مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زمستان یورت , گلستان را سیاهپوش کرد.پیکر 13 معدنچی از زیر آوار خارج شد.

[box]مخابرات ما- ساعتی قبل پیکر 13 معدنچی از زیر آوار خارج شد.[/box]

 

مخابرات ما – دیگر زمستان یورت بر حافظه تاریخی مردم ما ثبت شده است و هرگز ایران از یاد نمی بریم که در معدن زمستان یورت گروهی از هموطنانش را از دست داده است.

بر اساس خبرهای رسیده  ساعاتی قبل جسد 13 معدنچی از داخل معدن خارج و به سردخانه منتقل شده است  اما هنوز اعضای تیم امداد و نجات به فعالیت آوار برداری در تونل شماره 1 مشغولند

از قول منابع آگاه  گفته می شود  که جدا ازکشف اجساد 35 نفر از کارگران دستکم اجساد تعداد 5 نفر از کارگران در زیر آوار تونل شماره یک باقی مانده است.

گفته می‌شود تمامی این کارگران به صورت پیمانکاری در استخدام معدن زمستان یورت بوده‌اند در زمان وقوع حادثه در نزدیکی محل انفجار حضور داشتند.گمانه‌زنی در خصوص افزایش قربانیان حادثه براساس تطبیق لیست‌های حضور و غیاب شیفت‌های کاری قبل از حادثه صورت گرفته است.

به تصویر زیر توجه کنید.خانواده های قربانیان  انفجار معدن آزادشهر برای شناسایی پیکر ۱۳ معدنچی خود به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند.

**************

مخابرات ما – با خروچ پیکر بخشی از جان باختگان معدن زمستان یورت و انتظار برای تعیین وضعیت دیگر افراد , هر لحظه بر میزان دردهای مردم استان گلستان بویژه آزادشهری ها افزوده میشود.هر چند با آنان نیستیم اما قلب های ما برای آنان می تپد و در غم آنان بسیار اندوهگین هستیم.هیچ کلمه ای نمی یابیم که تسلای خاطر بازماندگان باشد اما ما را با خود همراه و هم درد بدانند.

 

*عذرخواهی سردبیر- عکس اسلایدی این نوشته بدلیل اشتباه من , با مطلبی دیگر جابجا شده بود.تمام قد از دوستان گلستانی عذرخواهی میکنم که در این مطلب مجبور شدند عکس ما را تحمل کنند…. ببخشید!..

 

768710cookie-checkزمستان یورت , گلستان را سیاهپوش کرد.پیکر 13 معدنچی از زیر آوار خارج شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.