مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامه مستقیم نمایندگان تشکلهای صنفی کارگری شرکت مخابرات به مدیر عامل.

[box]مخابرات ما-نمایندگان تشکلهای صنفی کارگری شرکت مخابرات ایران  در پایان جلسه ای که امروز دوشنبه برگزار شدنامه ای مستقیم برای مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نوشت.  [/box]

نویسنده – دبیر دوم

مخابرات ما- تشکل های صنفی کارگری در شرکت مخابرات ایران مدتی است سر و شکلی مناسب یافته است.این تشکل ها یک شورای عالی دارند که برای مطائل مهم دور هم جمع می شوند تا به تصمیم واحدی برسند.

این شورا امروز دوشنبه نیز جلسه داشت. در این جلسه مسائل بسیار مهمی مطرح شد که ضمن آن از بدعهدی شرکت مخابرات ایران سخن به میان آمد.در نهایت این شورا تصمیماتش ار در قالب دو نوشته منتشر کرد.اول شرح ماجراهای اخیر و جلساتی بود که با نماینده مدیر عامل برای رسیدگی به خواسته های کارکنان برگزار شده است.در پایان همین نامه تصمیم مهم شورا به حضور تجمعی اعضا در دفتر مدیر عامل است.

همین تصمیم در مکتوب بعدی شورا در قالب نامه ای مستقیم به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، دکتر سرائیان نوشته شده است.

در این مطلب توجه شما را جلب می کنیم به این نامه برای دکتر سرائیان.

 

[box]

 

بسمه تعالی

جناب  آقای دکتر سرائیان

 مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران

.

با سلام و احترام

همانگونه که استحضار دارید نمایندگان تشکلهای صنفی کارگری شرکت مخابرات ایران در تاریخ 96/04/26 در جلسه مشترک با نمایندگان مدیریت شرکت، مسیر دستیابی به تعامل و رایزنی درخصوص مسائل صنفی کارکنان را ترسیم نموده و نمایندگان خود را جهت حضور در هیئت مشترک معرفی نمودند. (پیوست 1)

بدنبال تشکیل جلسه هیئت مشترک در تاریخ 96/05/28 (پیوست 2) و جلسه مشترک نمایندگان مدیریت و کارکنان با معاون محترم روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و عدم حصول نتیجه درخصوص پیشنهادهای ارائه شده، تشکلهای صنفی نمایندگان خود را از هیئت مشترک (موضوع صورتجلسه 96/04/26) خارج می نمایند.

لازم بذکر است به اذعان مسئولین محترم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تشکلهای صنفی همراهی خود را در تمام جلسات و مذاکرات صورت گرفته ثابت نموده، علیهذا مسئولیت عدم توفیق در حصول نتیجه مستقیماً متوجه مدیریت و نمایندگان مدیریت می باشد.

نمایندگان تشکلهای صنفی کارگری کماکان خواستار اجرای بدون تنازل قانون کار و آئین نامه استخدامی و پرسنلی کارکـنان بوده و تأمیـن منـافع شرکت، مـدیریت و کارکنان و حل مسائل صنفی را در گرو اجرای قوانین و رویکرد سه جانبه گرایی در شرکت معظم مخابرات ایران می دانند.

[/box]

این هم تصویری از نامه فوق.

819560cookie-checkنامه مستقیم نمایندگان تشکلهای صنفی کارگری شرکت مخابرات به مدیر عامل.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. علی اکبر قربانی می گوید

    پول شورای کار35000هزارتومان ندادن به من ازبکی بگیرم همدان ق بانی

نظرات بسته شده است.