مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – تشکر پایان سال خوانندگان مخابرات ما , از خانواده دکتر سرائیان.

[box]مخابرات ما- بعنوان سردبیر سایت, لحظات بسیاری غافلگیر شده ام.این هم یکی از آنها بوده![/box]

نوشته : سردبیر

مخابرات ما – روزهای بسیاری بوده است که در این سایت از خواندن نظرات شما غافلگیر شده ام. در لحظه ای که بشدت خسته بوده ام, در لحظه ای که بشدت ناراحت بوده ام, … در یک لحظه کامنتی خوانده ام که تمام تفکرات مرا زیر و رو کرده است.

برخی از این کامنتها مسائلی را یادآوری کرده است که ما از یاد برده بوده ایم.

این کامنت هم از آن دسته است.

برخی از انسانها در بین ما نعمت هستند! مثل نویسنده همین کامنت!

در زمانی که زیر چرخهای زندگی ماشینی در حال له شدن هستیم, یکی می آید , حرفی میزند که با دیگران فرق دارد!  دلم میخواهد نویسنده این کامنت با من تماس بگیرد (83 82 86 99 91 0).

مدیران تلاش های فراوانی می کنند! برخی کمتر برخی بیشتر.  این تلاش ها ممکن است نتیجه ای کامل داشته باشد ممکن است نداشته باشد. باید بررسی شود.

اما همه خوانندگان و اعضای مخابرات اگر در دادن نمره به مخابرات ایران و مدیرانش اختلاف نظر داشته باشند در یک چیز اتفاق نظر دارند.

دکتر سرائیان , کار میکند … کار میکند …. کار میکند … کار میکند… بطوریکه کار را هم خسته می کند!

کار میکند؟! همین؟! … این همه زمان از کجا می آورد؟ ارامشی که باید در حین کار داشته باشد از کجا آورده است؟ چه کسی این آرامش را به او هدیه کرده است؟

این کامنت , مطلبی را بمن یادآوری کرد که از یاد برده بودم! … از خودم خیلی دلگیر شدم! … بابت این فراموشی!

[box type=”info”]

..قصه ره نگاشت …

در پاسخ به سردبیر.

 

سلام سردبیر محترم
متشکرم از اظهار محبت شما
من هم مثل اکثر همکاران علاقه مند به شرکت مخابرات هستم.
دلم می خواهد در این فرصت که بدست آورده ام و به مطلبم توجه کرده اید. اظهار محبتی به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا س کنم و پیشاپیش سالروز ولادت ایشان را به امام زمان عج تبریک بگویم. و روز مادر و زن را به تمام بانوان در شرکت مخابرات ایران تبریک بگویم. همچنین به تمام زنانی که همسرانشان برای برقراری ارتباطات در کشور زحمت می کشند این ایام را تبریک ویژه بگویم.
(این پاراگراف آخر از مطلبم را حذف کنید چونکه فقط برای شما سردبیر می نویسم و لازم نیست همگان بخوانند).

اگر احتمالا این مطلب مورد توجه داوران شما بعنوان مطلب قابل توجه دیده شد. هدیه درنظر گرفته شده را به همسر آقای سرائیان تقدیم کنید. البته فکر نکنید که درخصوص عملکرد ایشان صددرصد راضی هستم ولی تصور می کنم ایشان تلاش خود را برای اعتلای نام شرکت مخابرات ایران می کنند و مطمئنا چنین تلاشی باعث زحمت برای خانواده ایشان است. همچنین برای مادر مدیرعامل سابق جناب آقای دهناد نیز آرزوی رحمت واسعه الهی دارم.
اشتباه نکنید من هیچ شناختی نسبت به این افراد ذکر شده ندارم. شاید اگر کس دیگری نیز مدیرعامل بود بازهم همین را عرض می کردم.

[/box]

 

خواندید؟

 

 

ایشان راست می گوید.وقتی یک مرد, یک مدیر , می تواند اینقدر زمان بگذارد و با آرامش کار کند, حتما عقبه مطمئنی دارد.حتما خانواده ای دارد که جور او را می کشند! بجای او کار میکنند و نبودنش را جبران می کنند!
من, بعنوان سردبیر سایت مخابرات ما, برادر کوچک همه شما, به نمایندگی از تمامی خوانندگان و اعضای سایت , از خانواده دکتر سرائیان بویژه همسر ایشان صمیمانه تشکر میکنم.

