال کسی این دیدگاه را به شما نداده باشد.اما دیدگاه جدیدی نیست.با خواندن این مطلب خواهید دید که تا بحال کسی از این ابزار علیه شما استفاده کرده است و گاهی نیز بر عکس . [/box]

نوشته : نادری80

بخش اول را اینجا بخوانید.

بخش دوم

مخابرات ما- خلاصه حرفهای گذشته ما این بود که سال 94 , اعتماد مبین , به دولت احساس پیروزی را هدیه کرد, در مقابل منافع مادی و معنوی بیشماری برد.البته دولت هم در این منافعی داشت. توصیه می کنیم مطلب قبلی ما را بخوانید.

آن نوشته به اینجا ختم شد که در یک نقطه اعماد مبین در بخشیدن احساس پیروزی به دولت اشتباه کرد!

“دولت بسیار قدرتمند تر و متوقع تر از آن است که به این حس قناعت کند!”

بله! دولت هر چند وقت یک بار , دورخیز خواهد کرد برای گرفتن مخابرات یا حداقل بخش هایی از آن.

دولت در حالت عادی نمی توانست به کمک سازمان خصوصی سازی , اعلام برگشت مخابرات به دولت را اعلام کند!دولت در شرایط عادی نمی توانست بخش های کابل و داکت را از اعتماد مبین بگیرد.اما حالا  با دردسر کمتری چنین می کند.

گروهی میگویند اعتماد مبین در مقاطع مختلف از پول مخابرات برای پرداخت اقساطش استفاده کرده است. من با این ایده مخالفم اما معتقدم اعتماد مبین , سود سهامش را در مقاطعی که میخواست اقساطش را پرداخت کند, بی دردسر برداشت میکرد, اما اینک نمی تواند!

دلیل آن نیز روشن است! اعتماد مبین فقط اقساط سال جاریش عقب افتاده است!یعنی در اردیبهشت 95 و ابان 95 , در زمانی که مخابرات در اختیار دولت بوده است , نتوانسته اقساطش را پرداخت کند, لذا نتیجه گیری ساده است!

اعتماد مبین می خواست دولت در حس پیروزی و گرفتن مدیریت بر مخابرات بخوابد و تمام مشکلات فعلی مخابرات را نیز حل کند! اما چنین نشد! دولت در حقیقت , همان قدم های بزرگی را می خواهد بردارد که اعتماد مبین برای خرید مخابرات برداشت!

اینک یک سوال اساسی مطرح می شود:

آیا دولت خواهد توانست در دوران باقیمانده حکومتش , مخابرات را بگیرد؟ یا حداقل بخش کابل و داکتش را از مخابرات جدا کند؟

برای درک اهمیت موضوع , باید بگویم که نقش مخابرات در معادلات انتخابات بعدی نیز بسیار مهم است! دولتی که بتواند مخابرات را به دولت برگرداند , یا حداقل ادعای این امر را داشته باشد  در افکار عمومی امتیاز بسیار بزرگی بدست آورده است! شاید هم بتواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد!

 بهر حال فعلا اعتماد مبین توانسته است سر و صدای این برگشت را بخواباند , اما معلوم نیست دولت چه خواب جدیدی برای مخابرات دیده است.نظر شما چیست؟

716110cookie-checkبخشیدن حس پیروزی , به دولت, توسط اعتماد مبین! – بخش دوم.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    واقعا برای خودتان ومنافع شخصی تحلیل میکنید

  2. ناشناس می گوید

    می شه لطف کنید و چنین تحلیل های آبکی نکنید.

  3. مخابراتی می گوید

    اگر دولت تدبیر و امید بتونه این کار رو انجام بده رای نزدیک دویست هزار نفر( که شامل کارمندان و خانواده هایشان،بازنشستگان بخش خصوصی مخابرات و .. ) رو بدست میاره و چند برابر همین رای هم از دیگر اقشار جامعه بخاطر پایان دادن به مشکلات مردم بدست میاره. در کل بالای 1میلیون رای از همین محل بدست میاره.

  4. امیدندار می گوید

    نتیجه هیات داوری هفته قبل چرا اعلام نشد؟؟؟

نظرات بسته شده است.