مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه -ده تندیس – تمام کسانی که کامنت و نوشته آنها در سایت منتشر شده است.

[box]مخابرات ما- تقریبا یک ماه فرصت داریم برای مشخص کردن دریافت کنندگان تندیس ها! این هم یک راهش![/box]

[box type=”info”]

اطلاعیه

سایت مخابرات ما از کسانی که در طی سال 1395 , مطالب, نوشته , یا کامنت آنان بعنوان (شما نوشته اید ) در سایت منتشر شده است درخواست میکند مشخصات خود را شامل :

  • 1- نام و نام خانوادگی
  • 2- استان
  • 3- شماره تماس
  • 4- مشخصات کامنت یا نوشته (تاریخ انتشار یا تاریخ ثبت کامنت)

توسط پیامک به شماره 83 82 86 99 091 ارسال نمایند.

این سایت در نظر دارد به بهترین نوشته ها تندیس اهدا نماید.

 

[/box]

 

752180cookie-checkاطلاعیه -ده تندیس – تمام کسانی که کامنت و نوشته آنها در سایت منتشر شده است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ممد می گوید

    باید به مدیران تندیس طلا داد!!!

  2. محمد می گوید

    بنام خدا
    با سلام
    موضوع : اندر حکایت پرسنل خصوصی مخابرات
    بزرگترین سرمایه یک شرکت پرسنل ان شرکت است. مخابرات بدلیل بی توجهی به این مهم رو به زوال است. بی توجهی به نیروهای شرکتی و عدم پرورش و آموزش انها برای پست های رسمی برای مخابرات گران تمام شده است. اما ظاهرا کسی به این مسائل کاری ندارد.آنچه که در مخابرات هیچ توجهی به آن داده نشده است اصل بسیار مهم تئوری برابری است. آدمها داده و ستاده خود را نسبت به سازمانشان اندازه می گیرند.
    مخابرات می خواهد چارت را کوچک کند . تئوری کوچک سازی قانون دارد آیا با کوچک شدن سازمان ، کار نیز کوچک می شود. اول باید بستر آماده شود باز هم مثل همیشه مخابرات شتاب زده عمل کرد و شروع کرد به کوچک سازی و نادیده گرفت پرسنل خود را.
    تا زمانی که مخابرات فکری به حال نیروهای جوان خود ننماید. روزگارش همین خواهد بود. مخابرات باید یک بار و فقط یک بار برای همیشه بنشیند و تکلیف خود را با خود روشن کند آنهایی را که میخواهد حجمی کند و نمی خواهد کار زیادتری انجام دهد را مشخص و دیگران را نیز مشخص نماید. این بلاتکلیفی هم ایجاد توقع کاذب کرده و هم اینکه همه را بلاتکلیف نموده است. چه بسا افرادی اگر بدانند که وضعیتشان تا آخر خدمتشان همین است از بدنه سیستم کنده میشوند که این هم به نفع خودشان است هم به نفع سازمان. پس بلاتکلیف گذاشتن نیرو ، یعنی عدم انگیزه داشتن و هرز رفتن انرژی سازمان .
    مخابرات باید صادقانه رفتار کند. این عدم امنیت و عدم اطمینان کل پرسنل به سیستم خیلی اتفاق بدی است.
    جناب دکتر سرائیان و مسوولین مربوطه ابتدا باید یک ممیزی بسیار دقیق از نیروهای انسانی خصوصی خود انجام دهند و علنی اعلام نمایند که مثلا آقای فلان وضعیت شما تا آخر خدمت همین است و مثلا برای نیروهای متخصص مثلا لیسانس تا فلان زمان فلان کار را میکنیم و خلاصه خیلی صادقانه وضعیت را برای همیشه مشخصص کنند.
    این بد نیست . لطفا امتحان کنید.

نظرات بسته شده است.