قطعا اگر همسر و فرزندان ایشان اجازه نمی دادند ایشان هرگز برای کار فرصت کافی نمی داشت.

البته بیلان کار دکتر, سر جایش, آن را جداگانه بررسی میکنیم.اینجا با خودش کاری نداریم.

صرفا تشکری است از خانواده ایشان!

آرزومیکنیم سال جدید , سالی خوب, سرشار از شادی , سال برآورده شدن تمامی آرزوهای خوب این خانواده باشد.

این سبد گل سرخ را هدیه می کنیم به همسر دکتر سرائیان , با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن.

روز زن و حلول سال 96 بر شما مبارک باد!

ضمن اینکه همسر ایشان را کاندیدای دریافت تندیس ویژه سایت مخابرات ما می کنیم.منتظر نظرات شما هستیم.

gole-sorkh

750300cookie-checkشما نوشته اید – تشکر پایان سال خوانندگان مخابرات ما , از خانواده دکتر سرائیان.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
22 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام .سردبیر محترم .دیگه تحمل خواندن مطالبت رو ندارم .شما هم شدی آستین نو پلو بخور .واقعا شعور ما رو خیلی دست کم گرفتی .من هم اگه ماهی 20 میلیون میگرفتم کار میکیردم و کار میکردم .دستور پرداخت یه عده کارگر شرکتی رودادن این همه تملق و بوق و کرنا نداره .یه برج بهره وری کارمندها رو کلا در سال 95 نادیده گرفتند ولی یه بار اشاره نکردید .امشب بر من مسجل شد شما سردبیر این سایت مهره و عوامل مدیران هستید نه کارمندان .

    1. لا اله الا الله می گوید

      واقعا برخی افراد در غیاب برخی صبوریها تمام اصول را زیر پا می گذارند. و پا را فراتر می گذارند.

      اولا- آقای سرائیان هر مقدار حقوق که می گیرد نوش جانش و همان قاعده ای که به ایشان حقوق می دهد اگر شما هم به جای ایشان بودی با همان قاعده حقوق می گرفتی و در اینصورت انتظار نداشتی کسی اینگونه درباره ات صحبت کند.

      دوما – مگر آقای سرائیان از بدو ورودش به مخابرات مدیر بود و حقوق مدیر را می گرفت؟ نخیر او هم کاردان و کارشناس بود و با نشان دادن شایستگی هایش پله پله ارتقا یافت و هم اکنون ما مخابراتی ها افتخار می کنیم که یک مخابراتی مدیرعامل شرکت است و نه فرد دیگری از یک مبدا نامعلوم.

      سوما – همه کارکنان مخابرات انسان هستند و طبق قانون خودشان حقوق می گیرند. یک نفر با آزمون و استخدام وارد شده و طبق قانون خودش و یک نفر هم بعنوان نیروی شرکتی و طبق قرارداد خودش. برخی اوقات ما تحمل و صبوری می کنیم و همدردی می کنیم با نیروهای قراردادی ولی مثل اینکه امر بر برخی افراد مشتبه شده است. در کدام کشور و با چه قانونی یک قاضی، یک استاد دانشگاه و یا یک مدیر تجاری با تجربه مثل یک کارمند عادی و یا یک کارگر ساده شبیه هم حقوق می گیرند. خداوند جل و جلاله نیز اجر و ثواب یک مجاهد شهید را با یک مسلمان در رختخواب مرده یکسان قرار نخواهد داد.

