مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آمویی می گوید صلاح و مصلحت شرکت را بهتر از دیگران میدانم!

[box]مخابرات ما- مهندس آمویی مدیر منطقه مخابرات گیلان بدنیال اعمال فشار استاندار و نمایندگان گیلانی برای رفتن از این استان, دیداری با رسانه ها داشت.در این دیدار حرفهای ناگفته ای ذکر شده است! فعلا این گفتگو را بخوانید بعدا در این مورد صحبت خواهیم کرد.[/box]

خزر: مدیر مخابرات گیلان گفت: نیاز ندارم کسی به من نیرو معرفی کند. این فشارها خوب نیست زیرا بنده صلاح و مصلحت شرکت را بهتر از دیگران میدانم.

به گزارش خزر، اولین نشست خبری رسول آموئی مدیر مخابرات منطقه گیلان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر برگزار شد.

آمویی با اشاره به عملکرد حوزه ارتباطات سیار در سطح استان و ارتقاء سیستم ۲G به ۳G و 4G  گفت: همکاران من در حوزه ارتباطات سیار از همکارانی هستند که پیگیر فعل‌وانفعالات سیستم‌ها هستند.

http://uupload.ir/files/300z_01.jpg

معضل ارتباطی در ۴۰ نقطه رشت و عدم وجود مکان مناسب برای نصب دکل آنتن

آمویی توضیح داد:هدف ما ارتقاء سیتم ها از وضعیت خوب به عالی است. چنانکه هم اکنون در سطح استان ۹۲۲ سایت۲G ، ۵۱۲ سایت ۳G و ۳۲۷ سایت ۴G در حال سرویس دهی به مشتریان هستند . برای اینکه به مشتریان سیستم و خدمات بهتری ارائه دهیم نیازمند پیگیری شدید و فعالیت مضاعف هستیم. باید بگذاریم مردم استانم از این تکنولوژی‌های جدید بی‌نصیب نمانند . به همین منظور در تلاش هستیم تعداد سایت‌ها را افزایش دهیم که در این راستا با مشکلاتی مواجه هستیم که نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها و بخصوص شهروندان و هم استانی‌های عزیز هستیم. در شهر رشت و سایر نقاط استان در ۴۰ نقطه مانند بلوار گیلان، بلوار سمیه، گلباغ نماز و  منظریه و… با معضل ارتباطی به دلیل عدم وجود مکان مناسب برای نصب BTS (پایگاه استقرار فرستنده و گیرنده یا دکل ) مواجه هستیم.

http://uupload.ir/files/c99p_02.jpg

وی با اشاره به ابهامات صورت گرفته در خصوص تشعشعات BTS های تلفن همراه گفت: در کشورهای پیشرفته مردم خودشان را با این صنعت وفق داده‌اند و BTS ها در تمام نقاط شهر با استفاده از مبلمان شهری پوشش داده‌شده‌اند. استاندارد تشعشعات BTS تلفن همراه ۴۴۰ میکرو وات بر سانتیمتر مربع است که در حال حاضر این میزان در استان گیلان ۲ میکرو وات بر سانتیمتر مربع است و در صورت افزایش تعداد BTS ها می‌توانیم این روند را جهت حفظ سلامت شهروندان همچنان حفظ نماییم.

ایجاد یک صنعت خاص در گیلان برای کنترل داخل منزل از فرسنگ‌ها دورتر

مدیر مخابرات منطقه گیلان افزود: ما صنعتی را وارد گیلان کرده‌ایم که می‌توانیم از بیرون خانه و از فرسنگ‌ها راه دور ، داخل منزل خود را کنترل کنیم و این صنعت مورداستفاده پزشکی، علوم آزمایشگاهی ، تجاری و … قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به امنیتی بودن مباحث مخابراتی گفت : هر جا که نامنی است مطمئن باشید مشکل ارتباطی در آن مناطق وجود دارد و ما برای حفظ امنیت هم حتی اگر شده نسبت به گسترش صنعت تکنولوژی فعالیت می‌کنیم.

