تقویت ارتباط یکپارچه و فراگیر با ذی نفعان در شرکت مخابرات ایران
[box] مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید بر تقویت ارتباط یکپارچه و فراگیر با ذی نفعان شرکت، از تشکیل کمیته ارتباطات در راستای تحقق این هدف خبر داد.[/box]
مخابرات ما(محمد – سیتنا) – دکتر سراییان با تشریح اصول فرهنگسازی سازمانی به منظور تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی افزود: با هدف حفظ منافع سهامداران، کارکنان و مشتریان به دنبال پیاده سازی نوعی از ارتباطات هستیم که ضامن تحقق منافع تمام ذی نفعان شرکت باشد.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازمانی شرکت مخابرات ایران بهعنوان مجموعهای از باورها و ارزشهای مشترک بر رفتار و اندیشۀ اعضای سازمان اثرگذار بوده و میتوان آن را نقطه شروعی برای حرکت و پیشرفت به شمار آورد.
دکتر سرائیان تصریح کرد: در گذشته تصور بر این بود که سازمان یک وسیله یا ابزاری ست که میتوان با استفاده از آن یک گروه از افراد را کنترل و کارهای آنها را هماهنگ کرد، اما اکنون کل سازمان را به عنوان یک فرهنگ به حساب آورده و برای تقویت ارتباطات در آن برنامه ویژه ای طراحی کرده ایم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران یادآور شد: مدیران ارشد، نقش اساسی در شکلگیری این فرهنگ ایفا میکنند. اصول اعتقادی ، اهداف و رفتار مدیران ارشد سازمان، مشخصکنندۀ نوع انتظارات حال و آیندۀ سازمان هست و این اعتقادات و رفتارها توسط مدیران سازمان به زیرمجموعه منتقل میشود.
دکتر سراییان افزود: بنابراین کمیته ارتباطات در شرکت مخابرات ایران با حضور دکتر نبی زاده، معاون راهبرد و توسعه کسب و کار، دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان، آقای دیانی، معاون توسعه سرمایه انسانی و مهندس بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل تشکیل شده و به منظور تحقق اهداف یاد شده فعالیت خواهد کرد.
وی افزود: برنامه این کمیته در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم شده که برنامه نخست تا پایان نیمه اول سال جاری اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطرنشان کرد: کمیته ارتباطات در بخش های مختلف شرکت، نقش مهمی در پیاده سازی صحیح ارتباطات درون و برون سازمانی با مخاطبان و ذی نفعان شرکت ایفا خواهد کرد.
***
بهتر نیست به جای این همه وعده دادن یه کار عملی در راستای ایجاد انگیزه در پرسنل بخش خصوص و رسمی شرکت انجام دهید؟
بابا دیگه خسته شدیم…… 8 سال از خصوصی شدن مخابرات گذشت