مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دریافت کنندگان لوح تقدیر و هدیه ویژه مخابرات ما -در بخش خوانندگان و بخش همکاران سایت .

[box]مخابرات ما – از این پس هر روز  راس ساعت 7 صبح , بخشی از اسامی دریافت کنندگان لوح تقدیر و هدیه ویژه دهمین سالگرد افتتاح سایت مخابرات ما اعلام میگردد. این هم بخش اول یا بخش خوانندگان  و بخش دوم یا بخش همکاران سایت.[/box]

 

مخابرات ما (سردبیر ) – اینک از آن روزی که نفکر یک تجمع دیجیتالی در فکر و اندیشه ام شکل گرفت ده سال گذشته است.

اینک آن وبلاگ کوچک سال 86 و آن سایت نوپای سال 90 تبدیل شده است به خانواده بزرگی ینام مخابرات ما که برای بخش اعظمی از مخابراتی ها آشناست و د رگوشه ای از قلب هزاران مخابراتی جایی برای خود باز کرده است.بطوریکه بین 30 تا 40 هزار نفر به تناوب خواننده این سایت هستند.

اما مخابرات ما تشکر میکند و سپاسگزار است از هزاران نفری که مانند من , مهربانی قلبشان را در بانکی بنام مخابرات ما ذخیره کرده اند.از اعضای سایت , که بی نام و نشان , به این نام و نشان شخصیتی بی نظیر هدیه کردند.

مخابرات ما سپاسگزار است از یاوران همیشگی اش که با استفاده از وقت خانواده , بدون چشمداشت برای دیگران نوشتند و منتشرکردند.

مخابرات ما تشکر می کند از همه کسانی که کمکش کردند.

این ده سال , بسیار پر افت و خیز بوده است , و وضعیت امروز نشان می دهد که تصمیم ما چقدر درست و یا غلط بوده است.

اما مخابرات ما در پایان دهمین سال فعالیتش و آغاز دهه دوم زندگیش به همراه  خوانندگان واعضای قدرشناسش با اهدای لوح و طرح  ویژه دهمین سال فعالیت سایت به گروهی از عزیزان بعنوان نمادهای خاص گذشت و فداکاری و تلاش برای جامعه مخابراتی از آنان سپاسگزاری میکند.

**** بخش 1- خوانندگان و اعضای سایت ***.

الف- خوانندگان.

مخابرات ما می داند که بدون خوانندگانش به هیچ جایی نمی رسید لذا ابتدا به شکل سمبلیک سه تن از اعضای سایت , لوح تقدیر و هدیه ویژه سایت مخابرات ما را دریافت خواهند کرد.

لذا این خوانندگان از سوی سایت مخابرات ما شایسته تقدیر شناخته شده اند:

  • آقای زین العابدین حرفتی گرگری, همکار آذربایجان شرقی که یادداشتها و کامنتهایش از سال 86 تا 96 در سایت موجود است. از از زمان تولد, با سایت بوده است, لذا سایت نیز با اهدای لو ح تقدیر و  سمبل و یادبود آغاز یازدهین سال از او قدردانی میکند
  • سرکار خانم زهره یوسف زاده گل , همکار محترمی از خراسان رضوی, بدلیل کامنتهای زیبایش در طی سالیان اخیر شایسته تقدیر شناخته شده است.
  • جناب آقای شهرام پاک نهاد , با آن یادداشت زیبایش که برای مدیر عامل جدید شرکت مخابرات ایران در بهار 95 نوشته بود , شایسته تقدیر دانسته شد.

 

 

ضمن تبریک ویژه به این دوستان خوب , از آنان خواهش می کنیم بسرعت آدرس خود را به شماره سایت ارسال نمایند تا از طریق پست این هدیه را دریافت نمایند.

.

ب- بخش  همکاران سایت 

.

مخابرات ما در طی سالیان اخیر بدون کمک شبانه روزی یاران سردبیر , هرگز به جایی نمی رسید.تعداد این عزیزان بیش از 50 نفر است که حداقل 25 نفرشان دائمی کار می کنند.ادمین های گروههای تلگرامی , نویسندگان سایت , و مدیران بخش های مختلف خبری و مدیر گروههای اجتماعی …. خانواده بزرگی شده اند که انتخاب کسی یا کسانی برای تقدیر و تشکر بسیار دشوار است.