http://uupload.ir/files/3jbo_03.jpg
آموئی با اشاره به افزایش دیتای استان گفت: استان گیلان ۱۸۰/۰۰۰مشترک ADSL دارد و ۱/۰۵۰/۰۰۰ تلفن ثابت که در اختیار مردم قرار دارد و میانگین درآمد هر خط تلفن ثابت ۵۵/۰۰۰ ریال است که این رقم می‌بایست به ۵۰۰/۰۰۰ ریال برسد.

او اضافه کرد: ما وظیفه داریم یک سری سرویس‌های ارزش افزوده بر این بستر ایجاد کنیم تا مشتریان بتوانند علاوه بر voice ، از سایر امکانات آن استفاده نمایند.

مدیر مخابرات منطقه گیلان افزود: با راه‌اندازی سیستم‌های IP Base ارائه خدمات بسیار مطلوب‌تر خواهد بود و این تفاوت خدمات مانند تفاوت تصاویر در تلویزیون‌های رنگی مدرن با تلویزیون‌های سیاه‌وسفید قدیمی ست.

http://uupload.ir/files/brlp_04.jpg

وی با اشاره به اجرای پروژه FTTH (تارهای فیبر نوری تا منزل) گفت: FTTH با ظرفیت بی‌نهایت، جایگزین کابل‌های مسی با ظرفیت حداکثر ۲MB خواهد شد. سرعت ابتدائی فیبر ۵۰MB است و کل هزینه یک‌ساله آن برای مشتریان در حدود ۳۰۰/۰۰۰تومان است.

مدیر مخابرات منطقه گیلان تاکید کرد؛ اولویت امروز ما، ابتدا واگذاری فیبر به مکان‌های تجاری و اقتصادی است و سپس مصمم هستیم که این صنعت مدرن را به درب منازل همه متقاضیان و مشتریان برسانیم.

مدیر مخابرات منطقه گیلان در پایان با اشاره به برخی دخالت ها گفت: نیاز ندارم کسی به من نیرو معرفی کند. این فشارها خوب نیست زیرا بنده صلاح و مصلحت شرکت را بهتر از دیگران میدانم.

785560cookie-checkآمویی می گوید صلاح و مصلحت شرکت را بهتر از دیگران میدانم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. الف می گوید

    سکوت چیز بدیه آقای امویی سکوت کردند

  2. عزت الله می گوید

    باسلام :.در جوابیه به اظهارات اخیر نماینده مردم شهرستان رشت اقای جعفر زاده این نماینده پر تلاش و صادق که متاسفانه با سیاسی کاری مدیریت جدید مخابرات گیلان را فردی گوشه گیر و تنها و کسیکه هیچ کس چهره اش را ندیده، و کارهایش را از راه دور کنترل مینماید معرفی میکند.. .میخواهیم بگوییم برخلاف اضهارات این نماینده محترم ؛جناب اقای آموئی در این زمان کوتای تصدی خود برای راهکارهای جدید و پیشبرد اهداف تعیین شده شرکت به کلیه مراکز مخابراتی در سطح استان مراجعه نموده و توسعه های لازم را به مسئولین و همکاران ارائه نمود … نمایندگان مجلس مردم شهرستان رشت در زمان تصدی مدیر قبلی که مخابرات را به چالش کشید چرا سکوت میکردند. . حالا که فردی امده تا به خرابیها گذشته سر و سامان دهد اینگونه برخورد میکنند و بحمد الله مدیرعاآمل مخابرات ایران این بار بدون سیاسی کاری بحق؛ مدیر لایق و شایسته ای برای استان سر سبز گیلان انتخاب نموده …. جناب آقای مهندس آموئی با اقتدار راهت را ادامه دهید و در مدیریت استان اصلاحاتی انجام دهید ما پشتیبان شما هستیم لطفا

