مخابرات ما- فروش غیر حجمی اینترنت دو اشکال عمده دارد!
[box]مخابرات ما – ابتدا به جدول فروش اینترنت که اخیرا منتشر شده توجه کنید:[/box]
ساده ترین مفهومی که از این نحوه فروش استنباط می شود این است که مشتری باید برای همیشه به یک اپراتور وفادار بماند!
در حالیکه امروزه هر کس بنا به مقتضیات جاری خودش مشتری اپراتور می شود!
فرض کنید به یک سفر ده روزه می روید! در نقطه سفر شما اپراتور الف آنتن دهی خوبی دارد د رحالیکه اپراتور ب اصلا سرویس نمی دهد!
در این مواقع, من چند گیگ اینترنت برای دوران سفرم می خریدم و بدون دغدغه امورات سایت را با هر دو اپراتور انجام میدادم! برای اطمینان خاطر از هر سه اپراتور حجم محدودی می خریدم
حالا باید چه کرد؟
قرارداد ماهانه به یک اپراتور می بندید و بدلیل محاسبات پیچیده و هزینه بالا, مجبور می شوید به یک اپراتور وفادار بمانید در حالیکه نیازی به این امر نیست!
مشکل دوم , سرعت است!
بسیاری از خانواده ها را می شناسم که به حجمی اندک و سرعتی بالا نیاز دارند!
چرا؟
فرزندانشان دور از آنان, در شهر یا کشوری دیگر هستند!اصولا با اینترنت هم کاری ندارند فقط هر یکی دو روز با اعضای خانواده چت تصویری دارند!
برای چت تصویری به چه پهنای باندی نیاز است؟
وقتی مصرف شما کم, ولی سرعت مورد نیازتان بالا باشد این طرح و حالتهای انتخابش هیچ کاربردی ندارد!
این دو مشکل بدون تفکر اولیه و بصورت تجربی به نظر من رسید.شما هم می توانید در این بحث مشارکت کنید.
بنظر شما اشکالات و یا محاسن این طرح چیست؟
نظرات بسته شده است.