      چهارما – افراد در هر موقعیت اجتماعی که قرار دارند دارای احترام اجتماعی هستند و این کاری به شخصیت فردی شان ندارد. آقای سردبیر یک شخصیت حقیقی نیست که شما اینچنین بد ایشان را خطاب کردید. اگر باز هم خیلی غیرت و سواد و تجربه دارید خود سایتی را ایجاد کنید و ده سال برایش زحمت بکشید آن موقع متوجه خواهید شد که سردبیر چنین سایتی چه مشقتهایی را کشیده است. خیلی از رویه سایت ناراحت هستید دیگر به سایت مراجعه نکنید. ولی به اشخاصی که هر کدام شان برای رسیدن به موقعیتهایشان زحمت کشیده اند بی احترامی نکنید.

      پنجما – عید شما هم مبارک

      1. ALI TANHA می گوید

        با سلام
        1- نمیدونم شما دوست عزیز را چه خطاب کنم ، اگه اجازه بدید همین دوست عزیز را استفاده میکنم.
        2- دوست عزیز مطالبتون متین و قابل تامل بود ولی یک نکته فقط لطفا مدت زمانی را که ایشان کاردان و کارشناس بوده اند ذکر بفرمایید . و نسبت این مدت را به زمان مدیریتشان حساب نمایید.
        3- قاعده حقوق و پاداش گرفتن ایشان را بفرمایید با ذکر مبلغ دقیق و بفرمایید اگر حق ایشان حقوق و پاداشی است که میگیرند چرا محرمانه است ؟

        1. ناشناس می گوید

          سلام
          من خبر ندارم ایشان چندسال کاردان و یا کارشناس بوده اند ولی مهم این است که رده ها را گذرانده اند.
          دوست عزیز قرار نیست که همه مثل من سالها در رده کارشناسی دست و پا بزنند و صرفا به جبر زمانه ارتقا پیدا کنند. بالاخره انسانهای موفق خصوصیاتی منحصر دارند که باعث می شود که پله های ترقی را زودتر بپیمایند.
          نمونه اش بچه های تیزهوشی که دوسال به یکسال درس می خوانند و در سن مثلا 18 سالگی دکترای خود را اخذ می کنند. یا ابن سینا که در طفولیت پزشکی حاذق می شود.
          آیا لازم است که در خصوص عدد حقوق ایشان تفحص کنیم؟ مگر خدای نکرده تخلفی از ایشان سراغ داریم؟ حتما ایشان هم مثل بسیاری از کارمندان باسابقه شرکت فردی پاکدست و زحمتکش بوده و هستند.
          شخص من که فردی عادی در شرکت هستم خوشم نمی آید کسی حقوق پائینم را ببیند. چه برسد به افراد خاص. اگر هم خدای ناکرده مشکلی وجود داشته باشد مسئولین رسیدگی کرده اند.

  2. حامد می گوید

    چرا این رو یک روال و باب قرار دادید ؟؟؟؟؟؟؟ که آقای فلان چه شاهکار کرد و……… مگر کسی که وظیفه اش رو انجام میدهد باید منت بر سر بقیه داشته باشد ؟ چرا برای مخابرات یه شاهکار تلقی میشود؟ وقتی حقوق های نجومی را میگیرند باید کار کنند مگر خون مدیران از خون همکاران زیدستشان رنگین تراست ؟ وظیفه شون کار کردن و خدمت هست این همکاران پایین دستی هستند که با زحماتشان تا این لحظه آبروی مخابرات رو حفظ کردند که اصلا توجهی به آنها نمیشود و ژست گرفتن و تشویق منتها برای مدیران است. درصد کمی از مدیران هستند که واقعا دلسوز باشند الباقی محکم به صندلیهاشون چسبیده اند و انگار میخواهند ابددهر باقی بمانند و اصلا هم به فکر زیر دستان نیستند. تشکر باید از او کارمندی بشود که دارد خالصانه خدمت میکند حالا این آقا میخواهد مزد اون رو بدهد باید در بوق کرنا کنیم و تشکر دو آتشه که دستور پرداخت داده؟ واقعا این چه بدعت زشتی هست که تملق و چاپلوسی در مخابرات بیداد کرده و اصلا کارو تلاش افراد نادیده گرفته شده و فقط متملقین میتوانند اظهار نظر کنند ؟ مدیران مطمئن باشند که فردای قیامت از پس حساب ظلم به زیر دستان رهایی نخواهند یافت . ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید ، از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و توفیق برای همه همکاران و خانواده محترمشان و دست اندرکاران سایت مخابرات ما مسئلت مینمایم.

