مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سهام باقی مانده حق تقدم از طریق بانک ملت عرضه می شود.

[box]مخابرات ما – سهام حق تقدم که از سال گذشته باقی مانده است عرضه می شود.[/box]

مخابرات ما – روابط عمومی مخابرات ایران گفته است پذیره نویسی عمومی حق تقدم سهام شرکت مخابرات ایران آغاز و تا سیزدهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

براساس تصمیم مجمع عمومی فوق العاده شرکت مخابرات ایران در سال 1395 , این شرکت نصمیم به افزایش  سرمایه گرفته بود.  با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی و باقی ماندن تعداد  271,412,094 سهم 1000 ریالی لذا این سهام برای پذیره نویسی عمومی عرضه می گردد.

روابط عمومی مخابرات  ایران گفته است  مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ 1396/01/15 لغایت تاریخ 1396/02/13 و شماره حساب 5700057/35  بانک ملت – شعبه میرداماد جهت واریز وجوه تعیین شده است.

756570cookie-checkسهام باقی مانده حق تقدم از طریق بانک ملت عرضه می شود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. امیدوار می گوید

    سلام و درود برشما
    تاریخ مجمع اخابر مشخص نشده؟امسال سود سهام افزایش داده شده محاسبه میشود؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نه هنوز

  2. همکار می گوید

    سلام خدمت همکاران گرامی و سردبیر محترم
    لطفا در خصوص پذیره نویس راهنمایی بفرمایید لذا برداشت من زمانی که اداره پیشنهاد افزایش سرمایه را داد این بود که قیمت عرضه سهام در آن زمان با امروز که از طریق بانک ملت ارایه می گردد متفاوت است و ما بعنوان سهبم دار از مزایایی خاصی برخورداریم.
    ولی امروز با قیمت پایه 1000 ریال که کمتر از قیمت 1300 ریالی است که تعدادی از سهام ترجیحی را محاسبه کردند ارایه گردیده است.
    و شبهات زیادی در این خصوص بوجود می اید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سعی میکنم کسب اطلاع کنم

    2. بهزاد می گوید

      خریداران عمومی حق تقدم علاوه بر ۱۰۰۰ ریال باید ۱۱۰۰ ریال ارزش اسمی سهام را هم بپردازند یعنی هر سهم حدود۲۱۳ تومان در می آید

نظرات بسته شده است.