زبون دراز- آقای ایرانسل! دیگر مال تو را کجای دلم بگذارم!
مخابرات ما- راستش ما چسبیده ایم به مخابرات ایران, بابت هر اشکال کوچکی خون به جیگرش می کنیم.تازه هر بار هم لی لی به لا لای این fcp ها و اپراتور ها می گذاریم.
البته امیدواریم که سرویس های اپراتورهای جدید از مخابرات بهتر باشد.یا حداقل در اموری مثل پاسخگویی کارشان متناسب باشد.
اما , راستش وقتی با ایرانسل و پاسخگویی اش برخورد کردم , ماندم که این یکی را دیگر کجای دلم بگذارم!
شرح واقعه ما این است که یک فقره مودم LTE از ایرانسل خریده ایم و می خواهیم با عجله و شتاب در جایی استفاده کنیم که برای اینترنت کارمان لنگ است.
خریده ایم.
دیروز هر کاری کردیم سرویس نداد, که نداد!
با اپراتور تماس گرفتیم فرمودند:
[box]اپراتور 0001 : کمی صبور باشید.وقتی مودم شما فعال شود, 24 ساعت طول می کشد تا طرح اینترنت وابسته به آن فعال شود![/box]
خودمان میدانستیم سر کاری است اما چاره ای نداشتیم!او گفت سیم کارتش فعال است.مشکلی هم ندارد.فقط باید برای طرحش 24 ساعت صبر کنیم! چرا؟! معلوم نیست! حرفهای دیگرمان با اپراتور بماند برای بعد…
اما …
امشب , یعنی حدود 34 ساعت بعد , باز هم مودم جواب نداد! با سیم کارت معمولی خودم تست کردم , اینترنتی بسیار خراب گرفتم.و… ولی گرفتم …. لذا فهمیدم مشکل از سیم کارت است … و یا طرحی که هنوز فعال نشده !
لذا با اپراتور آنلاین تماس گرفتم!
بفرمایید! این هم حاصل گپ نوشتاری ما!
[box]
موضوع: مودم lte خریدم با سیم کارت ارسالی کار نمیکنه
ولی با سیم کارت خودم کار میکنه
میشه این شماره رو جک کنید
9411750000
با سلام، به سامانه پشتیبانی آنلاین ایرانسل خوش آمدید، لطفا منتظر باشید.
درخواست شما در صف انتظار قرار گرفته و به زودی به یکی از کارشناسان وصل خواهد شد
سلام ٫ کارشناس شماره .- 4000 هستم . چطوری می توانم کمکتان کنم.
00:24مخابرات ما:مودم lte خریدح با سیم کارت ارسالی کار نمیکنه
ولی با سیم کارت خودم کار میکنه
میشه این شماره رو جک کنید
9411750000
00:24.- 4000:وقت شما بخیر، بفرمایید…
00:24مخابرات ما:میخوام ببینم طرح اینترنتش فعال شده یا نه
00:25مخابرات ما:مودم lte خریدح با سیم کارت ارسالی کار نمیکنه
ولی با سیم کارت خودم کار میکنه
میشه این شماره رو جک کنید
9411750000
00:25.- 4000:لطفا چند لحظه منتظر باشید
00:27.- 4000:لطفا چند لحظه منتظر بمانيد جهت ثبت فرم پيگيري بابت مشکل اعلام شده توسط شما
00:28مخابرات ما:فقط میخوام ببینم طرح اینترنت این سیم کارت جدید فعال شده یا نه
00:28.- 4000:سیم کارت مشکل سیستمی دارد
00:28.- 4000:سیم کارت مشکل سیستمی دارد
00:28.- 4000:سیم کارت مشکل سیستمی دارد
00:28.- 4000:سیم کارت مشکل سیستمی دارد
00:28.- 4000:سیم کارت مشکل سیستمی دارد
00:28.- 4000:سیم کارت مشکل سیستمی دارد
00:28.- 4000:سیم کارت مشکل سیستمی دارد
00:28.- 4000:سیم کارت مشکل سیستمی دارد
00:29مخابرات ما:خب باید چه کنم؟
00:29.- 4000:لطفا چند لحظه منتظر بمانيد جهت ثبت فرم پيگيري بابت مشکل اعلام شده توسط شما
00:30.- 4000:مدل مودم چیست؟؟
00:30مخابرات ما:Z6000
00:30مخابرات ما:مودم Z6000
00:30.- 4000:یک شماره تماس جهت ثبت در فرم پیگیری اعلام بفرمایید
00:31مخابرات ما:0903000000
00:31مخابرات ما:شماره 0903000000
00:32.- 4000:این مشکل با این شماره پیگیری 10402374درحال بررسی میباشد لطفا منتظر تماس همکاران ماباشید. از شکیبایی شما سپاسگذاریم
00:32مخابرات ما:بسیار خوب.
00:33مخابرات ما:من دیروز هم این مشکل رو اعلام کردم.کارشناس شما فرمود بعد از 24 ساعت طرح فعال میشه.این مشکل سیستمی دیروز دیده نمیشد؟
00:34.- 4000:منتظر باشید تا پیگیر شود
00:35مخابرات ما:این روباته جواب میده؟ چرا جوابها تکراری است؟
00:36.- 4000:در حال حاضر فرم پیگیر ثبت گردید.برای دیروز نمیدانم همکارم به شما چه چیزی اعلام کرده است.در حال حاضر مشکل در حال پیگیر است
[/box]
(آنکه به شکل 00:24 می بینید ساعت همان لحظه است.یعنی پس از نیمه شب بوده! ضمن اینکه سه بار از من پرسیده اند چکار داری, منهم تایپ کرده ام!)
بخدا سر کاریم!
باز هم گلی به جمال مخابرات! حداقل ما را سر کار نمی گذارد! تازه تا دلتان بخواهد اپراتورش از مخابرات بد می گوید و دلمان خنک می شود!
نا سلامتی ما خودمان این کاره ایم! عمری ملت را سر کار گذاشته ایم!
هنوز شما با گوشی بعنوان اسباب بازی کار میکردید ما مردم را توی صف سیم کارت می نشاندیم! حالا ….
نکنید آقای ایرانسل! نکنید!
جواب مردم را بدرستی بدهید!
مخلص شما … زبون دراز
نظرات بسته شده است.