  3. احمد می گوید

    باسلام وعرض ادب ، استان سر سبز گیلان ما جمعی از کارکنان به وجود چنین مدیر شایسته بااقتدار افتخار میکنیم ..وبدون هیچ گونه ادعائی وباتمام قدرت جهت پیشترفت شرکت وخدمت به مردم وکارکنان انجام وظیفه می نماید ..این مردمی که با خلوص نیت پای صندوق انتخابات رفتند وبه نمایندگان اصلح رای داده ایم .واز نمایندگان محترم گیلان خواهانیم ، فکر واندیشه کنند تا فضا ی مخابرات گیلان نامن ومتنشنج نشود …وخدمت به مردم بالاترین عبادت است …

  4. 91111111111111111 می گوید

    باسلام وقبولی طاعات وعبادات ،تبریک عید سعید فطر ،سخنان مدیر کل گیلان بسیار عالی وسنجیده بود چون ما در زمان تصدی مدیر محترم فراز نشیبهای در مخابرات گیلا ن مشاهده می کنیم که باعث شده که مخابرات گیلان از ثبات اقتصادی وتوسعه در فشار میباشد . آیا مسئولین گیلان کسی که برای خدمت وابادکردن استان ما تلاش می کند اینچنین جلو ی پیشرفت را می گیرد
    سخنان حضرت علی (ع)- سیا ست یعنی اقدام به اصلاح و هدایت مردم به راهی که در دنیا و آخرت موجب نجاتشان شود.سیاست کشور داری یعنی تنظیم زندگی و معیشت مردم بر اساس قسط و عدالت.
    بیایم کینه ها وعداوت درون سازمانی وبرون سازمانی از خودمان دور کنیم تا بتوانیم مشکلات استان حل کنیم

    من الله التوفیق

  5. رضا می گوید

    در شرايطي كه استاندار ، وزير ، نمايندگان استان و جمع. زيادي از كاركنان مخابرات خواست بركناري و جابجايي ايشان را دارند ، ايشان چه إصراري به حضور در گيلان دارند به چه قيمتي ؟؟؟!!

  6. ertebat می گوید

    با سلام . وخسته نباشید خدمت مدیر عامل مخابرات منطقه گیلان خواهمشندیم به وضعیت موجود پیمانکاران این شرکت بررسی فرمایید حدود شش ماه است که ریالی پول نگرفتیم.

  7. گیلانی می گوید

    با سلام خدمت سر دبیر محترم به اقای امویی بگویید شما که صلاح استان را از همه بهتر می دانید در موردکسری مالی (صنندوق 6% ) توضیح دهید مدیر سابق نیست مدیر مالی که هست تازه ماموریت ماه پیش همکاران شبکه پرداخت نشده است در مورد شیفت هم قوانین عجیب میاید قانون جدید شیفت بدردئ کارگر کارخانه میخورد تا یک کارشناس مخابرات.

  8. گیلانی می گوید

    با سلام خدمت سر دبیر محترم به اقای امویی بگویید شما که صلاح استان را از همه بهتر می دانید مقداری هم در مورد کسری مالی زمان مدیریت قبلی توضیح دهید مدیر سابق نیست مدیر مالی که هست تازه ماموریت ماه پیش همکاران شبکه پرداخت نشده است در مورد شیفت هم قوانین عجیب می اید قانون جدید شیفت بیشتر بدرد کارگر کارخانه می خورد تا یک کارشناس مخابرات .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      همینو انشا الله میخونن.

  9. علی می گوید

    به خدا اگه بزارن این مدیر مخابرات گیلانو متحول می کنه ولی متاسفانه خیلی دارن کارشکنی میکنند . خیلی جالب که استاندار با مدیری که اومده و داره راه رو درست میره مخالفت میکنه.اگه این مدیر بمونه تا سال دیگه بدهی های گیلان که بیش از 100 میلیارد بود خیلی کمتر میشه

نظرات بسته شده است.