مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاسخ همکار گلستانی ما، به مطلبی نادرست در سایتها.

[box]مخابرات ما- دیروز مطلبی در سایتها منتشر شده بود.اشکالی از مخابرات طرح شد ه بود.یکی از همکاران پاسخش را داده است.[/box]

 

مخابرات ما – روز گذشته در سایتهای مختلف مطلبی منتشر شده بود تحت عنوان :

اقدام قابل تامل شرکت مخابرات گلستان/ قطع تلفن مشترک گرگانی پیش از تاریخ مهلت پرداخت + سند

این مطلب متاسفانه در سایت ما هم منتشر شده بود.البته انتخاب خوبی نبوده است ولی سایت ما نویسنده این متن نبوده.

این مطلب را بطور کامل در اینجا می خوانید.

نویسنده مطلب نوشته است که تلفن او قبل از پایان مهلت پرداخت قبض، قطع شده است. او می نویسد:

 “مشترکینی که تلفن آن ها به علت بدهی قطع می گردد باید پس از پرداخت قبض خود به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و با پرداخت ۱۵۰۰ تومان حق وصل، وصلی تلفن خود را انجام دهند”.

این مطلب منتقدین بسیاری داشت.بویژه اینکه مخابراتی ها می دانند معمولا این انتقادات بدلیل کم اطلاعی مطرح می شود.

یکی از این پاسخ ها , کار جالبی کرده است! شماره مشترک معترض را بررسی و نتیجه را برای ما گزارش کرده است:

من موضوع ایشان را بررسی کردم بدلیل اعتباری بودن سیستم هات بیلینگ سیستم بیش از مبلغ تعریف شده را یکطرفه می کند ضمنا تلفن ایشان از طریق سامانه ۲۰۰۰ وصل شده (بررسی شده)و اینکه می گویند به سمت دفاتر پیشخوان هدایت شوند جهت دریافت حق الزحمه درست نیست. خوبه که مشترکین کمی انصاف داشته باشند.

کار جالب این عضو سایت, و همکار گلستانی جالب و قابل تقدیر است.

ضمن اینکه بزودی پاسخ روابط عمومی استان گلستان نیز د رهمین باب منتشر خواهد شد.

 

798170cookie-checkپاسخ همکار گلستانی ما، به مطلبی نادرست در سایتها.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.