مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اقدام قابل تامل شرکت مخابرات گلستان/ قطع تلفن مشترک پیش از مهلت پرداخت

[box] مخابرات ما – در اقدامی قابل تامل صبح امروز تلفن یکی از مشترکین که مبلغ قبض وی تنها 43 هزار و 600 تومان بود، پیش از گذشت مهلت پرداخت از سوی شرکت مخابرات قطع گردید.[/box]

مخابرات ما (محمد – گلستان ما) –  چند روز گذشته قبوض تلفن ثابت مشترکین شرکت مخابرات ایران منطقه گلستان در شهر گرگان توزیع گردید و 18 مرداد ماه مهلت پرداخت مبالغ این قبوض بود، اما در اقدامی قابل تامل صبح امروز تلفن یکی از مشترکین که مبلغ قبض وی تنها 43 هزار و 600 تومان بود، از سوی شرکت مخابرات قطع گردید.

این مشترک که با توجه به شرایط کاری اش نیاز مبرمی به تلفن داشت مجبور به پرداخت مبلغ قبض خود از طریق سامانه رایگان 2000 شرکت مخابرات استان گلستان شد، ولی پس از پرداخت قبض، برخلاف گذشته که پس از پرداخت از طرق این سامانه خط تلفن وصل میشد، خط تلفن وی وصل نگردید که این به دلیل رویه جدیدی است که شرکت مخابرات در پیش گرفته، می باشد.

این رویه به شکل است؛ “مشترکینی که تلفن آن ها به علت بدهی قطع می گردد باید پس از پرداخت قبض خود به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و با پرداخت 1500 تومان حق وصل، وصلی تلفن خود را انجام دهند”.

این مشترک با اعلام اعتراض خود نسبت به این اقدام شرکت مخابرات، تصویری از قبض خود را برای این پایگاه خبری ارسال نمود و اعلام کرد که قبض دوره و به روز خود را با شماره پیگیری 548512 و 548856 در سامانه 2000 شرکت مخابرات پرداخت کرده است اما تلفن وی وصل نگردید است.

این پایگاه خبری آماده پاسخ شرکت مخابرات شهرستان گرگان می باشد.

***

797940cookie-checkاقدام قابل تامل شرکت مخابرات گلستان/ قطع تلفن مشترک پیش از مهلت پرداخت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. رضا فعله گری می گوید

    سلام
    شماره تلفن ۳۴۲۶۸۴۸۴ و تعداد زیاد دیگری تلفن ثابت در حوزه مسئولیت مخابرات منطقه کرمانشاه بیش از یک ماه است که به علت سرقت کابل هوایی قطع شده و علی الرغم پیگیری های فراوان تاکنون اقدامی از سوی مدیران جهت رفع مشکل و برقراری ارتباط صورت نپذیرفته است
    خواهشمند است دستور فرمایید با توجه به اینکه قطع تلفن موجب کاهش درآمد مخابرات و افزایش بیش از پیش مشکلات در سطح شرکت مخابرات می گردد، نسبت به اصلاح ساختار سازمانی جهت کاهش هزینه های غیرضروری و تامین هزینه های کابل سرقت شده از محل صرفه جویی ناشی از حذف و اصلاح پستهای مدیریتی غیر موثر در ارتباط با تامین ارتباط مشترکین تلفن ثابت که در تعهد مخابرات می باشد ، با فوریت اقدام نمایند
    اشتراک اینترنت از شرکت های وب نیز با قطع فیزیکی تلفن عملا غیر قابل استفاده شده و زیان اینجانب از محل سوء مدیریت در بخش تلفن ثابت بسیار بالا رفته است

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      رضا جان
      این سرقتها مخابرات را بیجاره کرده
      امشب فیبر میکشن کابل میکشن فردا صبح دزد می بره

  2. محمد محدی قدس می گوید

    ظاهرا وضع مخابرات استان گلستان بهم ریخته تر از این حرف هاست !!!
    پس از ثبت نام جهت دریافت SMS قبض تلفن ثابت ، تا کنون یک بار پیام دریافت شده و ماه بعد بدون ارسال پیام تلفن بابت مبلغ ۸ هزار تومان بدهی ، تلفن قطع شده ، جالبتر اینکه پس از پرداخت انلاین مبلغ بدهی تلفن وصل شده ولی بعد از یک هفته مجددا قطع شده ، عجیب نیست ؟؟؟
    ظاهرا مردم اسیر مخابرات هستند ؟؟؟

