مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اجرایی شدن شبکه ملی اطلاعات بهترین خاطره من از سال 95

[box] مخابرات ما -در پروژه «تلاش 3» ظرفیت انتقال اطلاعات به 10هزار گیگابایت بر ثانیه رسیده است.[/box]

مخابرات ما (محمد – باشگاه خبرنگاران جوان) – محمود واعظی وزیر ارتباطات  با اشاره به اقدامات وزارت متبوع خود در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گفت: 7 پروژه اقتصاد مقاومتی خود را در اولویت برنامه های خود قرار دادیم.

وی افزود: با توجه به محدودیت های مالی که اکثریت وزارتخانه ها از جمله وزارتخانه ارتباطات با آن مواجه بود، سعی کردیم با انجام برخی جابه جایی ها به مواردی که مربوط به اقتصاد مقاومتی می شد توجه بیشتری کرده تا پیشرفت بیشتری داشته باشیم که خوشبختانه برخی از این به پروژه ها به بهره برداری رسید.

وزیر ارتباطات بهره برداری از شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک را یکی از اقدامات مهم وزارتخانه متبوعش دانست و تصریح کرد: توسعه زیرساخت لایه انتقال شبکه ارتباطی کشور در سه فاز انجام شد که در ابتدای دولت ظرفیت آن هزار گیگابایت بود و در فاز دوم در فروردین ماه سال ۹۵ به چهار هزار گیگابایت رسید. هم‌اکنون در پروژه «تلاش 3» ظرفیت انتقال اطلاعات به 10هزار گیگابایت بر ثانیه رسیده است.

واعظی تصریح کرد: با اجرای این پروژه، اختلالاتی که ممکن بود در نقاط مختلف شبکه روی دهد، از بین می‌رود و در نهایت شاهد سرعت بهتر و کیفیت بهتر در شبکه ملی اطلاعات خواهیم بود.

وزیر ارتباطات بهترین خاطره خود از سال 95 را اجرایی شدن شبکه ملی اطلاعات دانست.

***

754810cookie-checkاجرایی شدن شبکه ملی اطلاعات بهترین خاطره من از سال 95

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. سیم بان می گوید

    س جناب سردبیر من یه همکار از زاهدانم شما را بخدا جریان اینکه چند ساله سامانه فیش حقوقی شرکت شسکام را بستن دلیلش را جویا بشین ما که هرچی زدیم به سر و گوشمون فایده ای نداشت چند بار ازتون تقاضا کردم خواهشا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم می پرسم

  2. ناشناس می گوید

    سلام
    کاشکی آقای وزیر یک تعریف از شبکه ملی اطلاعات می کرد تا به شما ثابت کنم هیچ چیزی در دنیای واقع ما به ازای شبکه ملی اطلاعات وجود ندارد.
    مثل اون حکایت پادشاهی که لخت در کوی و برزن راه می رفت و فکر می کرد لباس پوشیده است و به آن افتخار می کرد.

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    آقای سردبیر این آقای وزیر هر وقت صحبت از مخابرات یران شد گفت اونجا خصوصیه ربطی به ما نداره پس لطفا اخبار وعکس مربوط به این فرد رو انتشار ندید تا بیشر از این با روان ما بازی نکنه

نظرات بسته شده است.