مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طراحی اپلیکشن مخابرات ما , بنا به نظر شما.

[box]مخابرات ما- بدنبال طراحی یک اپلیکشن هستیم که نظرات شما را تامین کند.[/box]

 

مخابرات ما- امروز یکی از دست اندرکاران سایت پیشنهاد کرد بر پایه سایت اپلیکشنی طراحی کنیم که سایت و امکاناتش بسادگی در اختیار همه قرار بگیرد.

این طرح از مدتی قبل در ذهن ما هم بود ولی بدلیل ضرورت  تهیه روبات , به طراحی اپلیکیشن نپرداختیم.اما حالا که فرصتی دست داده می خواهیم اپلیکیشن مخابرات ما را طراحی کنیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

گاهی با خودم می گویم کاش شرکت مخابرات و روابط عمومیش طور دیگری عمل میکرد.آن وقت از این قدرت بهینه دهها کار متفاوت بیرون می آمد, بجای اینکه هر یک جزیره جدایی باشیم.

یعنی واقعا نمی توان با احترام به استقلال دیگری , نوعی وحدت رویه ایجاد کرد؟

عیبی ندارد! انگار هر دو سه سال, باید در مخابرات از اول شروع کنیم.

 

753370cookie-checkطراحی اپلیکشن مخابرات ما , بنا به نظر شما.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    در اخبار سایت شرکت مخابرات ایران از زبان مسئولین امر ضمن اینکه بسته ای عیدانه بنام فوتون را برای صرفا فروردین 96 اعلام کرده بودند شنیدیم که طرحهایی مثل صد دانه یاقوت را در سال 96 نیز ادامه خواهند داد. متاسفانه معاونت تجاری شرکت مخابرات ایران هنوز طبق روالهای زمان دولتی بودنمان ارایه سرویس می نمایند. چنین طرحهای محاسبه نشده ای جز زیان و آسیب و کم کردن درآمد چیزی را عاید شرکت مخابرات ایران نمی کنند.
    دوستان و همکاران عزیز شاید شما ندانید ولی متخصصین بازاریابی می دانند که اولین اصل در بازاریابی، بخشبندی بازار می باشد. اجازه بدهید خیلی خلاصه برای شما توضیح دهم.
    نیازها و شرایط مشتریان در بازار متفاوت می باشد و لازم است برای هر دسته ای از مشتریان با نیازهای متفاوت، آمیخته بازاریابی متفاوتی را که شامل عوامل مشخصی از قبیل قیمت، محصول، شبکه توزیع و تبلیغات و … است سیاستگذاری کرد. یعنی اینکه ممکن است شرایط محصول و ارایه و حتی بسته بندی آن برای منطقه و بازاری متفاوت از منطقه و بازار دیگر باشد و این تفاوت می تواند حتی مربوط به فعالیت متفاوت رقبا در مناطق مختلف بازار باشد.
    اگر بخواهم اشاره مستقیم کنم باید به عرض همکاران برسانم که سابقا و در زمان دولتی بودنمان بدلیل اینکه خدمت عامی بنام تلفن را بین عموم مردم در مناطق مختلف کشور ارایه می کردیم مجبور بودیم که کل بازار ایران را تنها یک بخش در نظر بگیریم و بنابراین تنها یک محصول مشخص و واحد از لحاظ قیمت و برخی مشخصات فنی را به مردم ارایه دهیم و صرفا برای مشخصاتی مثل شبکه توزیع و یا خیلی محدود فراخوانهای ارایه سرویس که بصورت اطلاعیه هایی در سطح معابر بود تفاوت هایی را قائل می شدیم.
    ولی اکنون که خصوصی شده ایم و رقیب داریم و کسب درآمد یکی از اهداف اصلی شرکت شده است لازم است موضوع بازاریابی به سبک و شیوه ای متفاوت انجام شود. در شرایط جدید شرکت مخابرات ایران، نیازها، شرایط مناطق از لحاظ شبکه دسترسی و حضور رقبا متفاوت است و بنابر این ما نیز می باید بصور مختلفی ارایه سرویس بدهیم. بطور مشخص چیزی که در این مطلب می خواهم به شما و همکاران معاونت تجاری منتقل کنم این است که چه لزومی دارد که شما برای منطقه ای که صرفا شرکت مخابرات ایران بصورت انحصاری ارایه سرویس می کند و هیچ اپراتور دیگری حضور ندارد قیمت اینترنت پر سرعت را در قالب بسته هایی مثل صد دانه یاقوت ارایه دهید. و درآمد شرکت را کم نمائید.
    لازم است چنین بسته هایی که صرفا برای حفظ مشتریان موجود مخابرات در بازارها و مناطق رقابتی تعریف شده اند صرفا در همان بازارها تبلیغ و ارایه شوند و در بازارها و مناطق انحصاری شرکت مخابرات ایران که اتفاقا کم هم نیستند کماکان با همان قیمتهای بالا و مصوب و بدون هیچگونه طرح تشویقی ارایه شوند.
    این نکته هم ضروری است گفته شود که بسته های تشویقی ممکن است 2 هدف داشته باشند. اول برای حفظ سهم بازار باشند دوم برای ترغیب افزایش مصرف باشند که این بسته ها می توانند در صورتیکه سرویس را از پس پرداخت به پیش پرداخت تبدیل کنند به تامین نقدینگی سریع شرکت نیز کمک کند.
    از سردبیر محترم درخواست می کنم با ذوق و سلیقه خوبشان این مطلب را منتشر کنند تا ان شاءالله مسئولین امر و همکاران در خصوص نکته ارایه شده دقت کنند و در صورتیکه نقدی نیز بر این مطلب دارند منعکس نمایند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم بعدا

نظرات بسته شده است.