مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نهایت هنر شما این بوده است که همکاران ما را به در خانه دیگران فرستاده اید!

[box]مخابرات ما- بحث ما در مورد امروز و دیروز نیست.کلیتی رخ داده است بعد از خصوصی سازی …[/box]

 

مخابرات ما- بحث ما در مورد امروز و دیروز نیست.کلیتی رخ داده است بعد از خصوصی سازی که نشان می دهد در خانه کسی به حرف شما گوش نمی دهد.لذا یا باید با حکم دادگاه وارد مخابرات شوی یا با نماینده ای،وزیری،وکیلی … خلاصه با پارتی!

سایت هایی مثل مخابرات ما هم،هر چه گفتند ظاهرا شنونده ای به پاسخ نرساند.

نتیجه این رفتارها این شده است که همکاران مخابراتی,رسمی و شرکتی و قراردادی و … به هر جایی می روند و هر درددلی را مطرح میکنند.بخشی از ین درددلها درست است و بخشی واقعا نادرست! ولی وقتی به در خانه غریبه برویم سعی میکنیم خود را محق جلوه بدهیم لذا هزار تا راست و نادرست را مخلوط می کنیم.

امروز از سر سیاست نادرست مخابرات ……… (میدانم که اگر این جمله را بنویسم سردبیر حذف میکند) قهرمانانی متولد شده اند که به فشار ما کارکنان به کمک آمده اند.

ببینید! یک همکار چقدر باید از خانه اش و مدیرانش درمانده شده باشد که چنین متنی را برای یک نماینده بفرستد؟

[box]باسلام واحترام
ادمین محترم تو روبه این ماه مبارک قسم پیام منو توکانال بزار خواهشا
جناب آقای مهندس قاضی پور
نماینده محترم مردم شریف ارومیه
باسلام وضمن عرض قبولی طاعات وعبادات بدین وسیله به استحضار میرساندشرکت مخابرات ایران اززمان خصوصی سازی تاکنون معوقات ما شامل رفاهیات. گروه سازمانی و ذخیره رخصی را تاکنون پرداخت نکرده واز دادن آن سر باز می زند‌. واقعا حق مان ضایع شده است حقوق ماهیانه با تاخیر واریزمیشود.آقای قاضی پور بداد ما برسید بعداز خدا چشم امیدمان به شماهست. خواهشا این را به گوش وزیر برسانید.
سیدآقایی وجمعی از همکاران
مخابرات منطقه گیلان[/box]

 

من هرگز از این همکار اشکالی نمی گیرم.او آنقدر بر در خانه مخابرات کوبیده است که دیگر چاره ای ندارد به هر در دیگر نزدیک می شود و خواسته اش را مطرح میکند.

این نماینده محترم هم بدنیال نیاز مردم حرکت میکند,حرفی نیست.وقتی مشکلی در خانه حل نشود به بیرون از خانه می رود.

[box]محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سه شنبه ۱۶ خرداد در صحن علنی مجلس به سوال ملی حاج نادر قاضی پور در خصوص علت عدم رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان مخابرات ایران پاسخ خواهد داد.[/box]

نباید مخابرات از پیگیری نمایندگان آزرده شود چرا که اگر این نمایندگان پیگیر خواسته کارکنان نباشند, این خواسته به فراتر از مرزهای ما خواهد رفت و دشمن از آن بهره خواهد گرفت.

آیا زمان آن نرسیده است که همه با هم به خانه بازگردیم؟

اما پیش از آنکه کارکنان برای طرح مشکلات به خانه برگردند, باید مدیران این خانه را باز آرایی کنند!

آیا چنین اتفاقی رخ خواهد داد؟

برای اینکه ضرورت این امر بر مدیران قطعی شود به این پیام توجه کنید که در همان کانال درج شده است:

[box]جناب آقای قاضی پور نماینده محترم مردم ارومیه و کشور ایران درمجلس
سلام علیکم ،طاعات و عبادات شما قبول درگاه احدیت
اینجانب از خوزستان با افتخار خدمت شما درخواستم را میفرستم چون میدانم کسی که برای رضای خدا کار میکند متعلق به همه است و موسی علیه السلام ازخدا سوال کرد جای موسی بودی چه میکردی پروردگاربا صراحت فرمود : خدمت به خلق الله . جناب آقای قاضی پور زیاد وقتتان را نمیگیرم فقط به آن خدای بزرگ که درروزمحشر همه باید درمقابلش جوابگو باشیم قسمت میدهم دررابطه با وضع معیشتی و اسفبار نیروهای شرکتی مخابرات سراسر کشور ، از وزیرارتباطات و مدیران ارشد مخابرات که نمیدانند شکم گرسنه و شرمندگی درمقابل زن و فرزند چقدرسخت است ، سوال بفرمایید مگر همین نیروها نیستند که پروبالهای مخابراتی هستند که باعث شده اند تا روزبه روز درآمد مخابرات چندین برابر شود . آیا درست است که هرکدام ازنیروهای شرکتی مخابرات که هرکدامشان دارای سوابق خدمتی بالایی هستند ، ازگفتن میزان حقوق دریافتیشان درمقابل دیگران خجالت بکشن . چرا باید با ایجاد ترس و وحشت دربین نیروها آنها را مجبور به امضاء قراردادهایی نمایند که درآن بویی از شرف و انسانیت نبوده و هرساله ما را درمقابل خانواده هایمان شرمسارتر نماید .
جناب آقای قاضی پور نماینده شهرم کاری برایم نکرد شما پدر بزرگوار پیگیر شوید .
باتقدیم و احترام
نیروهای شرکتی مخابرات هندیجان خوزستان[/box]

 

 

778490cookie-checkنهایت هنر شما این بوده است که همکاران ما را به در خانه دیگران فرستاده اید!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. امیدوار می گوید

    کو گوش شنوا و چشم بینا ,تا از وضعیت ما کارمندان سابق و کارگران کنونی ,خبر …دار ….شود!!!؟؟؟؟؟

  2. علی می گوید

    جناب آ قای واعظی سلام علیکم .نماز طاعاتتون قبول باشه من از شهر شیراز استان فارس مزاحمتتون میشم بخدا قسم به صاحب این ماه رمضان از شماخواهش میکنم مادیگه بیشتر از این شرمنده خانواده نکنید آ خه با این حقوق یک میلیون ماچه جور اوضاع زندگیمان بچرخونیم تورابه صاحب این ماه مبارک فکری به حال بخش خصوصی بکنید که ما دیگه شرمنده خانواده نباشیم من در یک مراکز شیراز به عنوان مفصلبندمشغولم همه مسئولیتی بر دوش دارم 50هزار شماره تنها بایک کارگر حفار… شبکه کابل این مرکز ادا ه میکنم در صورتی که قبلا این مرکز 3اکیپ کابل بوده الان یکی هست از موقعی که پیمانکار اومد حقوق کمتر حجم کار بالاتر شده ..لطفی بکنید ما هم از برادران شما هستیم ….یک جور باشد که نه سیخ بسوزه نه کباب. ….!!ممنونم از زحماتتون

نظرات بسته شده است.