پاسخ روابط عمومی مخابرات گلستان به یک مطلب در رسانه ها
[box]مخابرات ما- د رپاسخ به مطلب منتشره در رسانه ها, روابط عمومی استان گلستان پاسخی به مخابرات ما ارسال کرده است.[/box]
مخابرات ما – در پاسخ به مطلب :
اقدام قابل تامل شرکت مخابرات گلستان/ قطع تلفن مشترک گرگانی پیش از تاریخ مهلت پرداخت
روابط عمومی مخابرات استان گلستان پاسخی برای مخابرات ما ارسال کرده اند که آن را می خوانیم:
[box]
جوابیه مخابرات منطقه گلستان در پی درج مطلبی با عنوان :
“اقدام قابل تامل شرکت مخابرات گلستان/ قطع تلفن مشترک پیش از مهلت پرداخت “
درپی درج مطلبی با عنوان ” اقدام قابل تامل شرکت مخابرات گلستان/ قطع تلفن مشترک پیش از مهلت پرداخت ” در پایگاه خبری ” مخابرات ما “در روز شنبه 15/05/96 جوابیه ذیل ارسال تا نسبت به درج در آن پایگاه خبری اقدام لازم بعمل آید.
پیرو مراجعات مکرر مشتریان به مخابرات مبنی بر کنترل کارکرد تلفن های با مبلغ بالا ، تلفن های ثابت در سطح کشور بصورت اعتباری شده و سقف اعتبار آنها 500 هزار ریال تعیین گردیده است .
بر این اساس و ” با توجه به شکایت و اعتراض مشترک شماره ی …….3223به نام آقای ……….. به استحضار میرساند, ازآنجائیکه تلفن مشترک مورد نظر به علت مبلغ قبض بروز که میزان بدهی آن 000/641ریال و بیش از مبلغ سقف اعتبارتعیین شده است ، قطع یکطرفه شده است .
لازم به ذکر است چنانچه بعضی از شرکت ها و مشترکین درخواست افزایش اعتبار را نیز داشته باشند ، درخواست آنان تا سقفی که تعیین می نمایند قابل اجرا می باشد.
در مورد پرداخت از طریق سامانه 2000 به اطلاع میرساند ، مشترک در ساعت 10:29:05 ثانیه قبض خود را واریز و تلفن وی در ساعت 12:16:05 ثانیه وصل شده است .
قابل توجه اینکه مخابرات منطقه گلستان قسمتی از مطلب مندرج در آن پایگاه خبری با عنوان” این رویه به شکل است؛ “مشترکینی که تلفن آن ها به علت بدهی قطع می گردد باید پس از پرداخت قبض خود به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و با پرداخت 1500 تومان حق وصل، وصلی تلفن خود را انجام دهند”.” را به شدت تکذیب کرده و بر نادرست بودن مطلب ذکرشده تاکید می کند چه بسا و اتفاقا مخابرات مشترکان را تشویق به پرداخت از طریق سامانه رایگان 2000 می نماید چنانچه حتی تلفن بعلت بدهی قطع شده باشد از این طریق بلافاصله وصل می شود.
همچنین ضمن تشکر از پایگاه خبری ” مخابرات ما ” ، از همکاران مخابراتی که با آگاهی نسبت به درج این مطلب واکنش نشان داده تا روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان با در نظر گرفتن اصل شفاف سازی و ارائه اطلاعات دقیق نسبت به پاسخگویی درفرصت مناسب اقدام نماید تقدیر می نماییم.
روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان علاوه بر مهم دانستن سرعت پاسخگویی صراحت و شفافیت را مهم تر دانسته تا بتوانیم علاوه بر احقاق حق مشتری آنها را مکرم بداریم.
[/box]
از روابط عمومی مخابرات گلستان تشکر میکنیم.می دانیم که واکنش آنی و سریع از سوی روابط عمومی ها به سبب محدودیت های اداری ممکن نیست اما با این وجود انتظار می رود روابط عمومی ها نسبت به جامعه و پیشامدهایش واکنش مناسبی نشان دهند.
قطعا این در سابقه ذهنی رسانه ها می ماند که مخابرات گلستان, بویژه روابط عمومی آن بار دیگر خود را پاسخگوی مردم و رسانه ها دانسته است.از این نظر از این همکاران صمیمانه سپاسگزاریم.
البته با توجه به سابقه ذهنی ما از گلستان و روابط عمومی خوب آن, این رفتار خوب کاملا قابل انتظار بود.
نظرات بسته شده است.