  3. ناظر سوم می گوید

    سلام
    سیمکارت دائمی پسر من با ۴۰۰۰ تومان بدهی قطع شده و علیرغم پرداخت با سامانه ۹۹۹۰ در دو روز گذشته همچنان قطع مونده
    علاوه بر این در دو دوره قبل هم ۲۲۰۰۰ تومان طلب ناشی از رسیدگی به شکایات ۱۹۵ داشته که اون رو هم همراه اول منظور نمی کنه
    بعبارتی قطع یک سیم کارت دائمی برای چهار هزار تومان بدهی با وجود بیست و دو هزار تومان طلب جدای از مصوبات کمیسیون و ودایع و نظارت و … !!
    با چه اعتباری پیش مشترکینمان می خواهیم راه را ادامه بدهیم؟
    فرار مشترکین ایننرنت پرسرعت و تخلیه وحشتناک اونها فقط تغییر سلیقه اونها نیست بد سلیقگی مدیران مخابرات و برداشت اشتباه اونها از مفاهیم اقتصادی مثل وصول بدهی و اعتبار و بسیاری از واژه هاست که بنیان اصلی یک بنگاه اقتصادی است و اون اعتماد مشتری و اعتبار برند است.

  4. همکار گلستانی می گوید

    من موضوع ایشان را بررسی کردم بدلیل اعتباری بودن سیستم هات بیلینگ سیستم بیش از مبلغ تعریف شده را یکطرفه می کند ضمنا تلفن ایشان از طریق سامانه 2000 وصل شده (بررسی شده)و اینکه می گویند به سمت دفاتر پیشخوان هدایت شوند جهت دریافت حق الزحمه درست نیست. خوبه که مشترکین کمی انصاف داشته باشند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      یه مطلب از همین میتونی درست کنی منتشر کنم؟
      البته بهتره روابط عمومی این کار رو بکنه

  5. mehrdad می گوید

    احتمالا قطع میاندوره شده ، با توجه به اینکه صورتحساب تا آخر تیر می باشد این چند روز را هم که حساب کنیم از اعتبار میاندوره ی آن بیشتر شده و قطع شده مثل اینکه مشترک پر کارکردی هم هستند برای اینکه در سیکل قبلی هم قطع میاندوره شدند و پرداختی داشته اند تا تلفنشان وصل شود ودرقبض سیکل اخیر بستانکارهم شده اند ،باید برای افزایش اعتبار تلفنشان به مرکز مخابرات مراجعه کنند. اما اینکه توسط 2000 وصل نمیشه و باید حتما به دفاتر مراجعه کنند تا حق الزحمه دفتررا بدهد بدعتی جدید است. از طرفی پرداخت غیرحضوری تبلیغ میشه و آیتم امتیاز آوری برای مخابرات محسوب میشه از طرف دیگه این رفتار با مشترک !!!!جای سوال داره.

  6. جواد از همدان می گوید

    سلام
    شاید بدهی به روز ایشان بیشتر از مبلغ ودیعه شده است و سیستم بیلینگ بطور اتوماتیک این خط را قطع نموده و تا تسویه قبض دوره و به روز امکان وصل نخواهد داشت.
    البته شاید باید از طریق سیستم بررسی گردد.

  7. خدمات اول گلستان می گوید

    سردبیر قضاوت زود هنگام بوده
    بنظرم شما باید پرس و جو میکردید
    ایشان احتمالا بیش از سقف اعتبار صحبت کردند
    یعنی به احتمال زیاد بیش سقف تعیین شده از تلفن استفاده نموده که سیستم hotbiling بصورت خودکار مشترک رو قطع نموده
    باید قبض به روز صادر بشه تا متوجه این موضوع میشدند
    معمولا سقف مکالمه بین 50هزار تومان تا 75 هزا تومان می باشد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      بخشی از خبرهای ما مال رسانه های دیگه است.
      نقل قول است.
      هیچ غرضی هم نداریم.
      اصلا کار من هم نیست … گروه دیگری انتخاب میکنن …
      دیگه اینها نیاز به پاسخ داره نه تحقیق.
      فرض کنید ما منتشر نکنیم.آیا نیازی به پاسخ نداره؟
      روابط عمومی ها برای این کار درست شدن.
      روابط عمومی شما هم فعال و خوب است.باید پاسخ بدهد.

نظرات بسته شده است.