    1. ناشناس می گوید

      سلام حامد جان
      این چگونه صحبتی است؟

      شما ممکن است در طول یکسال بارها از همسرتان در خانه و یا از آشپزیش و یا از خانه داری اش ایراد بگیرید. ولی وقتی روز زن می شود یک دسته گل می گیری و به پاس زحماتش از او قدردانی می کنی.
      در آن روز صحبتی از عملکردهای یکساله اش نمی کنی. و سعی می کنی به او خسته نباشید بگویی.

      این سردبیر هم خیر امواتش خواسته است در این روز خاص از همسران کارکنان تشکری کرده باشد. و برای همین یکی از کامنتها را با همین موضوع منعکس کرده است و دیگر هیچ.

      امروز روزیه که باید بخاطر بانوان صبوری کنی. پس بی تاب نباش.

  3. محسن می گوید

    سلام

    شما فکر می کنید من که هر روز هفته تا از صبح زود تا ساعات پایانی شب در اداره هستم.
    زن و بچه ندارم. و یا فکر می کنید همسر بنده خونش با بقیه فرق می کنه.
    خیلی می بخشید ها، این حرفا کدومه خیلی از کارکنان فارق ار پست و مقام، صرفاً بخاطر مسائل اداره
    یا مجبوراً و یا خودشان واقعاً دلسوز این اداره تا پاسی از شب کار می کنن حتی در روز های تعطیل.

    پس زن و بچه و خانواده اینها چی؟ اینها آرامش رو به همسرانشون نمی دهند، قطعاً و مسلماً پشت هر مرد موفقی یک خانواده ایستاده است. بنظر بنده کاندیدای تندیس، همه همسران و خانوادهای مخابراتی ها هستند.

    شاید در سطوح پائین تر ، این امر بسیار جدید تر خودش را نمایان می سازد از جهت که معمولاً در بین مدیران و رده های بالا، راننده ای وجود دارد که بچه ها و نیازهای دیگر کارمند را تامین می کند.
    ولی در بقیه، همسران کارمند همه مشکلات زندگی را باید به دوش بکشند.

    این یک بی انصافی است که یک گل را از میان هزاران گل سوا کنید.

    چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید.

    ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب ما نمی تونیم به همه گل ها تندیس بدیم.
      همیشه ٔ‌همه جا مجبورن یک گل رو از بین همه گل ها انتخاب کنن.

  4. ناشناس می گوید

    ما، آبی، زرد، قرمز ، نارنجی، سبزو بنفش را در نقاشی به عنوانِ رنگ داریم، سفید، سیاه، خاکستری و قهوه ای ، واسطه هستند. بهتر است در نوشته هایمان به رنگ ها بپردازیم و سیاه و واسطه ها راهم در جایِ خودش استفاده کنیم، سبز باشیم و رنگی بنویسیم.

  5. ALI TANHA می گوید

    با سلام به سردبیر عزیز و محترم امیدوارم به هر چه آرزو دارید برسید و جایگاهتان هر روز بلند مرتبه تر از روز قبل باشد.
    من تنها یک بار جناب آقای دکتر سراییان را دیده ام و آنهم سالها قبل و سعادت دیدار ایشان را متاسفانه در حال حاضر ندارم، ولی یک سوال را ممکن است جواب دهید ، جناب آقای دکتر سراییان چه کار میکنند؟ ….چه کار میکنند؟…..چه کار میکنند؟ که نتیجه آن به قهقهرا رفتن روز به روز مخابرات و نارضایتی کلیه کارگران( کارمندان سابق) مخابرات (به جز مدیران) است، سردبیر عزیز و محترم کاری ارزشمند است که نتایج آن ملموس و قابل لمس باشد و عاری از شعار زدگی باشد. کاری که نتیجه آن واریز حقوق در 26 اسفند است ! ( در زمان دولتی بودن 18 اسفند ) .
    و در آخر جناب آقای دکتر سراییان چه کار میکنند؟ ….چه کار میکنند؟…..چه کار میکنند؟ که ما را خسته کرده اند .
    دیگر حرفی نمیزنم و امیدوارم شما سردبیر عزیز و محترم نه از این طریق به هر چه آرزو دارید برسید.