اما مخابرات ما بصورت سمبلیک و نمادین , از این عزیزان یاد می کند:

  • مهندس رضاپایست , همکار ما در مخابرات آذربایجان شرقی و مدیر تمامی گروه های مخابرات ما در شبکه های اجتماعی (حداقل ده گروه) است. او بدلیل تمامی تلاش هایش و بویژه شجاعت کاملش  از سوی سردبیر شایسته تقدیر معرفی شده است.

  • مهندس سیدجواد مصطفوی , همکار قزوینی ما و مدیر گروه مخابرات ما- قزوین و همچنین مدیر بخش رسانه های سایت , بدلیل تلاش شبانه روزی برای انتشار آنلاین و فوری تمامی خبرهای رسانه های کشور , و بویژه شجاعت بی مانندش شایسته تقدیر است.

  • مهندس حشمت حامد, همکار ما در کرمانشاه , مدیر گروه اجتماعی مخابرات ما- کرمانشاه و در نهایت مدیر گروه نلگرامی کمپین بزرگ ره نگاشت مخابرات ما , حاصل تلاش شایسته اوست.او با جمع کردن بسیاری از متخصصین در کمپین ره نگاشت ,, سعی کرده است پشنیبانی فنی مناسبی از طرح مدیر عامل داشته باشد.او بدلیل تلاش هایش و شجاعت بی نظیرش , شایسته تقدیر است.
  • مهندس جوان ما , محمد رضا آرشیان – روزگاری 13 سالش بود که مخابرات ما روی وبلاگ ها تعریف شد. تا امروز که 23 ساله است و مدرک مهندسی کامپیوترش را اخیرا گرفته است وظیفه نوشتن برنامه ها و قالب های سایت , همچنین نگهداری و حفظ آن روی سرورها بعهده اوست. بویژه از او بخاطر حفظ سایت از دسترسی هکرهای حرفه ای , و طراحی بی نظیر روبات خبری مخابرات ما تشکر میکنیم.بی تردید او را جزو نوابغ این علم میدانم اما حیف است که این نوابغ باید نگران دوران سربازی خود باشند.مخابرات ما از این مهندس جوان تقدیر می کند.

 

اما ده سال زمان  کمی نیست که بتوان بسادگی از آن گذشت.شاید همین فردا دیگر نباشیم , این اصلا مهم نیست, بلکه مهم این است که با تلاش یکدیگر و بدون اتکا به پایه های پر قدرت , صرفا با تلاش کارکنان سراسر کشور , سقفی محکم, قابل اعتماد و زیبا ساخته ایم که ده سال دوام آورده است و نمی توان آن را نادیده گرفت.

مخابرات ما , نه از آن من است , نه از آن تو! نه از آن هیچ کس دیگری! اما مخابرات ما از آن همه ماست.همه ما! مخابرات ماست!و برای هر حرکتی به اتکای نظرات شما حرکت می کند.

حرف آخر: ما در پی ساختنیم نه خراب کردن!

اکر می خواستیم خراب کنیم سال ها پیش کارمان تمام شده بود. با اطمینان می گوییم روزی که مخابرات هیچکس را در اطرافش نبیند , مخابرات ما و خوانندگانش  با افتخار در کنارش خواهند بود.حتی اگر فقط نامی از آن باقی مانده باشد.

****

764560cookie-checkدریافت کنندگان لوح تقدیر و هدیه ویژه مخابرات ما -در بخش خوانندگان و بخش همکاران سایت .

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. علی رضا می گوید

    سلام سردبیر گرامی
    تشکر ازکاربسیارزیباوانتخاب های خوب شما همیشه برقرارباشید

  2. علی شیراز می گوید

    سردبیر گلم لایک لایک..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      علی جان
      ممنونم
      ممنونم
      ممنونم

  3. زین العابدین حرفتی گرگری می گوید

    سردبیرمحترم ممنونم ازخداوندمتعال موفقیت روزافزون حضرتعالی را درعرصه های مختلف زندگی خواهانم بایدهمگی این همراهی را قدر بدانیم وتلاش کنیم سایت مخابرات ما و شرکت مخابرات ایران هرروز بهترازدیروزباشد .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام دوست خوب و همراه سالهای دور
      کاملا درست فرمودید
      همراهی ارزشمند است.همه باید آن را قدر بدانند.چه مخابرات ما , چه مخابرات ایران

  4. بانوی شرکتی می گوید

    دمتون گرم

    خوشحالم از همکارای اصفهانی هم جزشون هست… تبریک به آقای پاک نهاد

  5. يك خدمات اولي مشهد می گوید

    جناب سردبير خيلي خيلي ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلامت باشید

نظرات بسته شده است.