شما نوشته اید – مدیران میانی و مشکلاتی که برای سیستم ساخته و پرداخته اند!
[box]مخابرات ما- در بحث نگهداری برخی مشکلات را از مدیران میانی میدانند.[/box]
مخابرات ما- باز به آخر هفته رسیدیم نوبت نوشته های شما رسید.
در بحث نگهداری ، گروهی از همکاران معتقدند مدیران میانی برای کاهش ظاهری هزینه ها اجازه بازرسی های دوره ای – pm – را به کارکنان نمیدهند.بخوانید:
[box]
همکاررسمی
[/box]
8270600cookie-checkشما نوشته اید – مدیران میانی و مشکلاتی که برای سیستم ساخته و پرداخته اند!
متاسفانه امروزه رابطه کارکنان با مدیران میانی شرکت دقیقا شده مثل رابطه کارکنان با مدیران رده بالای شرکت!!!!!
هر کدام حصاری اختصاصی برای خود کشیده و خود را در ماورا میبیند. اجحاف و حق کشی و پنهان کاری شده کار روزمره این دسته افراد مواردی از قبیل:
۱- به بهانه های مختلف مانع از کار کارکنان شرکت برای خود شرکت میشوند ان هم به بهانه پوچ صرفه جویی مثالش همان pm سیستم های مخابراتی که چندی پیش سر لوحه اخبار خودتان بود. ان هم به این بهانه که این گونه کارهای
مراقبتی از سیستم ها برای شرکت هزینه بر است !!!! البته در تفکر این قبیل افراد هزینه های خسارتی بدلیل عدم بازبینی انها هزینه نیست!!!!
۲- تمام هم و غم خود را روی سیستم hr میگذارند اما ورای ان عمل می کنند . کارکنان را وادار به درج اکاذیب در ان می کنند. نمونه اش اعزام ماموریت های همکاران فنی که از انها می خواهند ساعت های خروج و ورود را طوری اصلاح کنند تا سیستم hr که دقیقا یک پروسه قانونی را رفتار میکند. برای این اقایان هزینه بر نشود. حال اگر این مابین حق همکاران در حوادث جاده ای هم از بین رفت اصلا برایشان مهم نیست.
۳- پرا کنده کردن تخم نفاق و دو رویی و ریا در شرکت شده آمال انها و فقط به منافع زود گذر خود و نه شرکت فکر میکنند.
۴- گاهی اوقات یک هزینه روزمره شرکت را در رابطه با کار کارکنان چنان بزرگ جلوه نمایی می کنند اما از ان طرف خودشان هزینه های بسیار سرسام اور بر شرکت تحمیل و با کوچک نمایی ان یا پنهان کردن ان چنان قیافه حق به جانبی به خود میگیرند که گاها کارکنان هم به عملکرد درست خودشان شک میکنند
۵- اموال و دارایی های شرکت را از بین میبرند و می فروشند . تا خودشان را مدیرانی لایق نشان دهند البته با تظاهر مالی اگر در اینده نه چندان دور شرکت های دیگر که در حال خرید مستغلات شرکت مخابرات هستند جای شرکت را بگیرند !!!چندان جای تعجبی ندارد.
با این مسائل شرکت ره به جایی نمی برد . دم زدن از این طرح و ان طرح بی حاصل است. مهم عملکرد است . نه ادعا.