  6. ناشناس می گوید

    سلام
    سردبیر عزیز
    در پایان سال می خواهم نکته ای را خدمت شما عرض کنم و آن اینکه در ایران بین مدیران و کارکنان فاصله
    هست . مدیر خودرا بالاتر از کارکنان می داند . هیچوقت صدای انها را نمی شنود . و در واقع قاعده و رسم مدیر
    این است . این بازی به صورت پانتومیم اجرا می شود کسی از مدیران حرف نمی زند اگر حرف بزند قاعده بازی
    را با خته است و زود از دور خارج می شود . این بازی یارانی دارد هر کس یاران خودرا به کار می گیرد و با دیگری
    کاری ندارد . ودر رابطه با فرمایش شما بالاخره همسر هر مردی در خانه زحمت می کشد چه کارمند باشد چه مدیر!
    خدایا سال 96 را سال بی نیازی از مال دنیا برای ما قرار بده و از کرم خویش ما را بهره مند فرما . برکات خود را بر
    ما ارزانی دار و حوادث تلخ روزگار را از ما و خانواده ما دور گردان . اصلاح امور را از خداوند منان خواهانیم .

    1. ناشناس می گوید

      سلام
      موضوع این کامنت فاصله بین مدیران و کارکنان نیست.
      بلکه قدردانی از بانوان است.
      آن هم نه یک بانو
      بلکه تمام بانوان
      لطفا مسایل را باهم قاطی نکنید.

  7. تائید می گوید

    سلام
    خیلی زیبا بود.
    همانطور که سردبیر گفتند. همسران همکاران برخی اوقات فراموش می شوند.
    نمی دانم کدام بزرگی می فرمایند:
    پشت یک مرد تلاشگر همسری مهربان و دلسوز قرار دارد.

    من به این کامنت امتیاز خیلی عالی می دهم.

    روز مادر و زن را به همه همکاران و همسران بانو تبریک عرض می کنم.
    اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک

  8. ناشناس می گوید

    سلام بر سر دبیر
    بسیار به جا بود برای مردی از جنس کار که البته نمره و نظر دوستان و همکاران
    الف) به او و تفکرات کاری
    ب)سیاست ها و استراتژی
    ج) استفاده از مدیران موفق
    د) استفاده از نظرات همکاران
    باید در پایان همین سال داده شود که خودش نیز بداند در کار ما با کسی شوخی نداریم اما در خصوص همسر ایشان واقعا باید تندیسی داد که پشتیبان بسیار مطمنی بوده برای فقط کار و کار دکتر سراییان
    من از ۱۰۰ نمره تمام امتیاز را به همسر ایشان می دهم و برایشان سالی سرشار از سلامتی و موفقیت آرزومندی
    همچین به دکتر سراییان در سالی که گذشت از ۱۰۰ نمره برای هر گزینه :
    الف ) ۷۰ امتیاز
    ب) ۶۰ امتیاز
    ج) ۱۵ امتیاز
    د ) ۱۰ امتیاز می دهم
    که میانگین کلی و رضایت از عملکرد ایشان بر اساس پارامترهای فوق کمتر از ۳۹% به نظر اینجانب می باشد و برای سال آتی باید بازنگری در خصوص مدل رفتار سازمانی خود انجام دهد اگر میل به موفقیت شرکت مخابرات داشته باشند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نظر سنجی ما را خوانده اید؟ شرکت کرده اید؟
      در مطالب قبلی ٔ‌همچین یواشکی منتشر کردیم نتایج رو.زیاد توی بوق نکردیم.
      ولی همکاران راضی نیستن و نمره خوبی به ایشون ندادن

