مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

توصیه به مهندس مخابرات، کمتر کارت بده!

[box] مخابرات ما – محمد حسین زاهدی فرد داور برازجانی بازی پرسپولیس – سایپا اشتباه تاثیر گذاری در این بازی نداشت.حتما مخاطبین سایت تعجب خواهند کرد که چرا این خبر را برای آنها منتشر کردیم تا انتهای مطلب را بخوانید تا متوجه شوید. [/box]

مخابرات ما(محمد – فردا) – این داور اهل برازجان بازی پربرخوردی را پشت سر گذاشت. بازی ای که در آن 44 بار مجبور به اعلام خطا شد و کارت های متعددی به بازیکنان دو تیم داد که یکی از آنها منجر به اخراج فرشاد احمد زاده بازیکن تیم پرسپولیس شد.

در آنالیز این بازی کمیته داوران به این جمع بندی رسید که داور هیچ اشتباه مستقیم و غیر مستقیمی در جریان بازی که در نتیجه آن تاثیر گذار باشد نداشته، اعتراض مربیان دو تیم به تعداد کارت هایی بودکه به بازیکنان داده شده است. در عین حال به محمد حسین زاهدی فرد توصیه شده که در دادن کارت به بازیکنان احتیاط بیشتری به خرج دهد و بیشتر سعی کند بازی را با کلام و مدیریتش اداره کند تا کارت دادن.

هر چند برخی از کارشناسان داوری معتقد هستند محمد حسین زاهدی فرد می توانسته به کمال کامیابی نیا و حتی عزت الله پورقاز هم کارت قرمز نشان دهد و آن چیزی که این بازی را کمی از شرایط عادی خارج کرد اعتراض بیش از حد بازیکنان دو تیم به همه تصمیمات داوری بود.

اما بد نیست بدانید محمد حسین زاهدی فرد داور 31 ساله اهل برازجان که مسلط به زبان انگلیسی بوده مهندس مخابرات است. این داور از نظر چهره و قد به داور مشهور دانمارکی نیسلن شبیه است و در بوشهر او را با همین اسم صدا می زنند.

khabar1

***

723300cookie-checkتوصیه به مهندس مخابرات، کمتر کارت بده!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    باعث افتخار است که مخابراتی ها در بسیاری زمینه ها پیشتازن

نظرات بسته شده است.