مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پرواز شنبه آینده، مهندس کارگزار را دوباره مشهدی می کند!

[box]مخابرات ما- روز شنبه مراسم معارفه مهندس کارگزار در مخابرات خراسان رضوی برگزار می شود.[/box]

 

مخابرات ما – این خبر را از حدود 20 روز پیش داشتیم. لذا چیزی نیست که شما ندانید. هر چند که در مخابرات هر خبر، دورانی طولانی زندگی میکند و در طی زندگیش بارها تغییر وضعیت میدهد.در حقیقت همین الان هم احتمال تغییر این وضعیت وجود دارد.

بر اساس خبرهای اخیر – از دیروز – روز شنبه برای برگزاری مراسم معارفه مهندس کارگزار در خراسان رضوی انتخاب شده است.

او جانشین مهندس محمد سالاری می شود مردی که از بجنورد و خراسان شمالی برای هدایت خراسان رضوی بار سفر بست.مهندس سالاری دقیقا دو سال در مشهد مدیریت کرد و حاصل مدیریتش از نظر مالی پرونده قابل قبولی است.فشارهای کمرشکن سال های 94 و 93 هرگز از خاطره مدیران مخابراتی محو نخواهد شد.سالاری پس از این سالهای سخت سامانی به وضعیت مالی شرکت مخابرات خراسان رضوی – و اینک منطقه خراسان رضوی – داد.

او بعنوان بازنشسته فعلا عضویت در هیئت مدیره شرکت شسکام را در دست دارد اما بنظر می رسد فقط یک قدم تا مدیر عاملی یکی از شرکتهای اقماری مخابرات راه دارد.نام شرکت را حداقل یک ماه است که نزد خود به امانت نگه داشته ایم تا خدای نکرده از سامان فعلی خارج نشود.

اما حالا،

مخابرات خراسان رضوی به استقبال مردی می رود که در همین استان سابقه مدیریت دارد.کرمانی ها هم او را می شناسند.

مهندس کارگزار چند سالی است که بعنوان معاون مدیر عامل مخابرات ایران  فعالیت می کند او اولین باز به پیشنهاد مهندس پور رنجبر از مشهد به تهران رفت و در طی این سال ها ، انواع معاونت ها را امتحان کرد.اما در آخرین انتخابش بنظر میرسد   آرامش مدیریت در منطقه را برگزیده باشد.هر چند که بعید میدانیم این دوران بسیار طولانی شود چرا که در کنار مدیریت در منطقه خراسان رضوی احتمال سپردن منسبی دیگر به او، چندان دور از ذهن نخواهد بود.

چنانچه ردیف های عضویت در هیئت مدیره برای شرکت مخابرات ایران، زیر ساخت و هر شرکت دیگر خالی شود برای او و وزارتخانه انتخاب جالبی خواهد بود.

روز شنبه آینده تعدادی از مدیران شرکت مخابرات ایران و همچنین اعضای هیئت مدیره به مشهد می آیند تا در مراسم تودیع و معارفه این دو مدیر شرکت کنند.

اجازه بدهید به همین اندازه بسنده کنیم و خبرهای دیگر را در زمان مناسبش به اطلاع شما برسانیم.

 

819740cookie-checkپرواز شنبه آینده، مهندس کارگزار را دوباره مشهدی می کند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.