مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تداوم همدلی و تلاش کارکنان مخابرات رمز موفقیت است

[box] مخابرات ما – نقشه راه وچشم انداز آینده با ابلاغ برنامه تحول 5ساله مخابرات ایران بر همگان آشکار است.[/box]

مخابرات ما (محمد – ابتکار) – شهمرادی مدیرمخابرات منطقه گلستان ضمن تاکید بر لزوم آشنایی تمامی کارکنان مخابرات با جزئیات برنامه تحول 5 ساله مخابرات گفت: با ابلاغ این برنامه درسال 95 توسط شرکت مخابرات ایران راه پیش رو مشخص است و همه پرسنل مخابرات باید بدانند درچه جایگاهی بوده و چه هدفی را دنبال می‌کنند.وی با اشاره به هدف اصلی این برنامه که ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال است افزود:
برنامه ریزی‌های مهم در راه اجرایی کردن این سند تحول و دگرگون شدن زیرساختهای فنی و جایگزینی تکنولوژیهای قدیمی با فناوریهای جدید انجام شده که می‌بایست در برنامه زمان بندی شده اجرا شود. شهمرادی گفت : باید در راستای هدف ترسیم شده عمل کنیم و دراین مسیر همدلی و همگامی و تلاش کارکنان باید همچون گذشته تداوم داشته باشد تا موفقیت‌های بیشتری را بتوانیم کسب کنیم.مدیر مخابرات منطقه گلستان رضایت مندی مشتریان را اولویت اول دانست و اضافه کرد : حتی اگر نتوانیم از لحاظ فنی نیاز مشتری را برآورده نموده باید باخوشرویی و راهنمایی مناسب رضایت مشتری را جلب کنیم . وی حرکت به سمت یک شرکت خدمت رسان که خدماتش را تمام IP و تمام IT به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد نیازمند یک همت جهادی است و بر اساس برنامه‌های د رنظر گرفته شده و با مشارکت شرکتهای دانش بنیان درراه تولید محتوی و ارائه سرویسها بربستر فیبرنوری اقدام کنیم . شهمرادی با اشاره به اجرای پروژه FTTH در استان گفت :هم اکنون سرویس IPTV بر بستر فیبرنوری در جاهایی از استان که این امکان فراهم شده ارائه می شودکه بزودی ارائه سرویسهای متنوع دیگرنیز با تامین زیرساختهای لازم در دستورکار قراردارد. شهمرادی در مراسم جشن اعیاد شعبانیه و تجلیل از مقام جانباران همکار مخابرات منطقه گلستان افزود: از جان گذشتگی و فداکاری جانبازان و تحمل درد و رنج ناشی از جراحات وارده در هشت سال دفاع مقدس نشان از روحیه والا و ایثار این عزیزان دارد که شایسته بهترین تقدیر‌ها است.

***

768810cookie-checkتداوم همدلی و تلاش کارکنان مخابرات رمز موفقیت است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. پیام.ا می گوید

    روی سخنم با مدیرانی ارشد از آقای شهمرادی است آخه تلاش مضاعف وهمدلی با چه اگر مخابرات پول نداره برای همه باید نداشته باشه. در کامنتی دیگه گفتم که اعداد 5و 10و 350 ضریب حق سرپرستی شغلی هستند که 5 پایین تربن است ومن کارشناس با سابقه بیش ازبیست سال عدد مثلا 10 واقعا چه انتظاری از 10 داریم؟؟ صادقانه میگم برای تلاش وهمدلی آیین نامه نویسان یه ساعتی فکر کنند روی این تفاوت اعداد اگر شما روش فکر نکنید یه جوری قابل حل شدن هست.

  2. پیام.ا می گوید

    کارگران مخابرات هیچ تحرکی وگزارش ویا انتقادی مطرح نمیکنند شاید امیدی به بهبود شرایط ندارند . این نشانه خوبی نیست؟!

  3. پیام.ا می گوید

    ما بعد 23 سال کارشناس مسئولی باتجربه فراوان به جای ارتقا خیر سر آقایان شدیم کارشناس و100 هزار تومان حقوقمان کم شد نوبر نیست والا. قدر شناسی به روش ……….

  4. پیام.ا می گوید

    به قول پیشینیان اونا که تصمیم گیرند وقتی یه جواله دوز به کارشناسان میزنند برای همدردی یه سوزن هم به خودشان بزنند

  5. بهمن می گوید

    بدون اجرایِ طبقه بندیِ مشاغل، در رفتن از اعاده حق کارکنان با آویزان شدن به “ایقاع”، و این همه اختلاف دریافتی کارکنان، با این مطالب ، موضوع حل نخواهد شد.

  6. شرکتی تبریز می گوید

    سلام و خسته نباشید
    این موضوع طبقه بندی مشاغل که تا نوزدهم به مخابرات از طرف مجلس فرصت داده شده بود بالاخره مخابرات چیزی به مجلس داد یا باز مثل همیشه قانون رو دور زد اگه خبری دارید بفرمایید ممنون

نظرات بسته شده است.