بقای سازمان خدمت رسان منوط به رضایت مشتریان است
[box] مخابرات ما – با بررسی دقیق توسط کارشناسان باید عامل نارضایتی مشخص و اگر از سوی مخابرات بوده برطرف شده و سرویس دلخواه مشترک به وی تحویل شود . [/box]
مخابرات ما (محمد – ابتکار) – درجلسه ای که باحضور معاون ، مدیران و روسای ادارات مخابرات شهرستانهای استان و کارشناسان بخش پشتیانی اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه گلستان تشکیل شد ابتدا شهمرادی با تاکید بر اینکه ارائه سرویس مطلوب وظیفه ماست افزود: نارضایتی مشترکین می تواند عوامل مختلفی داشته باشد که با بررسی دقیق توسط کارشناسان باید عامل نارضایتی مشخص و اگر از سوی مخابرات بوده برطرف شده و سرویس دلخواه مشترک به وی تحویل شود .
مدیر مخابرات منطقه گلستان بقای سازمانهای خدمت رسان همچون مخابرات را منوط به رضایت و ماندگاری مشتری دانست و گفت: با تشکیل کمیته صدای مشتری در مخابرات ایران و استانها در صدد جلب رضایت حداکثری مشتریان بوده و اولویت و هدف تمامی فعالیتهای مخابرات همین خواهد بود. وی روسای ادارات مخابرات شهرستانهای استان را موظف به بررسی مشکلات احتمالی کرد و اضافه کرد : با تلاش و جدیت بیش از پیش باید در مدت کوتاهی تمامی نواقص برطرف شده و مشترکان ADSL(اینترنت پرسرعت ) نباید از کیفیت سرویس شکایتی داشته و به خوبی از بسته محصولات دریافتی از مخابرات بتوانند استفاده کنند.
***
واقعا جای تعجب داره که مسئولین علت را نمیدانند اگر همکاران خود را میدیدند وسعی میکردن رضایت انهارا جلب کنن وبه خواسته های انها احترام بگذارن تمام این مشکلات حل میشد