  9. ناشناس می گوید

    این سخنان خوب وقابل هضم است ولی نه برای نیروهای شرکتی دلیل قابل توجهی دارد چون با سه بار تجمع جلوی مجلس هنوز نتیجه قابل قبولی برای حق وحقوق نیروهای شرکتی مخابرات در نظر گرفته نشده تا وقتی دودستگی در مخابرات وجود دارد چنین سخنانی اصلا قابل حضم نبوده ونخواهد بود ما همه پرسنل یک شرکت هستیم نباید تضادی در بین همکاران وجود داشته باشد ما از خانواده ایشان معذرت خواهی نموده بابت چنین مطالبی که نوشته شد ره نگاشت به چه شرطی پای مال شدن حق وحقوق نیروهای شرکتی خدایا تو میدانی من در این آخر سال از چه سخن میگویم جناب دکتر سرائیان وسردبیر محترم برای شما وخانواده های محترمتان آرزوی موفقیت داریم ما هم التماس دعا داریم تلاش خود را خواهیم نمود برای رسیدن به سه اصل حق وحقوق نیروهای شرکتی آنهم قرارداد مستقیم – اجرای طبقه بندی مشاغل – امنیت شغلی بله همه باهم در ره نگاشت سال پر از موفقیت برای همه همکارن خدا پشت وپناهتان به امید روزهای خوب.

  10. کارمند می گوید

    واقعا پست عجیبی گذاشتین
    این همه زحمت کارکنان بعد تشکرد از رییس؟
    واقعا جای تاسف داره
    اونم برای رییسی که چشمشو روی حقوق پرسنل بست.
    با وجود اصرار زیاد کارکنان جوان قراردادی شرکت نه به فکر تبدیل وضعیت انها هستن و نه پاداش ازدواج بهشون میدن.
    سردبیر محترمم که کلا چشمشونو بستن رو این موارد!
    سردبیر جان پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک.

  11. شیراز می گوید

    سردبیر عزیز سلام …همینجور که همکار عزیزمان این کامنت گذاشتنند ..من هم به نوبه خودم به شما که واقعا زحمتهای فراوانی کشیدید تشکر قدر دانی میکنم .وتشکر ویژه از جناب دکتر سرائیان داریم انشاءالله که این سال جدید برای ایشان وخانواده محترمشان سالی پر از سر شار وشادمانی داشته باشند ….ازطرف خودم وهمکاران استان فارس.. به سردبیربزرگوار .وهمه همکاران عزیزم وخانواده های محترمشان سراسر ایران.سال جدید تبریک میگم ………عیدتان مبارک …..،،،

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوب شیرازی
      از شما بی نهایت سپاسگزارم

  12. ناشناس می گوید

    این بزرگ نمایها در دوره وزمانه جواب که نمیدهد هیچ بلکه میباست پاسخ گوی ایندگان هم باشیم.

    1. حامد می گوید

      کاملا درست گفتیید ! این حرف ها نوعی تملق گویی مدرن هست که بسیار خطرناک میباشد

    2. ناشناس می گوید

      سلام بر ناشناس
      آیا در بزرگی این روز همین بس نیست که ما مسلمانان این روز را عید می گیریم. آیا همین بس نیست که مقام زن و مادر را در کل دنیا با معرفی کردن روزهایی به نام این بزرگواران تکریم می کنند.
      اتفاقا اگر به مقام زن و همسر و مادر احترام نگذاریم آیندگان ما را شماتت خواهند کرد.
      در قرآن می فرماید به مادر خود احسان کنید. و بهیچعنوان اجازه نمی دهد حتی اگر مادر بدی هم کرده باشد به ایشان بی احترامی کنیم.
      شما چگونه و با چه منطقی می فرمائید این بزرگنمائیها در این دوره و زمانه جواب نمی دهد.
      بیائید در این ایام خوب خدا بهم احترام بگذاریم و همه چیز را در قاب محبت ببینیم.
      همه در مقابل کرده های خود در محکمه الهی پاسخگو خواهند بود و لازم نیست شما بخاطر احترام به مقام زن از پاسخگویی حراس داشته باشید.
      از سردبیر متشکریم بخاطر این مطلب خوبشان
      و ایام ولادت حضرت فاطمه ع و روز زن را به همه مسلمانان و همکاران تبریک می گویم و ایام نوروز را پیشاپیش تبریک می گویم.

نظرات بسته شده است.