مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام میکند.- از امشب شروع می کنیم, دوباره!

[box]مخابرات ما- می بینم که امروز نیمی از شما به ما سر زده اید…آمار این را می گوید ….[/box]

 

مخابرات ما (سردبیر) – سلام می کنم به شما دوستان خوب و عزیز. اولین روز شروع کار است.می بینم که تقریبا نیمی از  شما آمده اید! آمار این را می گوید.

وقتی این همه از دوستان , در اولین روز کاری به ما سر میزنند , یعنی وظیفه سنگین ما دوباره شروع شده است.

ما قبلا هم تصمیم داشتیم از صبح امروز کار را شروع کنیم , ولی برای مسئول خبرهای رسانه ها , مشکلی پیش آمد که از فردا کار را شروع میکند.

من هم که کلا تعطیل نکرده ام. یک سری مطالب و نوشته ها آماده کرده ام تا راحت تر بتوانیم در مورد تندیس ها به تصمیم برسیم.این مطالب را به مرور زمان خواهید خواند.اما دیروز و امروز  نتوانستم کار کنم.لذا شما از امشب مهمان ما باشید.

هر آغازی پایانی دارد , یادمان باشد سالی که آعاز شده است , روزی به پایان می رسد و باید برای خودمان گزارش کار قابل قبولی داشته باشیم.

از همین اولین روز پیشنهاد همکاری به تمام کسانی میدهم که توان کار رسانه ای دارند.یا اینکه حداقل دوست دارند با ما کار کند.روزی یکی دو ساعت زمان در ابتدای کار کافی است.تنظیم  خبر , نویسندگی خبر , ویراستاری مطالب, ویرایش عکس ها , نوشتن مطالب تخصصی در حوزه فنی ( مخابراتی , کامپیوتری , نیروی انسانی و ….)  از جمله نیازهای ما در این سایت است.

از هر استان هم یک نفر بعنوان نماینده یا خبرنگار مورد نیاز است.در استانهایی که گروه تلگرامی نداریم قطعا از همکاری با شما خوشحال می شویم.

امسال با توجه به افزایش تعداد همکاران در سایت , فرصت بیشتری را به کارهای بنیادی از جمله افزایش  نفرات متخصص در سایت , و اگر هم لازم شد آموزش و پرورش استعدادهای خلاق در این زمینه در برنامه ماست.

فعلا تا حدود 10  اردیبهشت بیشتر توان من صرف موضوع تندیس ها خواهد شد.همه شما باید به ما کمک کنید تا تصمیم درستی بگیریم.پیشنهاد شما , انتقاد شما , ارتباط شما , … یعنی کمک به مخابرات ما.

سال نو, راه نو

سردبیر- بهار 96

752340cookie-checkسردبیر سلام میکند.- از امشب شروع می کنیم, دوباره!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.