مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها می گوید هر کسی اخراج شود نمی تواند برگردد.

مخابرات ما – شنیده ها می گوید تصمیم مدیریتی بر این شده است افرادی که در ماجراهای اخیر ترک کار کرده و از سوی شرکتهای پیمانکار  اخراج شده  و یا می شوند هرگز نمی توانند به سر کار خود برگردند.

در  مناطق مختلف , وقتی از هفته گذشته نامه ترک  کار کارگران شرکت کننده در تجمع توسط پیمانکاران طرف قرارداد مخابرات,  به اداره کار رسید اداره کار به کارگران این موضوع را منتقل کرد که اگر ترک کار طولانی شود و سپس نامه اخراج آنان برسد , نمی توانند از بیمه بیکاری استفاده کنند.هر چند که  انتظار نبود کسی اخراج شود.

اما هر قدر روند طولانی تر شد تصمیم پیمانکاران به اخراج غایبین محکمتر شد تا اینکه شنیده می شود نامه اخطار و اخراج به ادارات کار ارسال شده است.

روز گذشته شنیده شد  تصمیمی قطعی به استانها ابلاغ شده است که از این پس هر کارگری که اخراج شود هیچ پیمانکاری  حق ندارد آنان را در کار قبلی به کار بگمارد. به بیان دیگر حدود اختیارات پیمانکاران تا زمانی است که کسی را اخراج نکرده اند.

 

786780cookie-checkشنیده ها می گوید هر کسی اخراج شود نمی تواند برگردد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. خدمات اولی ازمشهد می گوید

    سردبیرسلام,,,شمابهش بفرماییدچه اخراج بشیم یاخودمون بزنیم بیرون یامخابرات تعطیل بشه ,بیمه بیکاری ب ماهاتعلق نمیگیره…چون فقط ب شرکتهای تولیدی میدن

  2. علی شیراز می گوید

    چون در گرما وسرما زحمت میکشه حقوق9ماه بهش نمیدید.از حق خودش دفاع میکنه باید اخراج بشه …عجب.. عجب.. هرکسی برای خودش حکومت میکنه …بچه میترسونن ..خیلی آ ش دهان سوزی هست

نظرات بسته شده است.