معاونت مخابرات ایران راه حل ارائه کرد.
[box]مخابرات ما- معاونت مخابرات ایران راه حل را قطع اینترنت آزاد شبانه مشترکان قدیمی می داند.[/box]
منبع: خبرگزاری مهر
مخابرات ما – معاون شرکت مخابرات ایران نحوه حل مشکل نارضایتی برخی مشترکان از کیفیت اینترنت را تغییر قرارداد سرویس با مخابرات عنوان کرد و گفت: سرویس اینترنت نامحدود مشترکان باید فسخ و تغییر کند.
داوود زارعیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص مساله عدم کیفیت سرویس اینترنت نامحدود برخی مشترکان شرکت مخابرات ایران، تنها راه حل این مشکل را تغییر مدل قرارداد دریافت این سرویس عنوان کرد.
وی با بیان اینکه بیشترین گزارشهای واصله از نارضایتی مشترکان اینترنت مخابرات مربوط به استان تهران است، گفت: این نارضایتی مربوط به مشترکان اینترنت نامحدود مخابرات است که قراردادهای قدیمی با مخابرات دارند و سرعت اینترنت دریافتی شان ۱۲۸ کیلوبیت، ۲۵۶ و ۵۱۲ کیلوبیت است.
معاون شرکت مخابرات ایران افزود: درصورتیکه این قراردادهای قدیمی تغییر کند، کیفیت سرویس دریافتی مشترکان بالا می رود. هم اکنون در سایر استانها، اغلب مشترکان دارای قرارداد سرویس جدید با مخابرات هستند و تنها در تهران با این عدم رضایت از سوی کاربران مواجه هستیم.
زارعیان با بیان اینکه هم اکنون ۴۳ هزار مشترک مخابرات در تهران از اینترنت با حجم نامحدود و با سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه استفاده می کنند، ادامه داد: در همین حال ۲۹۴ هزار مشترک دارای موافقتنامه دریافت اینترنت ۲۵۶ کیلوبیتی از مخابرات هستند. این درحالی است که هم اکنون مخابرات امکان واگذاری اینترنت با سرعت ۲ تا ۱۶ مگابیت برثانیه را دارد.
وی با ارائه پیشنهاد تغییر قرارداد این مشترکان برای دریافت اینترنت با سرعت بالاتر، گفت: مشترکان مخابرات باید اینترنت حجمی اما با سرعت مناسب انتخاب کنند تا مشکل نارضایتی از کیفیت این سرویس حل شود.
معاون شرکت مخابرات ایران ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده، ۹۰ درصد مشترکان ناراضی اینترنت مخابرات، دارای قراردادهایی از گذشته هستند که طبق آن اینترنت نامحدود با سرعت پایین دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه اینترنت با سرعت ۱۲۸، ۲۵۶ و حتی ۵۱۲ کیلوبیت منقضی شده است، گفت: سرویس اینترنت نامحدود مخابرات در آن زمان برای این سرعت بوده و هم اکنون مشترکان با مراجعه به مخابرات می توانند قراردادهای قدیمی اینترنت نامحدود را فسخ کنند تا مشکلشان رفع شود.
مخابرات کسانی که اینترنت نامحدود دارن ومصرف انها بیشتر از 25گیگ است بدون آن که مشترکان بدانند سرعت انهارا یک درجه پایینتر مثلا از 256به 128تغییر می دهد حدودا یک ماه این کار انجام می شود
انصافا اگر کار مخابرات اینقدر دقیق بود من بهش کارت آفرین یا صد آفرین میدادم.
اونم اینقدر دقیق که از 256 به 128 بیاد ….
نه … قبول نمی کنم حرف شما رو.
سلام
ما همیشه در جهت ضایع کردن حقوق مصرف کننده پیشرو هستیم قبول کنید. چون اگر می گفتند از 128 به 256 تغییر می دهد غیر قابل قبول می بود
علی جان
من میگم تا اینقدر اندازه گیری دقیق نداریم.
همه چیز رها شده است قربونت!
چه از 128 به بالا چه از 256 به پایین.
ضمن اینکه این حرفها بیشتر یه شوخی بود.به دل نگیرید لطفا
در اینجور مواقع می گیم حالا بجای بهبود کیفیت دست روی قرارداد گذاشتیم !فقط هدف کسب درامده!حجمی با سرعت بالا یعنی کلا” خیانت به مشترک!
با سلام
جناب زارعیان اینکه حربه خود مخابرات برای پایان دادن به اینترنت مشترکان نامحدوده !!
این خود مسئولان مخابرات هستند که با انتقال مشترکان نامحدود به روترهای کند شرکت مخابرات موجبات نارضایتی مشترکان رو بوجود آوردن تو خودشون با پای خودشون قراردادشون رو کنسل کنن!!!
بدونید اگه این اتفاق بیوفته مخابرات هرچه بیشتر به زمان مرگش نزدیک میشه چرا ؟ چون لزومی نداره مردم بیان با این کیفیت پایین از مخابرات اینترنت ADSL بگیرن تنها برتری که تا به حال باعث شده مردم از مخابرات اینترنت بگیرن نامحدود بودنش هست که اگه اون رو بگیرید آب به هاون سایر رقبا ریختید!! لطفا کمی در مورد اقداماتتون سنجیده فکر کنید